"...puupäät, puupäät metsähallinnon, tappaa vesakon niin kuin nuorison" - Juice leskinen, Ilomantsi
Pää asiallisesti - Juice Leskinen
"Pää on pipi, pää on pipi, pipipää, pipipää..." - Juice Leskinen, Mussolini,perusdiini
"Mä koneen auki hipaisen ja kytken pääni nollaan. Mä tuskin vessaan kipaisen ennen kuin yössä ollaan." - Juice Leskinen, Ajan henki
"Toinen katsoo silmiin. Toista kiehtoo peräpää. Silmien alla on jotain, mikä minua miellyttää: siellä on daisarit! Daisarit!" - Juice Leskinen, Daisarit
"Jaksanut ei kotiin asti poikarukka polkee, piti aina vähän päästä löysätä vyön solkee. Kaikki otti päähän, eikä Eikka huomannutkaan jarruttaa, kun tuli mäen päältä riihen mutkaan." - Juice Leskinen, Einarin polkupyörä
"Voi, että otti päähän lauantaina kakskytnelkytkuus! Ei tullut käteen jättipotti, kun tuli käteen vain blues!" - Juice Leskinen, Ottaa päähän
"Sun on pykälät ja valta! Sinä katsot korkealta. Suojaan vedit maailmalta oman pikku pään." - Juice Leskinen, Pikku nilkki
"Kun ei mitään synny, on turha yrittää! Ei siitä tule kuin kipeäksi pää!" - Juice Leskinen, Tauko