Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 23.9.Lauantai  (Luettu 1198 kertaa)

zirni

• Vieras
Vs: 23.9.Lauantai
« Vastaus #60 : 23.09.06 - klo:19:52 »

Niin... Pyris... Mikä on romanttista...?
Kun mies nukkuu? Kun kajareistani ei kuulu mitään?  [:-DD]
Noo, kyllä mies tuolta kohta ylös nousee. Itse kun en uskaltanut edes syödä mitään vielä tänään, koska en ole antanut itselleni lupaa valvoa niin myöhään kuin eilen... :-)) Siksi siis tässä nyt keikun.

Ja Mesiangervo. Kyllä minäkin nykyisin aina silloin tällöin olen tuon pikkuisen karvan melko lyhyeksi leikannut, koska emme näyttelyissäkään käy. Ja siitä hauska ilmiö sekin on, että kun vain oikein osaa leikata, koira on söpö sittenkin; juuri sellainen pieni nallekarhutyttönen. Mikäs se sinun koirasi muuten on? Meillä oli muuten joskus kiinanpalatsikoiriakin, ja niistä taas lähti aivan valtavasti karvoja. Kuten sittemmin vaikkapa kultaisesta noutajastamme, joka oli meillä vielä pari vuotta tämän koiran aikaan...
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #61 : 23.09.06 - klo:19:56 »

Kyllä elukoista aina karvaa lähtee. Siitä hyvänä esimerkkinä ex-anoppi kun sai pahemmanlaatuisen astmakohtauksen kyläreissulla. No sairaalaanhan dädi piti roudata ja se olikin viimeinen kyläkeikka meille! Se muuten pikkasen pisti miettimään, että pitäsköhän imuroida vähän useemmin! [:-I]
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #62 : 23.09.06 - klo:19:58 »

Ja se pittää vielä sanoo kun vauhtiin pääsin,että paras pölynpoistaja on märkä yhdenkoon polvisukke vedettynä lattiaharjan päälle! Avot! [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #63 : 23.09.06 - klo:20:02 »

Kaikki ehjää, mutta mittää ei kuulu! [:-(]

Kuuluuko täältä...

http://www.angelfire.com/music5/skinnyswavs330e/

Neljäs kipale... [:38]

Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #64 : 23.09.06 - klo:20:05 »

Niin... Pyris... Mikä on romanttista...?
Kun mies nukkuu? Kun kajareistani ei kuulu mitään?  [:-DD]

Eikö ole varakajareita... :-O Jos saisit tämän kuulumaan, niin ei olisi romantiikasta pulaa.  :-))
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #65 : 23.09.06 - klo:20:10 »

Vau! Aluks vaikka mitä varoituksia ym., mutta sitten kuului! You belong to me, jeah. Nää nojailu biisit on siitä mukavia tanssia himassa, kun nää johtaa kuitenkin punkkaan ja punkka on lähellä! :-))
Kirjattu

zirni

• Vieras
« Vastaus #66 : 23.09.06 - klo:20:11 »

Kyllä elukoista aina karvaa lähtee. Siitä hyvänä esimerkkinä ex-anoppi kun sai pahemmanlaatuisen astmakohtauksen kyläreissulla. No sairaalaanhan dädi piti roudata ja se olikin viimeinen kyläkeikka meille! Se muuten pikkasen pisti miettimään, että pitäsköhän imuroida vähän useemmin! [:-I]

Lisa. Kysymyshän ei tavallaan ole edes siitä, lähteekö niitä karvoja vai ei. Kysymys on - ainakin miten minulle, allergiselle, on kerrottu - siitä, millaista se karva itse kullakin eläimellä on. Itse esimerkiksi olen saksanpaimenkoiran lyhyelle karvalle erittäin allerginen... Siis se karvapöly on se, joka saa aikaan sen allergisen reaktion. Näin siis minulle on kerrottu.
Kirjattu

zirni

• Vieras
« Vastaus #67 : 23.09.06 - klo:20:17 »

Pyris. Ei oooooooo. Ei.
Vaan nyt muistin yhtäkkiä, että pyykit odottavat koneessa kuivumaan pääsyä...!
Romantiikka on ainakin siitä hommasta kaukana.  [:-DD]
Kyllä minä vielä jotakin keksin - ennen pitkää - jotta saan noista kajareista kuulumaan edes jotakin muutakin kuin suhinaa ja rätinää...! Tai tarkistan varakajaritilanteen... Poika kun nääs aina käydessään jättää kaiken maailman tavaraa tänne mulle... [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #68 : 23.09.06 - klo:20:20 »

Zirni, minulla on sellainen monirotuinen. Aika lailla saman näköinen kuin oli tänään yhdessä ketjussa se rotikka. Aivan ihana koira, niinkuin varmaan jokainen sanoo omasta koirastaan.
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #69 : 23.09.06 - klo:20:22 »

Kuuluu, You belong to me! Nojailumusiikki on jees kotona, jossa voi nojailun päätteeks kaatuu OMAAN sänkyyn! With him! [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #70 : 23.09.06 - klo:20:37 »

Hyvää Lauantai Iltaa! [:-)]
Täällä sitten aamuisen sumun hälvettyä oli todella kaunis päivä. Mittarissa ylin lukema jopa +21 astetta. Nytkin vielä +16 astetta. (tasalukuja tänään).

Kaunista musiikkia Pyriksen laittamassa linkissä! [:-)]

Mutta nyt päivän tohinoiden jälkeen olen väsynyt ja menen jo Zzzzzzz. Hyvää Yötä Kaikille! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #71 : 23.09.06 - klo:20:46 »

Kiitos Pyris linkistä  Täällä soi kolmasviimeinen kappale.  Jim on poikaa!! :-))

Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #72 : 23.09.06 - klo:21:31 »

Mistä Absint on tehty?  [:48]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

zirni

• Vieras
« Vastaus #73 : 23.09.06 - klo:21:47 »

Mistä Absint on tehty?  [:48]

Olisikohan tästä linkistä apua?
Minua kyllä hämäsi tuon puun nimi suomeksi... Matopuu...?
Mutta siis yhdistelmä monista...

http://www.absinthmexico.com/

muoks. Jarmo! Tässä toinen. Ihan hyödyllinen...? [:-)]
http://www.absint.net/
« Viimeksi muokattu: 23.09.06 - klo:21:56 kirjoittanut zirni »
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #74 : 23.09.06 - klo:21:52 »

Mukavalta näyttää linkki,mutta kielitaito ei oikein riitä.
En olekaan ennen tainnut absinttia maistaa mutta eilen kaupasta löytyija pakko oli ostaa kokeeksi vaikka flunssan vastustamis lääkkeeksi  [:48]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sivu luotiin 0.19 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.