En pääse juonesta kiinni, mistä tässä ketjussa on kyse, kirjaan kuitenkin itseni syyntakeettomana ulos, jos se mahdollista on.
Toivottavasti riidan keskipiste en ole minä itse.
Palsta on meille useimmille jonkinlainen henkireikä, johon kirjoitellaan lähinnä itseä kiinnostavista asioista tai ollaan yhtä mieltä jonkun toisen kanssa.
Me ihmiset taas ollaan erilaisia, eikä kovin herkkuna koeta lukea asioista, jotka ei kiinnosta, tai niitä ei ymmärretä.
Takavuosina elossa oli äidin suvun puolelta vanhapiika täti, jonka puheen ulosanti oli sitä luokkaa, että sai kuulijansa suuttumaan, vaikka sanoillaan halusi vain jotain hyvää sanoa. Osapuolia yhdisti loputon riitely, jota ei kukaan ymmärtänyt.
Yleisillä keskustelupalstoilla on henkilöitä, jotka ei muuta haluakkaan, kuin inttämistä ja riitelyä, asioita ei halutakkaan ymmärtää tai ymmärretään tahallaan väärin, tällaisesta tuskin on palstallamme kyse.
Tämän lyhyen ajan, kun palstalla olen ollut, jutut on olleet erittäin sopuisia ja myönteisiä.
Ehdotan, tehdään rauha tai ainakin välirauha, ennen kuin sotasyyllisiä hirtetään ja kirjoitellaan mielenkiintoisia juttuja.