Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 19.2.2009 Torstai  (Luettu 969 kertaa)

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
Vs: 19.2.2009 Torstai
« Vastaus #15 : 19.02.09 - klo:10:00 »

Tämä on edessä kaikilla:

Vanha mies istui lääkärin vastaanotolla ja selvitti tilaansa:

"Päivät mä muistelen ihmisten nimiä ja
yöt mä hyppäjän kusella!"

Tässä siis miesten tulevaisuuden näkymä! [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 19.02.09 - klo:10:02 »

Huomenta Lahdesta! [:-)]

Pakkasta ja lunta satelee hiljalleen.

Minä tulin töihin ja Repe lähti avantouinnille, nyt odottelen että se tulis pois jotta sais kahvia ja laskiaispullaa. Minun ostamat eiliset on nimittäin vielä syömättä koska Repekin oli ostanut laskiaispullat :-))

Huomenna mulla on talviloma joten lähdetään Pertunmaalle jo tänään. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #17 : 19.02.09 - klo:10:11 »

Hiljainen päivä on tänään - ainakin vielä. Hiihtoloma on ehkä vienyt asiakkaat muualle.
Illalla pitäisi lähteä shoppailemaan tyttären kanssa. Jospa nyt sitä uutta sänkyäkin katsellaan. Ois se aika makee, että voisi säädellä patjaa. Sängyssä lukeminen helpottuu.
Uusi kirjahyllykin  on hakusessa, samoin uusia mattoja ajattelin hankkia. Ja mitähän kaikkea vielä...
--------

Onkos kellään muulla vielä matkakuumetta? Mulla on niin että tärisen. Matkatoimistojen sivuja tulee katseltua ahkeraan.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #18 : 19.02.09 - klo:10:15 »

Illalla pitäisi lähteä shoppailemaan tyttären kanssa. Jospa nyt sitä uutta sänkyäkin katsellaan. Ois se aika makee, että voisi säädellä patjaa. Sängyssä lukeminen helpottuu.

Mahdollisesti tarvitset puusepän apua, kun sovitat "antiikkisänkyyn" säädettävää sälepohjaa. Meillä oli vanhemmilla aikanaan vanhat 90cm leveät sängyt ja niihin piti patjat teettää runkoineen, kun reunoissa oli vain pienet rimat, joiden päälle patjat puurunkoineen laskettiin!

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #19 : 19.02.09 - klo:10:20 »

Mulla on siellä sängyssä nyt vaneripohja - kävisköhän se sen päälle????
Varmaan apua tulen tarvitsemaan, mutta onneksi sitä nyt on tarjolla - tai sanoiskohan ihan tyrkyllä! [:-DD]
Voipi olla jännittävä prosessi kaikkiaan.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 19.02.09 - klo:10:23 »

Mulla on siellä sängyssä nyt vaneripohja - kävisköhän se sen päälle????
Varmaan apua tulen tarvitsemaan, mutta onneksi sitä nyt on tarjolla - tai sanoiskohan ihan tyrkyllä! [:-DD]
Voipi olla jännittävä prosessi kaikkiaan.

Ota sängystä todella tarkat mitat ennen ostopäätöksen tekoa! Ideana kiva asentaa antiikkisänkyyn tuollainen säätöpohja!
Muoks! Ja varaudu siihen, ettei huonekaluliikkeessä osata sanoa juuta eikä jaata pohjan sopivuuteen sun sänkyyn.  [:-I]

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #21 : 19.02.09 - klo:10:43 »

Huomenia.   [:-)]
Täälläkin eilen illan yli -20o pakkanen hellittänyt,enää -10,4o.
Uunissa taas tulet,siinäpä vahtiessa menee mukavasti puoleenpäivään.
Minäkin parturoin eilen avokin tukan ja nyt hän lähti päivän reissuun.Ihan saan yksin olla mitenpäin vain.  [:33] :-))
Mukavasti alkoikin jalka vipattamaan iipan linkistä.   :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #22 : 19.02.09 - klo:10:49 »

Voi olla, että tästä minun sälepohjasänkyprojektistani vielä saadaan makoisat naurut!
Kun sais sen ensin asennettua ja miten sitä sitten osaakaan käyttää! Mitähän kaikkea sinne väliin joutuukaan? Varmaan ainakin kaikki kirjaston kirjat löytyvät jostain sieltä säleen ja pohjan välistä [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 19.02.09 - klo:10:51 »

Minäkin parturoin eilen avokin tukan...

Onko nyt joku teema-viikko? Meillä tämä ohjelmanumero on edessä lauantaina  :-))
Mä ostin kotiparturi-koneen, hiukan alle 20 euroa. Yksi parturireissu (4mm siili) maksaa 7 euroa, eli kolmella kerralla tuo kone on hankkinut hintansa  [:5]
Pasilta lähtee lauantaina myös parta ja viikset. Ensi torstain leikkausta varten pitää tosiaan pulia koko pää. Pasi ei edes muista, kuinka monta vuotta sitten on ollut ilman viiksiä. Ja mitenköhän mun silmä tottuu?  :-O

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 19.02.09 - klo:10:52 »

Voi olla, että tästä minun sälepohjasänkyprojektistani vielä saadaan makoisat naurut!
Kun sais sen ensin asennettua ja miten sitä sitten osaakaan käyttää! Mitähän kaikkea sinne väliin joutuukaan? Varmaan ainakin kaikki kirjaston kirjat löytyvät jostain sieltä säleen ja pohjan välistä [:-DD] [:-DD]

Kissoja ei ainakaan kannata jättää väliin!  [:10] [:10] [:10] [:60]

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 19.02.09 - klo:10:53 »

Huomenta.  Entis ajan talvinen keli jatkuu. 

Parturin käsittelyyn on tarkoitus puolenpäivän tienoilla mennä.  Jostain pitäis loihtia lisää hiuksia päälaelle, et sais kunnon permanentin.  Pakko näihin karvoihin kuitenkin se on laittaa, kun ovat ihan suorat ja olen tottunut olemaan pörröpää.

Hyvää torstaita kaikille.  [:45]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 19.02.09 - klo:10:53 »

Kaija, ajattelin just sitä samaa, kissoja ei pidä jättää sinne väliin.  [:67]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #27 : 19.02.09 - klo:11:01 »

Huomenta.

Lunta satelee hissunkissun, yöllä oli tullut pari kolme senttiä ja piti käydä vähän harjan kanssa tuhraamassa lintujen ruokinnoilla ENNEN AAMUKAHVIA. :-O

No nyt on aamun vessapaperikahvit jo melkein nautittu. :-))

Keitä Sus pannukahvetta...ei tarvi suodattimia.

Ei oo pannumuruja... Noh, yhet vessapaperikaffet kestää vielä huomenaamulla ja päivällä lähenki sitte kauppaan.

Loppuuko sitten myös vessapaperi...?  :-)) [:´(]

Eilen mun pitikin sanomani, että onneks on sentään vessapaperia, kun talouspaperia, sukkahousuja ja suodatinpusseja ei ole. [:-DD]

Tänään onkin asiointipäivä ja saan kyydin. Hitsi asioita ois vaikka kuinka, saas nähhä mitä saa hoidettua, riippuu hiukan kyyditsijän aikatauluista.

Mukavaa torstaita kaikillen! [:-)]
Kirjattu

terttukaarina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Oulun lääni
« Vastaus #28 : 19.02.09 - klo:11:11 »

Minäkin parturoin eilen avokin tukan...

Onko nyt joku teema-viikko? Meillä tämä ohjelmanumero on edessä lauantaina  :-))
Mä ostin kotiparturi-koneen, hiukan alle 20 euroa. Yksi parturireissu (4mm siili) maksaa 7 euroa, eli kolmella kerralla tuo kone on hankkinut hintansa  [:5]
Pasilta lähtee lauantaina myös parta ja viikset. Ensi torstain leikkausta varten pitää tosiaan pulia koko pää. Pasi ei edes muista, kuinka monta vuotta sitten on ollut ilman viiksiä. Ja mitenköhän mun silmä tottuu?  :-O

Huomenta kaikille!
Minulla on sellainen koirien trimmauskone jäänteenä siltä ajalta, kun oli vielä koiria. Sillä siistin aina niskani ja siten
parturi/kampaajareissu siirtyy n. kuukauden eteenpäin.  Osaan sen lyhennyksen tehdä itse peilin kanssa.....
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 19.02.09 - klo:11:18 »

Kaija, ajattelin just sitä samaa, kissoja ei pidä jättää sinne väliin.  [:67]

Samoin minä ajattelin.  :-O
Kirjattu

Sivu luotiin 0.324 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.