Tulikos Pasille kello mukaan, että tarvittaessa voi kutsua kotihengettären paikalle.
Lainaus käyttäjältä: Töyhtis - 01.03.09 - klo:19:41Lainaus käyttäjältä: Kaija - 01.03.09 - klo:11:17Karviainen-Boysenmarjakeittoa (ilman sattumia myös). Minä luin, että Karvainen-Boysenmarjakeitto....ei olis ehkä Pasille maistunut Töissä se lyhennetään karv.boys. eli mä puhun "karvanpoisto-keitosta"
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 01.03.09 - klo:11:17Karviainen-Boysenmarjakeittoa (ilman sattumia myös). Minä luin, että Karvainen-Boysenmarjakeitto....ei olis ehkä Pasille maistunut
Karviainen-Boysenmarjakeittoa (ilman sattumia myös).
Koti on paras paikka toipumiseen, vaikkei olekaan palmunlehviä.
Karviaisboysenmarjakeiton valmistusta on tänä yönäkin ohjelmassa. Se on sokeriton, eikä siinä ole sattumia ja se on raikasta ja hyvää. Mun ehdoton suosikki kaikista tuotteista!
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 01.03.09 - klo:20:08Karviaisboysenmarjakeiton valmistusta on tänä yönäkin ohjelmassa. Se on sokeriton, eikä siinä ole sattumia ja se on raikasta ja hyvää. Mun ehdoton suosikki kaikista tuotteista! Pitäisiköhän minunkin kokeilla tuota keittoa,jos se kerran on sokeriton.
Tuota, tuo kuulostaa siltä, että Annulix epäilee mulla olevan pian tässä nälkäisen ja sosekeittoihin kyllästyneen potilaan?
Kohta Pasi kotona kelloa kilistääKaija apuun juosten heti vilistää Kaija kestää tyynyn heitonkeittää Pasille sopan ja keiton
Ei lähtenyt kelloa lehmän vaan yksi kenkä pienoinen sekin vain lainaan