Hienoa, Pasi! Pään toimiminen on hyvä merkki.
Pään toimimisesta voi yöhoitaja olla toista mieltä. Pasi oli meinaan herännyt aamuyöstä neljältä ja alkanut hoitsulle selittää, että jos soittaisi vaimolle, joka on menossa aikaiseen aamuvuoroon, että tulisi Kirran kautta. Jostain syystä hoitaja ei ollut suostunut, että mä tulisin viiden aikaan aamulla osastolle
Mahtaakohan papereissa olla merkintä, että "Potilas jutteli sekavia" ?
Mä hain Valion kaupasta kaikkea hyvää, ilman hampaita syötävää tai lähinnä juotavaa. Hevi Shotteja, vattu Grandia, suklaakastiketta. Vietin iltapäivällä Kirralla 3½ tuntia pitämässä potilaalle seuraa. Talo tarjosi Pasille jäätelöä. Ja haaleaa kahvia pillillä.
Ihan kohtalaisesti siellä nyt menee siihen nähden, että leikkaus oli noinkin iso. Hiukan tuo kulta näyttää hamsterilta turvonneine poskineen, mutta hamsterithan on söpöjä!
Huomenna on taas uusi päivä ja yön yli nukkuminen vie taas pidemmälle toipumisessa.
Kotiuttaminen edessä luultavasti sunnuntaina. NYT tuntuu, että onkohan se liian pian, mutta huomenna voi näyttää jo paremmalta. Ja mukavamminhan se aika menisi omassa kodissa ja omassa sängyssä!
Tällä kertaa ei tuntunut pahalta lähteä Kirralta kotiin, kun leikkaus on turvallisesti ohi, mutta myönnetään, että kotia lähestyessä mä tunsin itsekästä ikävää
No, eiköhän tässä tämä viikonloppu kestetä!
Tällaisissa tilanteissa Pönttölä ja Pönttö-kaverit on todella kullan arvoisia! Täältä löytyy aina seuraa ja mukavia juttuja luettavaksi!
Kiitokset kaikille tsempeistä ja myötäelämisestä!