Joo, jaksaa hän kutoa. Vein hänelle kolme kerää lankaa, että hän kutoisi kahdet sukat. Hän kutoi yhdet sukat jo, mutta niissä ei ollut tätä raitaa. Nyt hänellä on tullut joku pieni haava sormeen, eikä hän saa kudottua. Näihin toisiin sukkiin pyysin tekemään tuon raidan. Hän sanoi, että mahtaako muistaa enää, kun ei ole pitkään aikaan sitä tehnyt. Pyysin myös ohjetta, mutta en vielä saanut edellä mainitusta syystä. Siis siitä, että jos hän ei muista, miten se tehdään.Jotenkin minusta tuntui siltä, että hän tahtoisi pitää raidanteko-ohjeen itsellään. Ilmoittelen sitten, kun saan häneltä nämä toiset sukat, että antoiko hän ohjetta vai ei.
Kyllä näin oli, että purkamalla sukan hän oli saanut selville, miten raita tehtiin.
Mun lankakerä edelleen tönöttää nokkani edessä. Puikkoja en ole ehtinyt etsimään.
Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 06.10.09 - klo:17:33 Mun lankakerä edelleen tönöttää nokkani edessä. Puikkoja en ole ehtinyt etsimään. Mä taas tarvisin jonkun luomaan silmukat puikoille Se homma käy mun hermoille