Lainaus käyttäjältä: zeener - 22.02.09 - klo:22:00Hassua, mä oon oikeastaan pikkusen pettynyt kun se selvisi Tää on ollut mun lempiketju viimeaikoina, on ollut ihana seurata kuinka innoissanne olette olleet.Olihan sitten se hämähäkkikuvio neuleessa. Kuka ryhtyy ratkomaan? http://pic3.picturetrail.com/VOL19/1338926/7269809/102629248.jpg
Hassua, mä oon oikeastaan pikkusen pettynyt kun se selvisi Tää on ollut mun lempiketju viimeaikoina, on ollut ihana seurata kuinka innoissanne olette olleet.
Laitan vielä linkin vastauksen antajan omille sivuille, että näätte millainen taito hänellä onhttp://www.elisanet.fi/pehkonen/tilkku/handic.htm
Osaisiko joku tehdä ohjeet Pönttö-logon kutomiseen? Siis se sama, mikä on Pönttöpaidoissa, mutta vaikkapa lapasen selkämykseen tai kaulaliinaan sopiva koko!
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 22.02.09 - klo:22:53Osaisiko joku tehdä ohjeet Pönttö-logon kutomiseen? Siis se sama, mikä on Pönttöpaidoissa, mutta vaikkapa lapasen selkämykseen tai kaulaliinaan sopiva koko! Luulisin että joltakin onnistuu. Pitäisiköhän logosta laittaa kuva (kaikilla kutojilla ei välttämättä ole paitaa)?Entä pitäisikö se olla omana ketjuna?
Lainaus käyttäjältä: Liinu - 22.02.09 - klo:22:58Lainaus käyttäjältä: Kaija - 22.02.09 - klo:22:53Osaisiko joku tehdä ohjeet Pönttö-logon kutomiseen? Siis se sama, mikä on Pönttöpaidoissa, mutta vaikkapa lapasen selkämykseen tai kaulaliinaan sopiva koko! Luulisin että joltakin onnistuu. Pitäisiköhän logosta laittaa kuva (kaikilla kutojilla ei välttämättä ole paitaa)?Entä pitäisikö se olla omana ketjuna? Juu, sille voisi avata oman ketjun, jos käsityöihmisiä kiinnostaa! Onko nyt paikalla ketään, joka voisi ottaa kuvan paidasta ja laittaa esille? Mä olen töissä
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 22.02.09 - klo:23:01Lainaus käyttäjältä: Liinu - 22.02.09 - klo:22:58Lainaus käyttäjältä: Kaija - 22.02.09 - klo:22:53Osaisiko joku tehdä ohjeet Pönttö-logon kutomiseen? Siis se sama, mikä on Pönttöpaidoissa, mutta vaikkapa lapasen selkämykseen tai kaulaliinaan sopiva koko! Luulisin että joltakin onnistuu. Pitäisiköhän logosta laittaa kuva (kaikilla kutojilla ei välttämättä ole paitaa)?Entä pitäisikö se olla omana ketjuna? Juu, sille voisi avata oman ketjun, jos käsityöihmisiä kiinnostaa! Onko nyt paikalla ketään, joka voisi ottaa kuvan paidasta ja laittaa esille? Mä olen töissä Kaija meinaa laittaa toisetkin yötöihin.