Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 23.9.Lauantai  (Luettu 1178 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 23.9.Lauantai
« Vastaus #105 : 23.09.06 - klo:23:29 »

Jos Pyris laittaa vielä muutaman nojailubiisi-linkin, niin saadaan Elvarille pikku-sisko!  [:-DD]

http://www.dutchconnie.com/ASF%20Map/Lennon%20Sisters%20-%20You%20Are%20My%20Special%20Angel.asf

:-))

Lehdet luettu ja dekkaria en aloita tänään, muuten menee aamuun asti. Täällä pöntöllähän ei sellaista pääse tapahtumaan, tietenkään... [:-DD]
Kirjattu

zirni

• Vieras
« Vastaus #106 : 23.09.06 - klo:23:36 »

:-)) Juu. Yleensä ranskan kielen kyllä erottaa väkisinkin siansaksasta... Tulipa muuten mieleeni, että kakaroina meillä oli tapana joskus keksiä joku salakieli tai siansaksakieli, jonka vain me 'keksijät' ymmärtäisimme, mutta kukaan muu ei. Noo, siinähän päivä tai kaksi kieltä suunniteltiin (vähän niin kuin muitakin leikkejä yleensä...) ja kun kaikki oli valmista, pari lausetta ehdittiin yrittää sanoa, kun kukaan ei enää jaksanutkaan tai viitsinytkään leikkiin osallistua... :-)) Niinhän kävi yleensä aina. Ja kaikkien isompienkin suunnitelmiemme kanssa... Loppujen lopuksi siis - nyt, kun asioita ajattelee - se itse suunnittelu olikin se varsinainen leikin pointti! Pätee varmaan lapsiin vieläkin...?
Kirjattu

zirni

• Vieras
« Vastaus #107 : 23.09.06 - klo:23:46 »

Jos Pyris laittaa vielä muutaman nojailubiisi-linkin, niin saadaan Elvarille pikku-sisko!  [:-DD]

http://www.dutchconnie.com/ASF%20Map/Lennon%20Sisters%20-%20You%20Are%20My%20Special%20Angel.asf

:-))

Lehdet luettu ja dekkaria en aloita tänään, muuten menee aamuun asti. Täällä pöntöllähän ei sellaista pääse tapahtumaan, tietenkään... [:-DD]

Asia (!) yksi: Olen mielessäni odotellut Elvarille pikkusiskon tai -veljen ilmoitettavan olevan tulossa jo sen kesäisen telttailusta juttelumme jälkeen... [:-DD] Silloinhan Lisa vihjaili... Ei... Vaan sanoi suoraan...! [:-DD]

Asia (!) kaksi: Iltapäivästä lähtien olen tänään täällä notkunut - pitkästä aikaa näin. En kuitenkaan halunnut, että käy kuten viime yönä. Silloinhan tulinkin tänne vasta joskus puolenyön jälkeen, ja aikahan täällä hurahtaa aivan huomaamatta ohitse! Tuo kolmosen leffakin oli tarkoitukseni ensin katsoa, mutta täällähän olen ollut. Sitä paitsi: Leffa on nähty ja on kai meillä nauhallakin... Vaan kirja minulla on AINA tuolla odottamassa. Jopa viime yönä vielä neljän jälkeen hetken aikaa luin ennen kuin uni voitti kirjainten erottelun toisistaan.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #108 : 24.09.06 - klo:00:04 »

Kirjattu

Sivu luotiin 0.306 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.