Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Äänestys

montako paria vilasukkia omistat

0
- 0 (0%)
1
- 1 (5%)
2
- 1 (5%)
3
- 0 (0%)
4
- 0 (0%)
5 tai enemmin
- 18 (90%)

Äänestäjiä yhteensä: 16

Äänestys päättynyt: 01.03.09 - klo:12:14

Kirjoittaja Aihe: Villasukka - Gallup  (Luettu 352 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Villasukka - Gallup
« Vastaus #15 : 14.02.09 - klo:21:04 »

Mulla on kauhian monet pitkävartiset villasukat, mutta liian vähän lyhytvartisia. Jaa-a, pitäisköhän ruveta itte neulomaan... oon mää yhet sukat tehnyt joskus, kyllä se "kantapään kautta" onnistuu. Hihi, eli kantapään teko pitäis opetella uuestaan. Lapasia oonki neulonnu aikas monet. En kyllä vuosiin... Peukalo kyllä onnistuisi vieläki, ei tulis "keskelle kämmentä". Ainakaan, jos neulois "kieli keskellä suuta". :-))
Kirjattu

terttukaarina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Oulun lääni
« Vastaus #16 : 14.02.09 - klo:21:37 »

Paljon on. Lukemattomia.....
Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 14.02.09 - klo:22:15 »

Mulla anoppi jonka intohimo on sukkien ja lapasten kutominen. Eli meillä on sukkia siellä ja täällä, pesussa, käytössä sekä ehkä kolme muovisäkillistä uusia sukkia. Ehkä yhden pussillisen verran olen jopa lahjoittanut pois.
Eli...varovasti arvioiden voi jemmassa olla jopa 50-60 paria  [:-I]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #18 : 16.02.09 - klo:12:07 »

Mulla anoppi jonka intohimo on sukkien ja lapasten kutominen. Eli meillä on sukkia siellä ja täällä, pesussa, käytössä sekä ehkä kolme muovisäkillistä uusia sukkia. Ehkä yhden pussillisen verran olen jopa lahjoittanut pois.
Eli...varovasti arvioiden voi jemmassa olla jopa 50-60 paria  [:-I]

Mulla on myös anoppi (täytti muuten ystävänpäivänä 93v.) joka kutoo sukkia kuin kone. Viime keväänä kun käytiin Pohjois-Karjalassa hänen luonaan palvelutalossa, niin siellä oli ainakin 15 paria valmiita uusia sukkia kudottuna, ja hänen kotoaan löytyi komerosta ainakin samanmoinen määrä. Kaikki ovat aitoa villaa, harmaita joissa punaiset koristekuviot. Miehille hän kutoo pitkävartisia ja naisille lyhyempivartisia sukkia. Keväällä vietiin tosiaan Kaijalle ja Pasille, molemmille yhdet sukat ja ainakin Pasilla näin ne viimeksi jalassa pari viikkoa sitten.

Itselläni mulla on vaikka kuinka monet villasukat ja käytän niitä ahkerasti. Kumisaappaaseenkaan en välttämättä laita kuin villasukan, se on paljon mukavampi kumisaappaassa kuin joku hiostava keinokuitusukka. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sivu luotiin 0.363 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.