Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pöljiä ostoksia ..  (Luettu 1009 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Pöljiä ostoksia ..
« Vastaus #15 : 02.03.09 - klo:10:34 »

Oon kohta lähdössä asioille, mm. kampaajalle, ja sitten aattelin tulla kauppojen kautta kotiin. Saas nähdä, mitä pöljää tarttuu mukaan esim. Stockan viherkasviosastolta, jota en yleensä pääse ohittamaan, jos siellä päin liikun.  [:-DD]

Kerro Pyris sitte kuinka monta orkideaa tuli hankituksi. :-)) Tosin orkideat ei oo pöljiä... [:-)]

En kerro tuliko hankittua vai ei. Pidän teidät epätietoisuudessa.
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 02.03.09 - klo:10:35 »

Mä olen harkinnut sitä jumppapalloa selän takia, täällähän niitä olisi myyntiin asti  :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 02.03.09 - klo:10:38 »

Itse asiassa jumppapallo ei ole ollenkaan pöljä ostos. Paitsi silloin, jos sitä ei muista käyttää.  [:-DD]

http://pilkelehti.fi/2008/11/jumppapallo-valloittava-vempele/
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #18 : 02.03.09 - klo:10:38 »

Jees, tästähän vois kehkeytyä hyvä "Myydään-palsta". Ois jo jumppapalloo ja rypynpoistokonetta, kuntopyörää, vinyylejä, vaatteita... [:-DD]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #19 : 02.03.09 - klo:10:40 »

Kuntopyörä lojuu täälläkin  [:-I]

Tuli mieleen vielä tosta rypynpoistajahärvelistä, että jos olisin ollut kotona,(täysissä sielun ja ruumiin voimissa  :-)) ) niin en ikinä olisi sitä tilannut. Voiskohan sen palauttaa, ja vedota "syyntakeettomuuteen"  [:-DD]

Niissähän on kyllä joku palautusaika mutta olisko se vaan 14vrk [:-)]

30 päivää oli palautusoikeus  [:-I] mut mä en sinä aikana vielä jaksannu purkaa pakettia ja kokeilla.  [:-I]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #20 : 02.03.09 - klo:10:44 »

Joskus aikanaan tuli ostettua tälainen apuväline ja arvaatkaas vaan onko tullut käytettyä   [:-I]
Himppa nopeemmin kaataa suoraan pullosta,  [:-I]
http://www.hilavitkutin.com/tag/kaadin/
että tämmöinen turhake ainakin löytyy  :-)) :-))

Siinä kertoo jo nettiosoite, että mistä on kyse  :-)) hilavitkutin  [:-DD]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #21 : 02.03.09 - klo:10:45 »

Mä olen harkinnut sitä jumppapalloa selän takia, täällähän niitä olisi myyntiin asti  :-))

Tehdäänkö kaupat? [:-DD]

Mä en tosiaan käyttänyt sitä jumppapalloa, kun en oikeasti pysynyt sen päällä istumassa vaan meinasin koko ajan tipahtaa lattialle kun mulla on niin huono tasapainoaisti. "Palloilemalla" sekin olis varmaan korjaantunut mutta ei kärsivällisyys riittänyt :-)) Repe sen pallon kanssa jonkun verran keikutteli.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 02.03.09 - klo:10:48 »

Itse asiassa jumppapallo ei ole ollenkaan pöljä ostos. Paitsi silloin, jos sitä ei muista käyttää.  [:-DD]

http://pilkelehti.fi/2008/11/jumppapallo-valloittava-vempele/

En sitä tarkoittanutkaan, ei se kuntopyöräkään pöljä ostos ollut, käyttäjä vaan oli pöljä  kun ei käyttänyt sitä :-))
Linkkisi kyllä laittoi taas miettimään pallon ostoa..  [:-I]

Tehdäänkö kaupat? [:-DD]
Joo tehdään vaan  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #23 : 02.03.09 - klo:10:49 »

Jumppapallostahan oli oma ketjukin täällä ja niitä löytyi monelta. Mullakin oli silloin alkuinnostus päällä, mut johonki se into katosi. Ai niin, mähän tyhjensin pallosta ainakin kaks kolmasosaa ilmoista ulos ja aloin käyttää tässä tietsikkatuolilla, oli ristiselkä kipiä ja se tuki hyvin selkää. Heh, sit se jäi...
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 02.03.09 - klo:11:33 »

Oon kohta lähdössä asioille, mm. kampaajalle, ja sitten aattelin tulla kauppojen kautta kotiin. Saas nähdä, mitä pöljää tarttuu mukaan esim. Stockan viherkasviosastolta, jota en yleensä pääse ohittamaan, jos siellä päin liikun.  [:-DD]

Kerro Pyris sitte kuinka monta orkideaa tuli hankituksi. :-)) Tosin orkideat ei oo pöljiä... [:-)]

En kerro tuliko hankittua vai ei. Pidän teidät epätietoisuudessa.

Ja varmaana kerrot ja laitat vielä kuviakin  [:-DD]

En nyt minäkään tähän hätään muista mitä turhaa olisi tullut ostettua. Kaksi äidiltä saatua esinettä minulla on, ja niitä ei tule käytettyä. Toinen on leivänpaahdin ja toinen vohvelirauta. Muutaman kerran olen käyttänyt, mutta mielestäni vohveleitten tekeminen on niin suttupuuhaa siinä, että en viitsi.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #25 : 02.03.09 - klo:11:40 »

Meilläkin on vohvelirauta ja sitä kyllä jonkun verran käytetäänkin, sanoisin että muutaman kerran vuodessa.

Leivänpaahdin meiltä meni rikki, katselin jo kirpparilta käytettyäkin mutta ne oli aika siivottomassa kunnossa, uusi paahdin kumminkin tarttis saada. [:-)]
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 02.03.09 - klo:11:46 »

Leivänpaahdinta en hanki koska söisin itseni leivästä ähkyyn  [:-I]
Lämmin leipä  [NUT]

Kirjoitusvihreitä tulee,,,,
Kirjattu

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #27 : 02.03.09 - klo:16:35 »

Meilläkin on vohvelirauta ja sitä kyllä jonkun verran käytetäänkin, sanoisin että muutaman kerran vuodessa.

Leivänpaahdin meiltä meni rikki, katselin jo kirpparilta käytettyäkin mutta ne oli aika siivottomassa kunnossa, uusi paahdin kumminkin tarttis saada. [:-)]

Kokeile sitä leipää paahtaa vohveliraudan välissä, voit muotoilla vaikka  [:34] muotoisiksi. Ystäväni lapset tekevät kyseisellä laitteella leivät kuten leipägrillillä. Harjoitusta vaatii että saa kaiken pysymään leivän sisällä. Eipä tule hevillä kiloja lisää  [:20]
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #28 : 02.03.09 - klo:16:40 »

Kokeile sitä leipää paahtaa vohveliraudan välissä, voit muotoilla vaikka  [:34] muotoisiksi. Ystäväni lapset tekevät kyseisellä laitteella leivät kuten leipägrillillä. Harjoitusta vaatii että saa kaiken pysymään leivän sisällä. Eipä tule hevillä kiloja lisää  [:20]

Juu, vohvelirautaa on kyllä käytetty voileipä- ja jopa hampurilaisgrillinäkin :-)).
Ongelma on vaan siinä että vohvelirauta sijaitsee Pertunmaalla ja leivänpaahdinta tarvitsisin täällä kotona Lahdessa [:-)].
Kirjattu

tuulia

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 02.03.09 - klo:19:22 »

Tähän ketjuun voipi kertoa, että mitä pöljää on tullut ostettua.  :-)) (jos on) Noinniinku
varoitukseksi muille.

Siinä videossa, näyttää homma toimivan oikein mukavasti, mutta todellisuudessa se  on ihan lelu.  [XX]

Elikkäs, en todellakaan sitä kenellekkään suosittelisi  :-))

Olipa hyvä kun kerroit, minä nimittäin olen harkinnut tuon "silitysihmeen"tilaamista. Olen laiska silittämään ja TV-ssä se näyttää niin helpolta.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.144 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.