Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pöljiä ostoksia ..  (Luettu 1008 kertaa)

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Pöljiä ostoksia ..
« : 02.03.09 - klo:09:47 »

Tähän ketjuun voipi kertoa, että mitä pöljää on tullut ostettua.  :-)) (jos on) Noinniinku
varoitukseksi muille.

Silloinkun olin sairaalassa, niin aikani kuluksi katselin mm. ostos- tv:tä. Ja höyrypäissäni
tilasin tälläisen härvelin  "TOBI™ Steamer on maailman ensimmäinen kannettava rypynpoistokone"

http://www.tvins.com/fi/products/tobi/tobi.php?utm_source=AdWords&utm_medium=PPC&utm_term=tobi&utm_content=1310995444&utm_campaign=g_ppc_Tobi&Network=Search&SiteTarget=&gclid=CICI_YDeg5kCFUaK3godNybllg

Siinä videossa, näyttää homma toimivan oikein mukavasti, mutta todellisuudessa se  on ihan lelu.  [XX]

Elikkäs, en todellakaan sitä kenellekkään suosittelisi  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Pöljiä ostoksia ..
« Vastaus #1 : 02.03.09 - klo:09:57 »

Mulla ei nyt muistu mieleen mitään pöljää ostosta, olen niin nuuka ja rahaa on niin vähän että tulee harkittua ainakin tommoset isommat ja kalliimmat jutut aika tarkkaan [:-)].

Olen myös nähnyt tuon rypynpoistokoneen mainoksen joskus ostos-tv:ssä ja näyttää siinä kyllä tosi kätevältä, mutta todellisuus on sitten vissiin toinen ja aika kalliskin tuo on mielestäni.
Onko sulla niitä peräti 2 kpl kun näkyy ainakin nyt olevan tarjouksena 2 yhden hinnalla :-)).
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Evis

• Vieras
« Vastaus #2 : 02.03.09 - klo:09:59 »

Joskus aikanaan tuli ostettua tälainen apuväline ja arvaatkaas vaan onko tullut käytettyä   [:-I]
Himppa nopeemmin kaataa suoraan pullosta,  [:-I]
http://www.hilavitkutin.com/tag/kaadin/
että tämmöinen turhake ainakin löytyy  :-)) :-))
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #3 : 02.03.09 - klo:10:02 »

Mulla ei nyt muistu mieleen mitään pöljää ostosta, olen niin nuuka ja rahaa on niin vähän että tulee harkittua ainakin tommoset isommat ja kalliimmat jutut aika tarkkaan [:-)].

Olen myös nähnyt tuon rypynpoistokoneen mainoksen joskus ostos-tv:ssä ja näyttää siinä kyllä tosi kätevältä, mutta todellisuus on sitten vissiin toinen ja aika kalliskin tuo on mielestäni.
Onko sulla niitä peräti 2 kpl kun näkyy ainakin nyt olevan tarjouksena 2 yhden hinnalla :-)).

Joo, mulla on niitä Tobeja 2 kpl.  [:-I] :-)) Toisen taidan antaa , vaikka joululahjaksi  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 02.03.09 - klo:10:04 »

Rypynpoistokone...ihan ensiksi aattelin, että kiva kapistus, poistaako se rypyt myös naamasta.  [:-DD] Sitten luin tarkemmin.  [:-I] [:´((]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #5 : 02.03.09 - klo:10:06 »

Rypynpoistokone...ihan ensiksi aattelin, että kiva kapistus, poistaako se rypyt myös naamasta.  [:-DD] Sitten luin tarkemmin.  [:-I] [:´((]

[:-DD]

Pitäisköhän kokeilla, josko siitä härvelistä olisi edes siihen  :-))
Kirjattu

— Alain de Botton -

Sus

• Vieras
« Vastaus #6 : 02.03.09 - klo:10:09 »

Minäki luulin, että tarkoitus oli poistaa ryppyjä NAAMASTA. :-))

Jos mul ois enemmän rahaa, vois löytyä pöljiä ostoksiakin, mutta ei nyt tähän hätään muistu mieleen yhtäkään. Semmoinen vaan tuli mieleen, että kuinkahan monesta suomalaiskodista löytyy esim. nurkassa käyttämättömänä lojuva kuntopyörä... [:-I] Ai niin... mulla lojuu nurkassa käyttämättömänä se jumppapallo, se iiiso pallo. [:17] Mut se ei ollukaan mun ostos vaan äitini ostos. :-)) Monet jutut kyllä unohtuu nurkkiin lojumaan, kuten mun pöytägrilli. Se ei edes ole pöljä laite, vaan hyvä laite ja sillä saa esim. mahtavan hyviä lämpimiä voileipiä, mutta UNOHTUU käyttää.
Kirjattu

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 02.03.09 - klo:10:17 »

Joo, kyllä se kuntopyörä lojuu..  [:-I]
Kirjattu

terttukaarina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Oulun lääni
« Vastaus #8 : 02.03.09 - klo:10:21 »

Kuntopyörä löytyy, ei nurkasta, vaan ihan keskeltä huonetta.....  ja pölyttyy... :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 02.03.09 - klo:10:22 »

Oon kohta lähdössä asioille, mm. kampaajalle, ja sitten aattelin tulla kauppojen kautta kotiin. Saas nähdä, mitä pöljää tarttuu mukaan esim. Stockan viherkasviosastolta, jota en yleensä pääse ohittamaan, jos siellä päin liikun.  [:-DD]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #10 : 02.03.09 - klo:10:24 »

Kuntopyörä lojuu täälläkin  [:-I]

Tuli mieleen vielä tosta rypynpoistajahärvelistä, että jos olisin ollut kotona,(täysissä sielun ja ruumiin voimissa  :-)) ) niin en ikinä olisi sitä tilannut. Voiskohan sen palauttaa, ja vedota "syyntakeettomuuteen"  [:-DD]
Kirjattu

— Alain de Botton -

Sus

• Vieras
« Vastaus #11 : 02.03.09 - klo:10:31 »

Meinaan kuntopyörä lojui... ei minulla mutta äidilläni ties kuinka kauan. Olihan se kiva lelu kummipojalle tämän ollessa pieni. :-)) Sit muistan kun, ollessani pieni, meillä lojui kutomakone. Sekin lähinnä lojui, en muista, että sillä ois tullut valmiiksi koskaan mitään. :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #12 : 02.03.09 - klo:10:32 »

Oon kohta lähdössä asioille, mm. kampaajalle, ja sitten aattelin tulla kauppojen kautta kotiin. Saas nähdä, mitä pöljää tarttuu mukaan esim. Stockan viherkasviosastolta, jota en yleensä pääse ohittamaan, jos siellä päin liikun.  [:-DD]

Kerro Pyris sitte kuinka monta orkideaa tuli hankituksi. :-)) Tosin orkideat ei oo pöljiä... [:-)]
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 02.03.09 - klo:10:33 »

Sairaana tulee katsottua ostos-tv:tä ja siellähän on paljon todella upeita juttuja.
Joku laite laihduttaa ja kiinteyttää missimittoihin kun käyttää kaksi minuuttia päivässä yms  [:-DD]
Periaatteessa Minni minusta voisi vedota syyntakeettomuuteen  :-))
Onneksi olen hämeestä ja niinpä jään vaan ihmettelemään  [:-)]

Kuntopyörä oli ennen pölyyntymässä, mutta myin sen työkaverille joka valitti ettei ehdi harrastaan lasten takia mitään.
No nyt se pölyyntyy hänellä  :-))

Ennen tein usein pöljiä ostoksia, ostin mm. edullisia vinyylejä joista tiesin etten tykkää.
Mutta kun halvalla sai  :-))
Samoin alennusmyynnistä ostin vaatteita jotka jäi käyttämättä, mutta vein kyllä kirpparille  [:-)]

Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #14 : 02.03.09 - klo:10:34 »

Kuntopyörä lojuu täälläkin  [:-I]

Tuli mieleen vielä tosta rypynpoistajahärvelistä, että jos olisin ollut kotona,(täysissä sielun ja ruumiin voimissa  :-)) ) niin en ikinä olisi sitä tilannut. Voiskohan sen palauttaa, ja vedota "syyntakeettomuuteen"  [:-DD]

Niissähän on kyllä joku palautusaika mutta olisko se vaan 14vrk [:-)]

Kun Sus kertoi tosta jumppapallosta niin onhan mullakin sellainen, ja ihan käyttämättömänä oli nurkissa puoli vuotta pölyä keräämässä kunnes se tyhjennettiin ja laitettiin laatikossaan varastoon. Ihan turha ostos oli, mutta ei onneksi kallis, maksoi muistaakseni 6 tai 7 euroa.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sivu luotiin 0.286 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.