Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pönttöilmapiiri  (Luettu 4093 kertaa)

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Pönttöilmapiiri
« Vastaus #45 : 05.03.09 - klo:17:32 »

Jaahas, taas päästiin siihen vaiheeseen, jossa ne, joilla kaikkein vähiten olisi syytä syyllistyä syyllistyvät syyttä suotta  :-))

Aivan takuulla sitä tulee päästelleeksi itse kukin joskus näppikseltään jotain, josta joku jossain saattaa pistää pahakseen kun eleet ja ilmeet eivät tässä näy. Jos tuota haluaa takuuvarmaksi välttää, niin sitten ei enää uskalla kirjoittaa mitään. Ei vallan hyvä idea sekään.

Ihan varmasti myös useimmat joskus kokee tulleensa loukatuksi joskus, vaikka ei kirjoittaja olisi tarkoittanutkaan loukata. Ja entä sitten jos olisikin tarkoittanut? Kannattaako elämäänsä pilata sillä? Tämä on kuitenkin yksi pieni pläntti isossa bittiavaruudessa, ei maailman napa, eikä toivottavasti kenekään pönttöläläisenkään elämän napa. Jos elämä alkaa liikaa pyöriä tämän ympärillä, kannattaa ehkä miettiä olisiko aihetta tehdä jotain muuta välillä?

Ja nuo harmistukset.... jos nyt sattuu jonkun sanomiset osumaan ja uppoamaan kipeästi, niin jatkuu se elämä silti. Sanonnoissa ja kissoissa pysyäkseni, häntä pystyyn ja eteenpäin!
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Ayla

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 05.03.09 - klo:17:51 »

Ei mielipiteistä saa suuttua (tai siis saa - mikä minä olen sitä kieltämään [?] - muttei kannata), mutta aina niistä voi keskustella. Eikä mun mielestä kannata jättää kirjoittamatta jotain vain siks, että on eri mieltä kun joku muu.

Ja mun mielestä pienet provotkaan ei ole aina pahasta, kun ne on asialliseen sävyyn ja jotakuinkin järkevästi kirjoitettu. Silloin tulee keskusteluun vähän eloa. Ei ole kiva, jos aina ollaan vaan samaa mieltä!  :-))

Kirjattu
... Kuvia

Liinu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 05.03.09 - klo:18:18 »

Minulla on huonot hoksottimet, minä en ole edes huomannut mitään vakavaa huonoa. Päät pystyyn ja eteenpäin. Haleja kaikille. [:-)] [:-)]
P.s.Hyviä asoita tullut esille.
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 05.03.09 - klo:18:35 »

Ja mun mielestä pienet provotkaan ei ole aina pahasta, kun ne on asialliseen sävyyn ja jotakuinkin järkevästi kirjoitettu. Silloin tulee keskusteluun vähän eloa. Ei ole kiva, jos aina ollaan vaan samaa mieltä!  :-))

No kun minäkin olisin vähän tuota mieltä. Joskus voisi olla oikein virkistävääkin  vähän puhallella pölyjä nurkista vääntämällä jostain asiasta kiivaampaankin sävyyn. Eikä se tarkoita, että ihmisten tarvitsisi riitelemään käydä.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #49 : 05.03.09 - klo:22:23 »

Tämä Ristolle... [:30] [:31]...Risto on "puolustanut" minnuu hölmöö ja on muutenkin niin symppis, miun mielestä Pöntöllä on aina ollut mukava piipahtaa, toki tuun jatkossakki niin tekemään, mutta harvakseltaan (jos maltan)...kuvia pöntältä laitan, jollei muuta mukavaa ilmaannu.....voikaa hyvin ja unohtakaa harmit... [:44]
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #50 : 05.03.09 - klo:23:55 »

Tämä Ristolle... [:30] [:31]...Risto on "puolustanut" minnuu hölmöö ja on muutenkin niin symppis, miun mielestä Pöntöllä on aina ollut mukava piipahtaa, toki tuun jatkossakki niin tekemään, mutta harvakseltaan (jos maltan)...kuvia pöntältä laitan, jollei muuta mukavaa ilmaannu.....voikaa hyvin ja unohtakaa harmit... [:44]

Kiitoksia mummelille ja halit takaisin.  [:30] [:31]
Kirjattu

pajunkissa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 06.03.09 - klo:00:28 »

Tästä jutusta olen ihan "ulkona". Tulee niin vähän luettua. Linnut enempi kiinnostaa. Toivotaan, että asia korjaantuu eikä kenekään tarvitse poistua foorumilta loukkaantuneena.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #52 : 07.03.09 - klo:15:43 »

Mulle tuli tänään mieleen, että miten uudet pönttöläiset Pia58 ja Pööpöti kokevat tämän Pönttölän? Tuntuuko, että porukkaan pääsee mukaan vai onko täällä "sisäpiiri" tai sisäänpäin lämpiävää porukkaa?  [:-I]
Mä muistan omalta kohdalta vajaat 5 vuotta sitten, että oli todella vaikea päästä mukaan keskusteluun  [:´((] Tuntui, ettei kukaan huomioinut uutta kirjoittajaa. Porukkaa täällä oli silloin paljon vähemmän kuin nykyään, eikä yhtään tapaamista ollut järjestetty. Muutama pönttöläinen oli tavannut toisensa jossakin joutsenen pelastusoperaatiossa.

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 07.03.09 - klo:16:43 »

Mulle tuli tänään mieleen, että miten uudet pönttöläiset Pia58 ja Pööpöti kokevat tämän Pönttölän? Tuntuuko, että porukkaan pääsee mukaan vai onko täällä "sisäpiiri" tai sisäänpäin lämpiävää porukkaa?  [:-I]

En ole uusi pönttöläinen, mutta muutaman sanasen sanon: luen tätä foorumia päivittäin, kirjoitan aika harvoin. Onhan täällä ns. sisäpiiri, mikä tarkoittaa sitä, että toisilla on aikaa kirjoitella tänne, onnitella nimi-, syntymä- ja muita päiviä, tonnarionnitteluja, ottaa osaa iloihin ja suruihin, hyvä niin. Välillä tuntuu, että joillakin on vain halu saada viestien määrä suureksi.. no, saahan siinä sitten niitä tonnarionnitteluja, jotka varmasti tuntuvat ihan henkilökohtaisen mukavilta.
Itsestäni tuntuu siltä, että kun jonkun kommentin laitan, se menee kuin vesi hanhen selästä, ei sitä noteerata kuten ns. sisäpiiriläiset keskenään tekevät. Syy on minun, pitäisi kai olla aktiivisempi toiseenkin suuntaan, kommentoida muiden juttuja..  [:-I]
Tämä ilmapiirikeskustelu on ollut hyvä ja rauhoittanut tilanteen, ehkä liiaksikin, pitäisi saada "pörinää pönttöön"  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 07.03.09 - klo:16:50 »

Syy on minun, pitäisi kai olla aktiivisempi toiseenkin suuntaan, kommentoida muiden juttuja..  [:-I]

Kun mä saan päivän ketjun luettua, mä en enää muista, mitä juttuja mun PITI kommentoida!  [:17]
Toiset, kuten ainakin Hippiäinen ja Deb, tuntuvat aina muistavan toisten kirjoitukset ja kommentoivat niitä.  [:-)]

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 07.03.09 - klo:16:53 »

Vilukko puhuu kuten minä ajattelen. Hyvä niin, en olekaan yksin.
"Sisäpiiri" kieltämättä tulee mieleen, mutta kuten Vilukko sanoikin, syy onkin minussa.
En viitsi joka juttuun kommentoida syystä, että samat ajatukseni on jo moneen kertaan joku ehtinyt jo kirjoittaa. Niinpä olenkin vain jäänyt lukevaksi, en kommentoivaksi jäseneksi.
Ja tämä kaikki mitä kirjoitan, on lämmöllä ajatellen teitä kaikkia "pönttöpäitä".  :-)) [:45]
 Pidetään huolta toisistamme, edes täällä pöntöllä.

:-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 07.03.09 - klo:16:57 »

Tämä ilmapiirikeskustelu on ollut hyvä ja rauhoittanut tilanteen, ehkä liiaksikin, pitäisi saada "pörinää pönttöön"  :-))

Millaista pörinää? Ollaanko nyt olevinaan liiankin kilttejä ja rauhallisia?  [:-I]
Mun täytyy sanoa, että mua aluksi kauhistutti, kun Kati otti tän asian esille. Mutta nyt alkaa tuntua, että se oli oikea ratkaisu. Mulla ei olisi riittänyt rohkeutta siihen. Katille  [:5]
Toivottavasti tästä kukaan ei ottanut liikaa itseensä, vaan pystytään jatkamaan mukavissa fiiliksissä eteenpäinkin!

Ja Vilukolle vielä sen verran, että kyllä sun kirjoitukset noteerataan.  [:-)] Sängyn vieressä on Päätalon kirja, ja se on ihan sun syytä/ ansiota!  :-))

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 07.03.09 - klo:17:12 »

Vilukko,minä olen ollut täällä melkein alusta asti ja ei minunkaan jutut kamalasti ketään kiinnosta  [:-P]
Ehkä syy on siinä että en "osaa"niin hienosti noita juttuja kirjoitella.
Muistanpa kun minä kirjoitin veljen sairastumisesta niin voi herran jestas sentää kun yx silloinen pönttöläinen hyökkäsi minun kimppuun.Muut saa kyllä kirjoitella kaikkien tuttujen ja naapureiden sairastumisista,mutta ei se mitään,olen jo siihen niin tottunut  [:-DD] :-)) [:-DD]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #58 : 07.03.09 - klo:17:16 »

Pörinää pönttöön hi-hii  [:-DD]
Mä ainakin luen päivän ketjun hyvinkin tarkaan. Mulla oli ihan helppoa alussa tulla tänne, mut oon muutenkin sellainen rohkea ja utelias uuteen. Pönttöläisiä olen tavannut tasan kolme, mutta suurin osa tuntuu ihan tutuilta näin kirjoitetun sanan välitykselläkin. Läheskään kaikkea en kommentoi, eikä munkaan juttuja tarvitse kommentoida, mutta jos on kirjoitettavaa kirjuutan.
Kyllä täältä on monta vinkkiä saanut moneen asiaan ja täältähän mä kysyn apuja pulmiinikin.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 07.03.09 - klo:17:46 »

Kun mä saan päivän ketjun luettua, mä en enää muista, mitä juttuja mun PITI kommentoida!  [:17]

Sama täällä. Paperille pitää kirjoittaa, jos meinaa kaikki muistaa. Sitten tulee sellainen tunne, että ei oikein voi kommentoida mihinkään juttuun, että ei vaan jätä joidenkin juttuja huomioimatta.
Kyllä varmaan meillä kaikilla on vähän samanmoisia tuntemuksia, että jää silloin tällöin omat jutut huomioimatta. Silloin ajattelen niin, että kyllä ne silti varmaankin luettu on, ja sehän on tärkeintä.
Toisinaan, kun tulee pöntölle ja täällä on joillain joku hupaisa juttu meneillään, niin ei edes viitsi mennä kommentoimaan, sen kun vaan lukiessaan hihittelee toisten huumorille.  :-))
Yleisesti ottaen täällä pöntöllä on koko elämän kirjo näkyvillä. On iloa ja surua ja kaikkea siltä väliltä. Kaikenkaikkiaan aivan ihana foorumi tämä on.  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.204 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.