Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Leffa-arvosteluja  (Luettu 463 kertaa)

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Vs: Leffa-arvosteluja
« Vastaus #15 : 18.04.09 - klo:08:32 »

Mä katsoin eilen illalla, sen Pingviinien matka elokuvan. Olihan se upea elokuva,  [:-)]
mutta paikoitellen, julma ja surullinen, niinku nyt luonto tuppaa toisinaan olemaan.  [:-I]

Sitä mä jäin vaan ihmettelemään, että miksi ihmeessä ne pinkut talssii lisääntymään
sinne satojen kilometrien päähän, miks ne ei voi munia siellä rannalla, missä olisi vettä ja
ruokaa vieressä.  [:-I]
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa ... :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

talitintti

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 18.04.09 - klo:08:58 »

Mä katsoin eilen illalla, sen Pingviinien matka elokuvan. Olihan se upea elokuva,  [:-)]
mutta paikoitellen, julma ja surullinen, niinku nyt luonto tuppaa toisinaan olemaan.  [:-I]

Sitä mä jäin vaan ihmettelemään, että miksi ihmeessä ne pinkut talssii lisääntymään
sinne satojen kilometrien päähän, miks ne ei voi munia siellä rannalla, missä olisi vettä ja

Minä kävin katsomassa tuon Pingviinien matkan elokuvateatterissa. Muuten tykkäsin kovasti, mutta se ärsytti, kun siihen oli tyrkätty ihmisien ääniä pingviinien ääneksi. Muuten katsomisen arvoinen.
Kirjattu

Ayla

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 18.04.09 - klo:10:12 »

Minä kävin katsomassa tuon Pingviinien matkan elokuvateatterissa. Muuten tykkäsin kovasti, mutta se ärsytti, kun siihen oli tyrkätty ihmisien ääniä pingviinien ääneksi. Muuten katsomisen arvoinen.

Sama asia häiritsi minua niin Pingviinien matkassa, kuin myös tässä Tyttö ja Kettu -leffassa... sellaista ihme ähkimistä ja tuhinaa oli ängetty joka väliin.
Kirjattu
... Kuvia

Hirsjärvet

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 18.04.09 - klo:11:28 »

Pinkkuelokuva oli tosiaan hieno, ihmisäänet häiritsivät, mutta millä ne sitten oikein olisi korvannut, kertojalla?? Ehkä siinä on ajateltu lapsia eniten. Onneksi suomessa ei sentään ole tv:stä tulevat elokuvat dupattu kuten espanjassa esim. Aika ärsyttävää kun on pahimmillaan vain kaksi lukijaa ääninä, mies ja nainen jotka vetävät kaikki roolit läpi.

Suokkielokuva jonka olen nähnyt monta kertaa ja yhä kiehtoo yhä on: sinulle on postia. Siinä on hieno hempeä tarina ja kirjakauppa jonka ympärille tarina kiertyy.
Sitten on muutama vakioleffa jotka vaan jaksaa naurattaa: Happy Texas hauska vankikarkuritarina jossa vangit karkumatkallaan päätyvät järjestämään lapsimissikisoja. Bad Company; kuolleen veljen tilalle värvätään toinen veli näyttelemään kuollutta veljeä joka puolestaan on ollut salainen agentti, siinä on Sir Anthony Hopkins vaihteeksi ei niin vakavassa roolissa. Ja se kolmas on The Rock. Sean Conneryn tähdittämä vanha vanki kaivetaan sellinsä syövereistä vapauttamaan panttivankeja vankisaarelta.

Monia muitakin on, tässä mun helmet. Tämä on vähän niin kuin suosikkilinnun valinta, yhden valitseminen on vaikeaa. Luontoelokuvat tietysti kiinnostaa kuitenkin eniten, vaikka niitä ei tule katsottua samaa kovin montaa kertaa.
Kirjattu

Onni on hiljainen vieras, usein sen huomaa vasta kun se jo tekee lähtöä.

Sivu luotiin 0.131 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.