Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 20.2.2009  (Luettu 980 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Perjantai 20.2.2009
« Vastaus #15 : 20.02.09 - klo:09:03 »

Kirjahyllystä onnittelut, siinä riittää hetkeksi kiivettävää  [:10] [:10] [:10]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #16 : 20.02.09 - klo:09:14 »

Huomenta.

Taivaalta tulee jotakin ohutta valkoista pölyä. Aurinko piileskelee pilvien takana. Kurkkaispa sieltä tänään edes pikkuisen.

Minullakin olisi hiukan multahommia tänään, ihmekukan siemenille uusi yritys, Nöpö tuhosi mun aiemmat viljelykset. [:´((] Kaiveli idätysastiasta kaikki mulla pois ja ne oli sitten pitkin keittiötä, se jo itänyt taimikin meni sen siliän tien. [:´((] Ei kun uutta kehiin ja jotkut suojukset päälle. Jos jonkinlaista viritelmää on mielessä...

Veralle paranemisia! [:24] Minun hauvalla oli kerran kurkunpään tulehdus, se meni penslauksella ja antibiootilla.

Onnea Hömiksen sälepohjalle! :-))

Kivaa viikonlopun alkuu jokaiselle! [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #17 : 20.02.09 - klo:09:14 »

Kiitos Jarmo! Ostin siihen kirjahyllyyn varmuuden vuoksi myös lasiovet. Niiden taakse piilotan arvokkaimmat kirjani (kuten Waltarit). Voipihan olla, että joku silti pääsee kiipeilemään sen päälle - aika näyttää! Onhan pojillekin jotain vaihtelua.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 20.02.09 - klo:09:14 »

Huomenta!
Tänään onkin vähän harmaampi päivä, mutta lunta ei sentään sada, ainakaan toistaiseksi.
Vai on Veran tauti pahentunut  [:-(]. Toivottavasti hän saa hyvät ja nopeasti vaikuttavat lääkkeet.

Hyvää perjantaipäivää kaikille!
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 20.02.09 - klo:09:17 »

Voi sitä Nöpöä, kun on kaivellut Susun istutukset. No, pitäähän lasten saada leikkiä  [:-I]  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #20 : 20.02.09 - klo:09:30 »

Voi sitä Nöpöä, kun on kaivellut Susun istutukset. No, pitäähän lasten saada leikkiä  [:-I]  :-))

Nöpö saa anteeks. :-)) Lapset on lapsia. Muutenkin aloitin ihmekukkaviljelykset niin aikaisin, että uudet ehtii ihan hyvin vielä. Muuta en vielä ole laittanutkaan, on turhan aikaista, eli odotan nyt kärsivällisesti sinne maaliskuuhun. Mut viljelykset tulen sijoittamaan vanhaan gerbiilihäkkiin. [:66] Muuten tästä ei kertakaikkiaan tule mitään. Kissat viihtyy ihan ällistyttävän hyvin ikkunalla kukkien seassa... Varsinkin aurinkoisina päivinä, koska siinä on ihanan lämmin. [:-)]

Hih, muistan kerran, kun olin NIIN HIENOSTI laittanut viljelyruukkuihin joka ikiseen muovikaistaleesta nimilapun multaan pystyyn... (ja niitä ruukkuja oli MONTA, varmaan 30), niin mun yks nuori kisu oli hypännyt keittiön pöydälle ja nyhtänyt joka ikisen lapun pois ruukusta, siinä ne oli kaikki sekaisin pitkin pöytää. [NUT] :-)) [:10]

Jos haluat yllätyksiä, hanki kissa. [:-I] [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #21 : 20.02.09 - klo:09:34 »

Kylläpäs Kaijan iltavuoro on tosiaan venynyt pitkäksi, onneksi viikonloppu edessä ja toivotaan että sulla unta riittää pitkään  [:-)]

Huomenta kaikille!
Eihän sitä nyt yllätysvapaapäivänä malttanut nukkua, mutta eiköhän noilla 5 tunnin unilla tästä päivästä selviä  :-))
Ohjelmassa vapaata pönttöilyä ja kauppareissua. Kierrätettävää lasia ja sanomalehteä ja sellaista on kertynyt, ne ajattelin hoitaa pois. Ja muutakin sellaista rästihommaa, johon ei viitsi viikonloppuna käyttää aikaa.  [:-)]

Veralle pikaista toipumista!  [:5]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 20.02.09 - klo:09:34 »

Susulle:  :-)) Anteeks mutta vähän naurattaa
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #23 : 20.02.09 - klo:09:41 »

Tasaista aktiivikäyttäjien kärkipaikoilla [:-)] [:-)] [:-)]

Sus..............150p 20t 57m
Kaija.............144p 5t 24m
hippiäinen......144p 4t 39m
Pyryharakka...143p 20t 52m

vähitellen ulkovaatetta ja liikkeelle
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 20.02.09 - klo:09:44 »

Aktiivikäyttäjä, kuulostaa hienolta.   :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #25 : 20.02.09 - klo:09:47 »

Aktiivikäyttäjä, kuulostaa hienolta.   :-))

Aktiivikäyttäjä? Addikti? Sama alkukirjain!  [:-DD]

Toivottavasti mä en nyt riemuinnut turhan aikaisin vapaapäivästä. Pitää vielä seurailla tilannetta...  [:-I]

Jarmo

• Konkari
  • Paikalla Paikalla
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #26 : 20.02.09 - klo:09:49 »

Ja nyt ulos [:59]
-6,8 ja +18,8
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 20.02.09 - klo:09:51 »

Kiitos tsempistänne...näillä mennään...lääkäriin.
Susun kisu on itse aktivoinut itseään..kotieläimet tarvitsevat aktiviteettejä :-)) :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 20.02.09 - klo:09:54 »

Kukkienkasvattajan kodissa kisut saavat runsaasti virikkeitä.  Siksi minulla ei olekaan kissaa.  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #29 : 20.02.09 - klo:09:59 »

Juu kukkaruukut on hyviä aktiviteetteja kisuille. :-)) Itse kukat myös, niitä on kiva pureskella. Eilen ostin leluja vähän lisää: 6 hiirtä ja pallon. Hiiriä on jo ollut kuusi ja kaikki kateissa, että ne osaakin saada kaikki lelut johonkin rakoseen niin, ettei niitä enää löydy.

Pallo oli näkyvillä eilen n. 2 minuuttia, sen jälkeen sitä ei oo näkynyt. Kaksi hiirtä annettu, ja kateissa jo. [:-I] Täähän käy jo kukkarolle. [:-I] :-)) Yks hiiristä oli kyllä tosi mieluinen, siinä on jotakin aitoa eläimen karvaa, Jaska leikki sillä yhteen menoon 2 tuntia! Ekan kerran jopa sähisi Nöpölle (jolta oli hiiren varastanut), ettei vaan tuu hiirtä häneltä ottamaan.

Jaa-a, jokohan meikän kissajutut riittäis... [:-DD] [:10] (Tuppaa riittään noita juttuja, pitäisköhän kirjoittaa kirja... :-)) )
Kirjattu

Sivu luotiin 0.289 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.