Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 5.3.2009  (Luettu 1563 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Torstai 5.3.2009
« : 05.03.09 - klo:00:58 »

Hyvää yötä ja huomenta yökyöpeleille ja uuteen aamuun herääville Pönttökavereille!  [:-)]
Toiseksi viimeinen yövuoro menossa  :-)) eli voiton puolella olen. Ja kevätkin on tulossa; aamuisin alkaa valaistua jo töistä kotiin ajellessa.  [:46]

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 877
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #1 : 05.03.09 - klo:05:17 »

Aamua
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #2 : 05.03.09 - klo:05:21 »

Meinasin nukkua pommiin! Siis huomenta vaan.
Vaikka ihan kerkiän ja kellokin olisi soinut 5.30, mutta tykkään heräillä jo aikasin ja tössöttää aamuani yksin ja nyt on mieskin tässä hääräämässä.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #3 : 05.03.09 - klo:05:21 »

Kitutunti!  :-))
Tänä aamuna en taidakaan päästä nukkumaan. Pasilla on yhdeksältä aika Kirralla ja mun pitäisi varmaan lähteä kuskiksi. Tietty voi kyseenalaistaa, että olenko mä yövuoron jälkeen yhtään sen paremmassa kunnossa ajamaan Hesan keskustassa kuin kolmiolääkettä (Panacod) syövä Pasi  [:67] No, eiköhän me yhdessä selvitä. Taksi maksaa maltaita, eikä Pasia viitsi junaan ja ratikkaankaan laittaa.

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #4 : 05.03.09 - klo:05:22 »

....mutta tykkään heräillä jo aikasin ja tössöttää aamuani yksin ja nyt on mieskin tässä hääräämässä.

Mulla menee aamulähtöön paljon enemmän aikaa, jos Pasi sattuu heräämään. Yksin mä toimin paljon tehokkaammin ja mulla on ne tietyt rutiinit!  [RULES]

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #5 : 05.03.09 - klo:05:34 »

Huomenia  [:-)]
ja niinpä se torstai aamu taas tuli nopsaan. Hiukka pakkasella ulkona -0,6o ja ehkä liukasta pienemmillä maanteillä eilisen suojakelin jälkeen.
Tipusten ja oravien ruokinnat valmiina kunhan sieltä heräilevät. Kohta aamukupposet juomaan ja sitten päivän aherrukseen.

Tsemppiä Pasille ja Kaijalle sinne Kirran reissuun ... [:5] [:5]


Mukavaa torstaita kaikille  [:-)] [:-)]            [:45] [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 877
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #6 : 05.03.09 - klo:05:35 »

Pikakurkistus nyt ruokinnalle, murusten lisäys ja sitten sisälle aamuteetä juomaan.
+0,1 ja +20,2 :-O
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 877
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #7 : 05.03.09 - klo:05:59 »

Aamutee loppu ja vähitellen ulkovaatetta päälle ja liikkeelle, yllättävän nopeasti mennyt ainakin alkuviikko.
Eilenkin tiet olivat hyvässä kunnossa traktori aurannut kurasohjot pois edellisiltana ja asfalttitieltä alkaa taas lumet olla vähissä ja ensimmäisen kilometrin hiekkatie oli eilen kotiin tullessa vielä kovapintainen eikä pehmeä kurainen upottava.

Hetken kuluttua [:42] [:59]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jani

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 058
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #8 : 05.03.09 - klo:06:26 »

Huomenta Oulusta!

Lauhaa säätä nyt, pilvistä ja pakkasta -0 asteen tietämillä...

Talitintit laulelee jo aamusta alkaen... alkaa olla kevättä ilmassa..

Mukavaa Torstaita Kaikille!
 [:44] [:44] [:45] [:45]

* Torstai Toivoa Täynnä *
 [:43] [:44] [:45]
Kirjattu
#Jani#

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #9 : 05.03.09 - klo:07:53 »

Huomenta Pönttikset!  [:-DD] Päivän ekaa ämpärillistä nautitaan parast'aikaa. Valoisaakin on jo. Kyllä on mukavaa tämä kevätaika. Tietty olisi kivaa, että aurinkokin tulisi esille, mutta kaikkeahan ei voi saada.

Tänään aion seurata Marlen hyvää esimerkkiä ja käväistä talvipuutarhassa vähän kukkia katselemassa, kuvailemassa ja muutenkin viihtymässä.  [:-)] 

Toivoisaa torstaita kaikille.



Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 603
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #10 : 05.03.09 - klo:08:26 »

tykkään heräillä jo aikasin ja tössöttää aamuani yksin

Samoin minä  [:-)]. Mukava tehdä kaikki aamutoimet ihan omassa (hyvässä  :-))) seurassaan. Tänä aamuna koira herätti puoli 7:n aikaan, kun jäteauto tyhjensi roskiksen. Koira ei reagoi mitenkään ohi ajaviin autoihin, mutta jos joku vaan pysähtyy meidän kohdalle, niin se ilmoittaa siitä kyllä heti, -ja kovaan ääneen  :-)).

Kiire päivä tänään, mutta eiköhän tästä selvitä  [:-)]. Seinän takaa kuuluu kamala kolina. Mitähän mahtaa olla tekeillä?

Rattoisaa päivää kaikille ja Kaijalle ja Pasille tsemppiä reissuun. Koita Kaija saada nukuttua reissun jälkeen, että jaksat yön töissä.
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #11 : 05.03.09 - klo:08:43 »

Huomenta. Nollaa näyttää mittari, siis ulkona. Kevät! Vihdoinkin!
Aamuämpäreiden jälkeen puupäiden kanssa kunnon lenkille, Hopolla on pari huilipäivää
eli tässä joutuu kävelemään siis ihan itse.  [:70] [:24] [:24]
Kaksi työpäivää ja sen jälkeen vapaa viikonloppu! Ensimmäinen ihan kokonaan vapaa
tämän vuoden puolella!  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 725
  • Lahti
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #12 : 05.03.09 - klo:08:49 »

Torstaihuomenta..aamu on taas kerran valoisa.Kohta lähden äitiä lääkärille viemään,että päivä menee siinä
ihan kuin itsestään.
Kaijalle avoimia silmiä Hesan keskustassa ajoon [:-)] ja puoliskolle tsemppiä..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #13 : 05.03.09 - klo:08:50 »

Huomenta.  [:-)]
Heräilyämpärillinen juotu, kohta suihkuun ja sitten katsotaan mitä päivän ohjelmaksi muodostuu.

Minusta on myös mukava puuhastella aamusta ekaksi yksikseni. Olen"ympäristöystävällinen" vasta saatuani sen ämpärillisen rauhassa nautituksi. Onneksi isäntä tykkää lojua noin puolituntia pidempään sängyssään. Tai sitten hän on sen hyväksi havainnut. [:-DD]

Oikein hyvää Torstaita kaikille ! [:44] [:45] [:44]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 760
  • Itä-Uusimaa
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #14 : 05.03.09 - klo:09:00 »

HuomentaPäivää  [:-)]

Kyllä se alkaa olla kevät. Rännit tippuu ja titityy raikaa  :-))

Hamppilekurille aika tänään. Toivottavasti ei ole hirveän montaa reikää. Se käy kukkarolle  [:-I]

Mukavaa torstaita, pönttiksille  [:44]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -
 

Sivu luotiin 0.293 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.