Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 24.9.Sunnuntai  (Luettu 1088 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
24.9.Sunnuntai
« : 23.09.06 - klo:23:59 »

Taas kaikille mukavaa sunnuntai aamun jatkoa  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

mammamia

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Täl puol jokke
Vs: 24.9.Sunnuntai
« Vastaus #1 : 24.09.06 - klo:00:07 »

Hyvää sunnuntai aamua kaikille!!!!!

Kai huomasitte, että eilen oli syyspäiväntasaus....ja kesä senkun jatkuu vaan....

[:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #2 : 24.09.06 - klo:07:18 »

Hyvää sunnuntaita kaikille  [:-)] Poutaa,aurinko kohta nousemassa puiden latvojen takaa ja lämmintä +13.4 astetta näin aamusta.Tulossa vielä tänään kaunis ja lämmin syyspäivä,nauttikaamme kaikki tästä ehkä viimeisestä näin upeasta päivästä tänä syksynä.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 24.09.06 - klo:07:23 »

Huomenia.  [:56] Uni karkasi taas. Toivottavasti palaa viimeistään illalla.  [:-I] Kaunis ja ilmeisesti lämminkin päivä on taas tulollaaan. Leppoisaa sunnuntaita kaikille.

Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #4 : 24.09.06 - klo:07:33 »

Huomenta,
Oli ihan mittari kainaloon laitettava, kun oli oli niin onneton, mutta ei oo kuumetta, ei.
Taivas on aivan kirkas, aurinko nousemassa näkysälle ja mittarissa 13,5 astetta.
Kirjattu

käenpiika

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • -Jynx torquilla-
« Vastaus #5 : 24.09.06 - klo:07:51 »

Onpas täällä hiljaista näin sunnuntaiaamuna  [:-I] Kai se johtuu siitä,että pönttöväki kuikuilee puolille öin ja sen ylikin  [:33] [:33] Ja aamulla sitä sitten nukutaan silmät ristissä  [:55] [:18]  [:55] Minä vaan olen poikkeustapaus,illalla en jaksa valvoa juuri kello 21. pitempään sitten millään.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #6 : 24.09.06 - klo:08:13 »

Huomenta.
Kyllä on kiva herätä edelleen lähes kesäiseen aamuun. Aurinko paistaa, ei aivan pilvettömältä taivaalta, mutta ei mitään sumuja ainakaan.
Käenpiika, olen kohtalotoverisi iltaunisuudessa. Iltayhdeksältä vetäydyn mielelläni vuoteeseen ja lueskelen hetken aikaa. Harvoin jaksan kymmeneen asti lukea. Kymppiuutiset katson jos olen hereillä, harvoin.
Oikein mukavaa sunnuntaita kaikille. [:-)]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #7 : 24.09.06 - klo:08:42 »

Aurinkoista sunnuntaihuomenta ! Sumusta ei tietoakaan, lämmintä 13,4 ja herääminen kestääää....ehkä viime viikko nyt vasta painaa tai ainakin olen levännyt tarpeeksi. Ja sitten niihin hommiin, jotka eilen jäivät tekemättä.  [:-)]
Kirjattu

Veke

• Vieras
« Vastaus #8 : 24.09.06 - klo:08:44 »

Huomenta täältäki.
Piti vaa tulla kurkkimaa onks ketää hereillä.   :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #9 : 24.09.06 - klo:08:45 »

Huomenta huomenta! Näyttää tulevan kaunis päivä... niin kaunis, että rästissä olevat kotihommat jäävät EDELLEEN tekemättä. Jonnekin ulos pitää suunnistaa, kunhan herätään kunnolla!

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #10 : 24.09.06 - klo:09:08 »

Hyvää huomenta. Ainaskin lämmin päivä tulossa, nyt + 15 astetta. Aurinko ei kunnolla paista, ohutta yläpilveä :-)). Mulla on sämpylät uunissa, tällä kertaa ITSE tehtyjä alusta loppuun. Yhdet tallikahvit ollaan jo juotu, kohta juodaan toiset ns. kotikahvit.
Ihanaa pyhäpäivää kaikille! [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #11 : 24.09.06 - klo:09:16 »

Sunnuntai-huomenta. Oli suuri helpotus huomata, että tänään onkin sunnuntai eikä työpäivä. Kyllä tuossa viiden maissa jo mietiskelin, että mitäs laittais tänään töihin päälle ja mihin aikaan pitää nousta.....

Huh huh, kaunis päivä on tulossa ja lähden Arvon kanssa Ollia moikkaamaan!
Kiitos, Mielenaurinkoinen on kainalossa mukana [:45]
Kirjattu

luscinia

• Vieras
« Vastaus #12 : 24.09.06 - klo:09:46 »

Hyvää päivää aurinkoiseen oloon.
Eilinen päivä Nuuksiossa ilveksen tassun kuvia seuraillen ja karhun pöllyttämiä muurahaispesiä ihmetellen. Nappulakarvarouskuja ja muitakin sieniä somasti aluillaan oli runsaasti.
Kevyt ilma hengittää, uutta sammal- ym. kasvustoa kevyesti maastoa vihertämässä.
Nyt Haapajärvelle linturetkelle jne..tuntuu, ettei taida Säkylään ehtiäkään.....

Aurinkoista oloa! [:43]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 24.09.06 - klo:10:07 »

Huomenta tältäkin pöntöltä. Suhteellisen aamuvirkku olen minäkin. En laittanut kelloa soittamaan. Ajattelin, että nukun niin kauan kuin unta piisaa, kun edessä on yövuoro, eli tänä illalla kymmeneen töihin. Heräsin kuitenkin seitsemältä ja nousin aamukahvin keittoon. Aamuhetket ovat kyllä niitä parhaita. Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille ja Iipalle paranemista.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #14 : 24.09.06 - klo:10:13 »

Iipalle paranemista ja Luscinialle mukavaa retkeä ja kyllä säkylään täytyy ehtiä. [:-)]
Nyt mittarissa 13,8 lämmintä ja teetä odotellaan ja lintuja seuraillaan hetkinen ikkunasta ja sitten ulos
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sivu luotiin 0.212 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.