Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pönttöilmapiiri  (Luettu 4063 kertaa)

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Pönttöilmapiiri
« : 04.03.09 - klo:21:41 »

Tämä aihe on herättänyt paljon keskustelua, yksityisviesteinä, puheluina. Ja mikä tärkeintä, ihmiset, jotka tästä ihmisestä ovat olleet huolissaan, eivät koskaan aiemmin ole olleet tekemisissä keskenään, mutta tämä ihminen on herättänyt liian paljon huolta. Ihminen, niin surullista kuin  se onkin, on  yksi meistä. Tämä pönttöläinen ei ota huomion muita, hän valehtelee, vääristää totuutta, on kaikessa omasta mielestään "besserwisser". Ja kaikella tällä hän aiheuttaa pahaa mieltä kailkille pöntöläisille, lukuunottamatta yhtä innokasta valvojaa, joka poistaa tälle "besserwisserille" vastattuja viestejä, mukaanlukien besserwisserin aloitusviestit. Onko tämä oikein? Tämän ihmisen myötä on pöntttölän ilmapiiri laskenut liian paljon. Voimmeko sallia tämän?
Suurin osa pönttöläisistä tietää, ketä tarkoitan. Nimeä en voi sanoa, etten tule loukanneeksi ko henkilöä, mutta voi olla, että minut poistetaan täältä. Totuuden torviahan ei kestetä. Mutta kertokaa, mitä mieltä olette?
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Pönttöilmapiiri
« Vastaus #1 : 04.03.09 - klo:21:49 »

Ilmapiirin muuttuminen on selvästi ollut nähtävissä. Itsekin olen käynyt monia keskusteluja tästä asiasta. Olen ollut myös huolissani, koska ennen niin mukava yhteisö on selvästi kokenut muutoksen, eikä välttämättä hyvään suuntaan. Et ole Kati yksin ajatuksinesi.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 04.03.09 - klo:21:51 »

Katin kanssa ihan samaa mieltä. Ja Katiahan ei saa tuon kirjoituksen perusteella poistaa pönttölästä, ei. Uskonpa, että niin moni on Katin kanssa samaa mieltä.
« Viimeksi muokattu: 04.03.09 - klo:22:02 kirjoittanut Mesiangervo »
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 04.03.09 - klo:22:20 »

Näinkö vähän tähän uskalletaan kommentoida? Nyt säälittää! Niin paljon on tullut yv:tä ja puheluitakin, ei voi olla totta, että olette näin arkoja!
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #4 : 04.03.09 - klo:22:25 »

Olen ehdottomasti kanssanne samaa mieltä. 
Itse en niin pitkään ole täällä ollut kuin monet teistä, kuitenkin senverran, että selvän muutoksen olen huomannut.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #5 : 04.03.09 - klo:22:25 »

Niiiin  [:-(] [:-I]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #6 : 04.03.09 - klo:22:28 »

Kiva kun jollain on rohkeutta ottaa vaikeatkin asiat esiin..kun kerran niitä kuulemma on.Kati osoittaa sitä kun kerran hänen puoleensa on käännytty..ja nyt hän ryhtyi selvittämään asiaa..missäs ne kääntyjöiden kommentit sitten ovat.Itse olen asiasta vähän pihalla..mutta jos rivien välejä luen...niiin ymmärrän...ja näköjään muutama muukin ymmärtää..yhteispelillä kaikki sujuu..ja vaikeatkin asiat selviää puhumalla..tässä
tapauksessa kirjoittamalla..eikö vain?
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 04.03.09 - klo:22:35 »

Joskus se kissa on vain nostettava pöydälle.
Kirjattu

emo

• Vieras
« Vastaus #8 : 04.03.09 - klo:22:36 »

Nyt täytyy kyllä suoraan sanoa että olen ihana samaa mieltä teidän kanssa.
Vähänpä olen tänne mitään kirjoitellutkaan.mutta joka päivä kyllä käyn useastikkin juttuja lukemassa.

Ei ainakaan mihinkään hyvään suuntaan olla menossa.

Mä olen tosi usein väsyny,huonolla tuulella,rankka työpäivä takana,niin kuin varmaan monella muullakin meistä,tosi moni juttu pitää kuitenkin jättää väliin kun en jaksa päätäni niillä vaivata ja lukea ns.piikittelyä ja negatiivisen sävyistä jutustelua.
Ei kaiken tietysti aina tarvitse olla niin ihanaa ja ruusuista ja kipeistä ja ikävistä asioista pitää ja saakin puhua,mutta sellanen joutavanpäiväinen piikittely/sanasota sais jäädä joidenkin osalta vähemmälle tai edes yksityiviesteihin.

Mä osallistuisin ehkä enemmänkin keskusteluihin mutta mulla on jotenkin niin ulkopuolinen olo,en halua loukata ketään tai provosoitua joka on aika helppoa täällä nykyään, joten pysyn tietoisesti ihan taka-alalla.

Mutta kyllä,ilmapiiri on ihan selkeesti muuttunut [:´(]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #9 : 04.03.09 - klo:22:47 »

Kissa on nostettu pöydälle! Ilmapiirin muutoksen olen aistinut jo pitkään. Ehkä itsekin siihen syyllistyneenä. Mutta asioista on hyvä joskus keskustella ja hieman tuuletella omiakin näkemyksiään.

Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseensä ja näkemykseensä näillä avoimilla foorumeilla. Jos joku provosoituu tai ottaa itseensä, syytä voi hakea myös peilistä.

Millään lailla katia sormella osoittamatta, toivon yhteistä ymmärrystä tällekin asialle.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #10 : 04.03.09 - klo:22:49 »

On muuttunut ilmapiiri on. [:-I]

Mä tuun tänne hyvän mielen takia ja etsimään sitä, antamaankin, jos pystyn. En tuu ettimään negatiivisia lausahduksia, töksähteleviä kommentteja tai sitä mitä täällä on viime aikoina tapahtunut. Outoo... [:-I]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 04.03.09 - klo:22:54 »

Mutta, jos tämä vaan on talvikaamosväsymystä [:-I]

Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #12 : 04.03.09 - klo:22:57 »

Marle, ois ihanaa, jos tää ois sitä, mutta ei tää oo  [:-(] niin paljon on tullut muuta! Ja mää oon se paska, kuka on nostanut kissan pöydälle ja mä saan kärsiä siitä  [:´(] ei suinkaan tän kaiken aiheuttaja. Mutta tämmöistä elämä on, huoh!
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #13 : 04.03.09 - klo:23:01 »

Onks multa mennyt jotakin ohi :-O  No, vapaalla puolella olen "asunut" aika vähän nykyisin, fotoilu ja luonto ne kiinnostaa enää mua [;-)] No, muahan painaakin masis vielä joten juttu ei luista kuten vanhaan hyvään aikaaan [:-)]  Kesä kun saapuu niin aletaan elää [:-)]
Kirjattu

emo

• Vieras
« Vastaus #14 : 04.03.09 - klo:23:06 »

Älä Kati ole yhtään pahoillasi että otit asian puheeksi.
Mua tämä sama asia/henkilö on vaivannut jo jonkun aikaa,mutta oon vaan ajatellu että mä vaan kuvittelen omiani,mutta näköjään en.
 [:72]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.056 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.