Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pönttöilmapiiri  (Luettu 4057 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Pönttöilmapiiri
« Vastaus #60 : 07.03.09 - klo:17:49 »

Yleisesti ottaen täällä pöntöllä on koko elämän kirjo näkyvillä. On iloa ja surua ja kaikkea siltä väliltä. Kaikenkaikkiaan aivan ihana foorumi tämä on.  [:-)] [:-)] [:-)]

Samaa mieltä!  :-))

Tipi

• Vieras
« Vastaus #61 : 07.03.09 - klo:18:04 »

Jaaah, miäpä miettiinee se pöydälle nostettu?
Kirjattu

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 07.03.09 - klo:18:07 »

Sitähän minäkin yritin jotenkin viestittä, hieno foorumi on tämä, en kai minä muuten täällä joka päivä aikaani vietä.. Ennen just tuota Katin avausta meinasin jättää koko foorumin, kun oli "palaa käämit" monta kertaa.. Huumori ja avunanto ja osallistuminen ja ehkä vielä tulevaisuudessa ne tapaamisetkin, mikä ettei..  [:-)]
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #63 : 07.03.09 - klo:18:10 »

Kun mä aikoinani eksyin tänne niin mun mielestä täällä oli silloin tiivis sisäpiiri. Vaati paljon rohkeutta yleensäkin alkaa kirjoittamaan, kun en koskaan ollut foorumeille kirjoitellut. Kaikki tuntui oudolta ja hämmentävältä ja niin kaikki meni niin pieleen kuin mennä voi.
Oon täällä ollut nyt muutaman vuoden. Kivalta tuntuu, kun saa vastauksen, tai että joku huomaa.
Lintu- ja luontopuolen asiat tulee luettua tarkemmin, vapaat, jos näkyy joku itseä kiinnostava otsikko.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #64 : 07.03.09 - klo:18:11 »

Ennen just tuota Katin avausta meinasin jättää koko foorumin, kun oli "palaa käämit" monta kertaa.. Huumori ja avunanto ja osallistuminen ja ehkä vielä tulevaisuudessa ne tapaamisetkin, mikä ettei..  [:-)]
Ihan pakko oli lainata Vilukkoa, sanasta sanaan voin allekirjoittaa tuon.  [:-)]
Kirjattu

luscinia

• Vieras
« Vastaus #65 : 07.03.09 - klo:18:17 »

Olen minäkin täällä päivittäin käynyt ja seurannut keskusteluja, vaikken kirjoittanut olekaan.
Mielestäni "häiriköille" vois henkilökohtaisesti viestittää nettietiketin noudattamisen unohtamisesta.

Mietin samaa, kuin tuolla eräs kirjoittajakin, miltäs tuntuu "asianomaiseseta henkilöstä"!

Eivätkö "valvojat" voi poistaa viestejä, jotka eivät sovi pönttöetikettiin!

Terveiset mukanaolijoille, me ihmiset vaan olemme niin erilaisia tavassamme hoidella asioita ja esittää niitä.
Kirjattu

Mutunen

• Seniori
  • Poissa Poissa
« Vastaus #66 : 07.03.09 - klo:18:21 »

En pääse juonesta kiinni, mistä tässä ketjussa on kyse, kirjaan kuitenkin itseni syyntakeettomana ulos, jos se mahdollista on.
Toivottavasti riidan keskipiste en ole minä itse.

Palsta on meille useimmille jonkinlainen henkireikä, johon kirjoitellaan lähinnä itseä kiinnostavista asioista tai ollaan yhtä mieltä jonkun toisen kanssa.
Me ihmiset taas ollaan erilaisia, eikä kovin herkkuna koeta lukea asioista, jotka ei kiinnosta, tai niitä ei ymmärretä.

Takavuosina elossa oli äidin suvun puolelta vanhapiika täti, jonka puheen ulosanti oli sitä luokkaa, että sai kuulijansa suuttumaan, vaikka sanoillaan halusi vain jotain hyvää sanoa. Osapuolia yhdisti loputon riitely, jota ei kukaan ymmärtänyt.

Yleisillä keskustelupalstoilla on  henkilöitä, jotka ei muuta haluakkaan, kuin inttämistä ja riitelyä, asioita ei halutakkaan ymmärtää tai ymmärretään tahallaan väärin, tällaisesta tuskin on palstallamme kyse.

Tämän lyhyen ajan, kun palstalla olen ollut, jutut on olleet erittäin sopuisia ja myönteisiä.
Ehdotan, tehdään rauha tai ainakin välirauha, ennen kuin sotasyyllisiä hirtetään ja kirjoitellaan mielenkiintoisia juttuja.
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #67 : 07.03.09 - klo:18:22 »

Älistyttävää,mutta onks tää tyypillistä "naisaloille".
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #68 : 07.03.09 - klo:18:45 »

Älistyttävää,mutta onks tää tyypillistä "naisaloille".

Näyttää olevan.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #69 : 07.03.09 - klo:18:47 »

Jonkinlainen henkireikähän tää varmaankin on, koska tänne kirjoitellaan.
En ole tarkemmin selvillä, mitkä asiat muita täällä ärsyttävät, minua ainakin on viimeaikoina närkästyttänyt se, että ennen niin kivat sanaleikit- ja pelit muuttuivat paljolti yhden osallistujan sooloiluksi. Itseltäni lopahti ilo ja kiinnostus osallistua sanapeleihin.

En viitti nostaa aihetta ylös, niin lisään jälkeenpäin vielä sen, että en minäkään Katille ole viestitellyt. Mutta kun hän oli avannut ketjun laitoin lyhyen viestin hänelle tähän ketjuun liittyen.
« Viimeksi muokattu: 08.03.09 - klo:20:27 kirjoittanut mir »
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #70 : 07.03.09 - klo:18:49 »

Huumori ja avunanto ja osallistuminen ja ehkä vielä tulevaisuudessa ne tapaamisetkin, mikä ettei..  [:-)]

Me tavattiin jo kerran "vahingossa" ja toivottavasti ensi kesänä saadaan aikaan tapaaminen ihan oikeasti!  [:-)] Ja kun saataiin Mese ja mies vielä sieltä "naapurista" mukaan!  :-))

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #71 : 07.03.09 - klo:18:58 »

Kaija, jos henki pihisee, niin saadaan tapaaminen aikaan, ei "vahingossa"  [:-)] Ihan mukavaa ajatella jo ja suunnitella Iijoen törmällä ongella oloa..
Kirjattu

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -
« Vastaus #72 : 07.03.09 - klo:20:13 »

Miettikäähän myös miltä teistä itsestänne tuntuisi olla tämän ketjun "aiheena" julkisella foorumilla  [:-I]

Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #73 : 07.03.09 - klo:20:45 »

Miettikäähän myös miltä teistä itsestänne tuntuisi olla tämän ketjun "aiheena" julkisella foorumilla  [:-I]

Olen yrittänyt olla ulkopuolella koko keskustelusta, mutta tähän pitää sanoa että olisi hyvä jos ketjun aiheena oleva huomaisi kuinka paljon on vaikuttanut negatiivisesti pönttölän elämään. Toivon että niin "aihe" kuin "päällekäyvät" rauhottuvat pikkuhiljaa ja palataan aiemmin mukavaan pönttöfiilikseen.
En tarkoita ettei saa olla erimieltä, mutta liika provoilu on liikaa, kun on kyse melkein "kotväestä".
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #74 : 07.03.09 - klo:21:58 »

Ketjun aloittaja kertoi saaneensa yv:tä ja puheluja.Ehkä olisi kannattanut ensin lähettää asianosaiselle Yv ja kertoa yksityisesti.    [:-I]

Riippuu varmana luonteesta,miten kokee uutena tulokkaana "vanhojen" huomion tai huomioimattomuuden.
Mä olen aika ujo ja varauksellinen,joten tuntui aluksi aika vaikealta,kun omat kirjoitukset ei herättäneet keskustelua.
En kuulu "sisäpiiriin" ,mutta paljon uusia tuttavia olen saanut ja tavannutkin muutamia "pönttöjä". Ja paljon neuvoja olen saanut ja tsemppauksia.
Se että monet ovat keskenään ystäviä saa aikaan tunteen,että on vaikea päästä joukkoon.
Toisaalta monet ovat mielestäni aika herkkänahkaisia.Eikö ystävien kesken pitäisi pystyä sanomaan eriävän mielipiteensäkin.    [:-I]
Tuohon kommentointiin. Joskus tulee kommentoitua enemmän ja joskus vähemmän,aina ei edes jaksa,vaikka lukee ketjun.Ja joskus tuntuu turhalta toistella samaa kommenttia kuin 10 aiempaa.   [:-)]
Paljon ketjuja jää mulla lukemattakin.
On tästä mulle tullut jo elämäntapa,pakko tulla joka päivä moikkaamaan,jos vain suinkin kynnelle kykenee!   [:30]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.255 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.