Niin tietenkin. Kun valvoin niin myöhään, nukuinkin sitten peräti yhteentoista saakka! Ennen seitsemää kävin veskissä, kun mies oli töihin lähdössä - ihmetellen kovasti, kun työnnyin vielä takaisin punkkaan...
Eihän tuolla unirytmillä minulle ainakaan aina kovin paljoa merkitystä ole, mutta juuri nyt... Tällaisena päivänä, kun hommia muutenkin tiedossa älytön määrä...! Hiukan fuskaten olen siivoillut, pessyt koneellisen pyykkejä ja tutkinut netistä juttuja projektiin, johon olen lupautunut... Ja tietenkin täälläkin piti tulla käymään...
Käyköhän teille muille koskaan niin, että kun on oikein paljon hommia, jotka juuri silloin pitäisi tehdä kaikki lähes samalla hetkellä, jo pelkkä olotila ja hermoilu tyrkkäävät hikeä pintaan...? Minulle kun on ruvennut viime aikoina käymään niin, aika usein vieläpä...
Kylläpä Marjuli ja Didi olivat tehneet upean romanttista työtä nuorenparin eteen...
Ihanaa tuollainen! Taatusti nuoripari nauttii!
Miten tuo lasi-etikka-vesi-astianpesuaine -jippo muuten vaikuttaa?
Mitä tuo systeemi siis saa aikaan?
Meillä on noita pieniä kukkakärpäsiä ollut aina aika ajoin. Välillä runsaastikin, mutta välillä niitä ei näy viikkoihin. Sain viikko, pari sitten muovikassillisen omppuja ja osasta niistä keittelin jo sosetta pakkaseen - ihmetellen, kun pikkukärpäsiä ei näkynyt lainkaan. Sitten nostin kassin partsille, ja mies haki sieltä eräänä iltana pari omenaa ja kertoi, että nyt kärpäsiä oli pelmahtanut sieltä kassista melkoinen parvi... Huh. Pitäisi vielä mennä vaikka yksitellen niitä johonkin kulhoon noukkimaan, jotta saisi lisääkin sosetta keiteltyä...
Nyt pakko jatkaa hommia ainakin hetkisen aikaa täällä, mutta palailen varmaan illemmalla.
Kaikille hauskaa iltapäivän jatkoa, ja Iipalle paranemista!