Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pönttöilmapiiri  (Luettu 4030 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Pönttöilmapiiri
« Vastaus #120 : 09.03.09 - klo:18:36 »

1. Onko virtuaalijalkapallo elämää suurempi asia vai epäonnistuneiden entisten jalkapalloilijoiden viimeinen toivo? :-O :-O :-O
No ainakin tähän voisi sanoa että pöntölän virtuaali managereille on paljon muuta elämää tai kyseiseen ketjuun ei huvita kirjoittaa juurikaan mitään johtuuko se sitten siitä että Red Admirals on nousemassa kiistatta pönttölän ykkösjoukkueeksi, tästä voidaan tarvittaessa jatkaa kyseisessä ketjussa lisääkin

Arskaidaen katoamisesta pitäisi varmaan tuntea syyllisyyttä niin kuin monesta muustakin asiasta, siitähän Arskaidae silloin suuttui minulle kun tein jotain lintupönttögalluppia viestinsä jälkeen ja sitten gallupin että halutaanko vminun poistuvan pönttölästä. Toisaalta missään en silloin sanonut että haluaisin Arskaidaen poistuvan pöntöltä.

Toisaalta on minun edellisestä pärstäkkeestä valitettu ja muutenkin vilkkuvista "allekirjoituksista" valitettu kun keroin että esc nappula pysäyttää vilkkuvat ei tullut siihenkään koskaan vastausta, että auttoiko vai ei, se on ongelma että kirjoitan liikaa, viestejä tulee väkisinkin jos kerrot omista tekemisistä jos taas et huomioi muita tulee viestejä vähemmin ja sitten syytellään että ei huomioida muita... aina jotain huonosti jonkun mielestä

Paljon jäi nyttenkin sanomatta tai kirjoittamatta
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #121 : 09.03.09 - klo:18:59 »

Turha sinun on Jarmo itseäsi syyttää. Ainakin mua kohtaan olet ollut aina reilu ja huomioinut tai yleensä vastaillut mulle useammin, kuin muut. [:-)]
 Arskaidaen lähtemisen syitä en tarkemmin muista, harmittelin kyllä kun hän päätti lähteä foorumista.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #122 : 09.03.09 - klo:19:07 »

Muistan kyllä Arskaidaen jutun taisi kirjoittaa että pönttöjä ei välttämättä tarvitse laittaa ollenkaan ja siitä tuli mieleeni silloin että lintupönttögallup puuttui pönttöfoorumista kokonaan ja siitähän kaikki sitten alkoi... tai loppui

Nyt taas kun päivät menee töissä niin illalla tulee kotiin ja uusia ketjuja on tullut 20...30 päivän ketjuun tulee kirjoitettua ja sitten kurkittua ja kirjoitettua pariin muuhun ja muut klikataan kylmästi luetuiksi.

Onnitteluketju tulee aloitettua silloin jos henkilö on tuttu ja nimen huomaa muuten kalenterista muuten unohtuu helpolla ainakin aloitus osallistua yritetään kuitenkin, samoin tonnionnittelut ovat helppoja ainakin top10 osalta kun näkyvät tilasto sivulla pienemmistä toneista saattaa hyvinkin joku jäädä huomaamatta...

mitähän vielä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

leila

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #123 : 10.03.09 - klo:00:12 »

Harvakseltaan täällä käyvänä on vaikea pysyä tunnelmista jyvällä.

Omaa kirjoitteluani vaivaa toisaalta pitkäpiimäisyys=tosikkomaisuus/asiallisuus tai lyhytsanaisuus. En ole juurikaan keskittynyt perustelemaan kirjoituksiani. Olen ajatellut, että toisaalta kirjoitan vain omasta mielestäni tarpeellisia=perusteluja ajatuksia tai toisaalta kevyitä kommentteja=hassuttelua.

Tässä viestissä tilitän vain omia ajatuksiani enkä ota huomioon oikeastaan kenenkään muun mielipidettä. Kirjoittamisen toki sai aikaan teidän viestienne lukeminen.

Ihmisten erilaisuus on mielestäni sellainen arvo, että itse saan toistuvasti punnita omaa suhtautumistani toisiin. En niin, että mitähän tuo minusta ajattelee. Vaan niin, että minustakin voidaan ajatella varsin rumasti. Ja jos minä itse ajattelen niin toisesta, aivan varmasti joku toinen ajattelee minusta niin.

Siis, jotain siihen suuntaan, että kohtele toista siten kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Tai, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Luen mielelläni toisten hassutteluja ja arkista viestintää , mutta myös sujuvaa keskustelua asioista. Ylenkatsominen tai painostava kirjoittelu karkottaa minut lukemasta.

Hyvää yötä kaikille kukkujille!
Kirjattu
leila

Apulainen

• Yleisvalvoja
  • Tulokas
  • Poissa Poissa
« Vastaus #124 : 10.03.09 - klo:18:50 »

Tämä aihe on herättänyt paljon keskustelua, yksityisviesteinä, puheluina. Ja mikä tärkeintä, ihmiset, jotka tästä ihmisestä ovat olleet huolissaan, eivät koskaan aiemmin ole olleet tekemisissä keskenään, mutta tämä ihminen on herättänyt liian paljon huolta. Ihminen, niin surullista kuin  se onkin, on  yksi meistä. Tämä pönttöläinen ei ota huomion muita, hän valehtelee, vääristää totuutta, on kaikessa omasta mielestään "besserwisser". Ja kaikella tällä hän aiheuttaa pahaa mieltä kailkille pöntöläisille, lukuunottamatta yhtä innokasta valvojaa, joka poistaa tälle "besserwisserille" vastattuja viestejä, mukaanlukien besserwisserin aloitusviestit. Onko tämä oikein? Tämän ihmisen myötä on pöntttölän ilmapiiri laskenut liian paljon. Voimmeko sallia tämän?
Suurin osa pönttöläisistä tietää, ketä tarkoitan. Nimeä en voi sanoa, etten tule loukanneeksi ko henkilöä, mutta voi olla, että minut poistetaan täältä. Totuuden torviahan ei kestetä. Mutta kertokaa, mitä mieltä olette?

haiguketjuun johon oli ilmeisesti tarkoitus laittaa vain kuva ja haigu, taisi Klettermus tai joku muu kirjoittaa joatain muuta kun haigun kuvan kanssa joku vastasi ja Klettermus laittoi linkin jossa kerrottiin haigusta sitten joku taisi kirjoittaa että piti olla kuvia ja haiguja ja muut pois...

Tämän jälkeen laitoin pika kyselyn, olisi ehkä pitänyt silloin siirtää Katin ja Klettermusin ja muutama muukin viesti siihen toiseen haiguketjuun tämän jälkeen Tiina ja Parus kirjoitti vielä myöhemmin ketjuun, silloin siirsin viestit toiseen haiguketjuun ja laitoin otsikkoon lisää tuon EI KESKUSTELUJA ja linkin toisen haiguketjuun

Pyryharakka laittoin oman linkkinsä uudelleen tuonne toiseen ketjuun ilman ongelmia, Klettermusilta ei ole tullut palautetta ja Kati taas pahastui kun viestit oli poistettu ilman lupaa, ylinvoimaisen vaikeaa ei varmastikaan olisi kirjoittaa viestiä uudelleen toiseen ketjuun?

Jos esim kuvakilpailuketjuun tulee paljon keskustelua tai lintupuolen pinnaketjuihin samoin sieltä viestit häviää ilman erikseen kyselyjä ainakin jos tulee valivalia että vain pinnat tai kuvia tänne.

Voisiko Kati ystävllisesti vaivautua selittämään mitä tarkoittaa innokkaalla valvojalla, ettei tulisi enää enempää ongelmia.
-Kiitos-
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #125 : 10.03.09 - klo:18:52 »

Kuvakilpailuketjuista poistetaan kaikki ylimääräiset viestit sen kummemmin kyselemättä! Joskus ihan vahingossa joku on alkanut kehua jotakin kuvaa ennen aikojaan  [:-DD]

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #126 : 10.03.09 - klo:20:00 »

Eihän tänne uskalla mitään enää kirjoittaa tai antaa julki omia ajatuksia silloin heti sisäpiiri jengi iskee puukolla selkään. Koska jos ei ole samaa mieltä eräiden sisäpiiriläisten kanssa niin voi voi sentään silloin jääpi yksin, voi surkeus sentään.  [:´(]

Näinkö meitä uusia kohdellaan?

Me olemme täällä yksinäisiä susia. [:24]

Minä en ole yrittänyt tahallani ketään loukata jos joku teistä on ottanut mun kirjoitukseni
omaan nilkkaansa niin ei pitäisi ollenkaan silloin roikkua täällä. [:30]

Minua voi myöskin ojentaa en mene rikki siitä, rehellisyys maan perii ei kierous.

Haleja teille kaikille ja ei muisteta pahalla. [:30]
Kirjattu

luscinia

• Vieras
« Vastaus #127 : 10.03.09 - klo:20:23 »

Kyllähän sitä voi kirjoittaa omia tekemisiään ja ajatuksiaan ilman,  että niihin toisten tarvitsee tarvitsee vastata tai niitä kommentoida

Minä olen alkanut valmistelun Santiago de Composstellan patikointimatkalle, pohjoisessa Espanjassa! [:3]...siirretty päivän tekstiin!

Iloa iltaanne!
« Viimeksi muokattu: 10.03.09 - klo:20:41 kirjoittanut luscinia »
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #128 : 10.03.09 - klo:20:28 »

Kyllähän sitä voi kirjoittaa omia tekemisiään ja ajatuksiaan ilman,  että niihin toisten tarvitsee tarvitsee vastata tai niitä kommentoida

Minä olen alkanut valmistelun Santiago de Composstellan patikointimatkalle, pohjoisessa Espanjassa! [:3]

Iloa iltaanne!
  Vaan tähän kommentoin  [:-)]. ihan vihreänä kateudesta olen! Oikein ikimuistoista matkaa ja varmaankin saamme matkakertomusta ja kuvia.
Kirjattu

Ayla

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #129 : 10.03.09 - klo:20:46 »

Minä olen alkanut valmistelun Santiago de Composstellan patikointimatkalle, pohjoisessa Espanjassa! [:3]

Iloa iltaanne!
  Vaan tähän kommentoin  [:-)]. ihan vihreänä kateudesta olen! Oikein ikimuistoista matkaa ja varmaankin saamme matkakertomusta ja kuvia.

Täällä myös yksi... en ees tiedä minkä värinen olen kateudesta... :-))

Mutta upea reissu varmasti on tulossa luscinialle ja toivottavasti kaikki siellä menee hyvin sitten kun matkan aika koittaa.
Kirjattu
... Kuvia

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #130 : 10.03.09 - klo:20:50 »

Herranjestas, tämähän paisuu kuin pullataikina...eikö edelleenkään, kättä päälle ja käsikynkkää......surettaa, ihan oikeesti mie toivon...
Kirjattu

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #131 : 10.03.09 - klo:20:51 »

Toisaalta on minun edellisestä pärstäkkeestä valitettu ja muutenkin vilkkuvista "allekirjoituksista" valitettu kun keroin että esc nappula pysäyttää vilkkuvat ei tullut siihenkään koskaan vastausta, että auttoiko vai ei
Jarmo, sain piston tuntooni, kun en vastannut ja kertonut, että esc auttoi, mutta muuttuihan se tilanne muutenkin.
Ystävyydellä, kerrohan, saako tuon juoksevan "allekirjoituksen" pysähtymään, esc ei auta. Onneksi minulla on rullahiiri ja nopea etusormi, vaikka onkin nivelrikkoinen.. Oikeesti, anna sen juosta, ei haittaa  [:-)]  [:-)]  [:-)]
Kirjattu

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -
« Vastaus #132 : 10.03.09 - klo:20:52 »

Herranjestas, tämähän paisuu kuin pullataikina...eikö edelleenkään, kättä päälle ja käsikynkkää......surettaa, ihan oikeesti mie toivon...

Siis mikä ongelma tässä nyt on [?] 
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #133 : 10.03.09 - klo:20:57 »

Toisaalta on minun edellisestä pärstäkkeestä valitettu ja muutenkin vilkkuvista "allekirjoituksista" valitettu kun keroin että esc nappula pysäyttää vilkkuvat ei tullut siihenkään koskaan vastausta, että auttoiko vai ei
Jarmo, sain piston tuntooni, kun en vastannut ja kertonut, että esc auttoi, mutta muuttuihan se tilanne muutenkin.
Ystävyydellä, kerrohan, saako tuon juoksevan "allekirjoituksen" pysähtymään, esc ei auta. Onneksi minulla on rullahiiri ja nopea etusormi, vaikka onkin nivelrikkoinen.. Oikeesti, anna sen juosta, ei haittaa  [:-)]  [:-)]  [:-)]

[:30] hyvä että esc auttoi, juokseva teksti ei taida pysähtyä, kuinka paljon häiritsee pönttöilyä normaaliin "allekirjoitukseen" verrattuna eihän siinä oikeastaan mitään luettavaa ole
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #134 : 10.03.09 - klo:21:08 »

Jarmo, eihän siinä luettavaa olekaan, mutta ottaa kyllä silmiin jostakin syystä.
Kokeilin esckiä kyllä heti kun tuon laitoit  :-))

muoks. se liikkuva siis.
kaikki muutkin härpäkkeet sattuu silmiin, vilkkuvat valot yms.
mutta ei se teidän syy ole  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.068 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.