Pasille Kirralla huolto pelaa. Henkilökunta kokemukseni mukaan on viimeisen päälle huolehtivaista ja mukavaa. Herättyä saa vielä kahvin ja voileipien kera konjakkihömpsynkin
Taitaa jäädä konjankkihömpsyt ja kahvit ja voileivät Pasilta saamatta, kun suuta on leikattu ja hampaat nipsuilla kiinni
Mutta mä olen samaa mieltä, että Kirra on loistopaikka!
Viimeksi silloin keväällä 2004 olisivat tarjonneet mullekin iltapalaa, kun olin Pasin luona. Uskomaton palvelu!
Ja siellä on puitteet upeat: iso, vanha rakennus. Osasto 2, jossa näitä leuka/suu-potilaita hoidetaan, on todella iso sali, jossa on mies- ja naispotilaat kaikki samassa tilassa. Iso terassikin on siinä ikkunoiden takana. Pasi oli saanut saman sängynkin kuin edellisellä kerralla!
Pasi soitteli hiukan ennen seitsemää; oltiin sovittu, että jos vaan ehtii ennen kuin hoitaja antaa esirauhoittavan (=taju pois) niin mulle saa soittaa koska vaan. Ihan hyvällä mielellä kuulosti olevan ja toivotteli
mulle voimia! No, mullahan tässä tulee tosiaan olemaan pitkä päivä uutisia odotellessa, kun taas Pasi saa nukkua koko päivän eikä tiedä mistään mitään