Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 5.3.2009  (Luettu 1576 kertaa)

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #45 : 05.03.09 - klo:13:13 »

Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #46 : 05.03.09 - klo:13:15 »

Minä onneton pönttöpää erehdyin menemään uuden Prisman avajaisiin Itäkeskukseen,en taas ottanut sitä huomioon että se ei olekkaan mun juttu.
Siellä oli taas semmoisia ihmisiä jotka kävelee kylmän rauhallisesti vaikka toisten yli. Tietysti oli kakkukahvi tarjoilu mutta oli semmoset jonot että eipä tullut mieleenkään jonotella.
Mutta sitten olikin Alkossa maistiaiset niin toki siellä kävin,no,siellä oli vaan alkoholittoman samppakaljan tarjoilu, eikä ollut jonoa. :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #47 : 05.03.09 - klo:13:18 »

 :-))
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #48 : 05.03.09 - klo:13:20 »

Voi Punis!
Minä kun jo etukäteen onnittelin itseäni siitä, että ei tarvinnut tänään ajaa edes siitä ohi  :-))
Hauska kortti oli murun linkissä.
Kirjattu

kuukkeli

  • Täysjäsen
  • ***
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 226
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #49 : 05.03.09 - klo:13:21 »

Moi

Lueskelin pitkästä aikaa mitä Pöntölle kuuluu.  [:-)] Terveisiä!

Pikku-Haamu täyttää tänään hurjat 5kk. Neuvolassa oli mitat 69,5cm ja 7250g. Pitkä poika meillä.
Kovasti juttelee, pyrryyttää, kikattaa, huhuilee ja kiljuu, käytössä on koko äänirepertuaari. Kierii lattialla, tasan 4kk iässä oppi kääntymään selältä vatsalleen, toisinpäin jo aiemmin. Nyt uutena juttuna on tullut varpaiden kurottelu suuhun selällään ollessa. Ja sylissä ei enää riitä istumaan pynkäys (jonka aloitti joulun aikoihin) vaan nyt pitää kumarrella kohti niitä varpaita kokoajan, ja murista niille, kun eivät näytä irtoavan vaikka kuinka kiskoo! Masullaan sitten välillä ilmalentoa kädet ja jalat ilmassa, ja välillä menevät polvet masun alle ja alkaa mittarimadon etenemiselle näyttävä koukkuun-suoraksi-koukkuun liikesarja. Vielä ei tosin oikein edetä, välillä käsillä työntämällä vain taaksepäin, mutta kellonviisarina silti pyöritään. Poika löytyy lattialta aina ihan eri kohdasta, kun mihin sen jätin hetki sitten.  :-))
Vielä ei vierasta ketään, kaikille on hyvää pataa, väläyttää leveimmän hymynsä ja käkättää nauraa päälle. Vetää aina ihan omaa showtaan kaikille jotka vain tulevat juttusille esim. mun hammaslääkäreille, vauvajoogan ohjaajalle sekä muutamalle vauvauinti reissulla nähdylle wanna-be-mummulle uimahallissa.  :-)) Aiheuttaa kuulema vakavaa akuuttia vauva- ja mummukuumetta.

Kuvat meni jo. :)
« Viimeksi muokattu: 05.03.09 - klo:19:34 kirjoittanut kuukkeli »
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Kirjattu

Laura

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 050
  • Helsinki
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #51 : 05.03.09 - klo:13:29 »

Kiitos, Kuukkeli, ihansita kuvista ja terkuista :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #52 : 05.03.09 - klo:13:31 »

Voi sua Kuukkeli, mikä Onnenmuru sulla on!!  Ihan emotiaalinen (mun käyttämä hormoonisana [:-DD]) hormooni alkoi mulla hyrräämään. [:-)]
Kiitos, kun laitoit noi kuvat ja kuvaavan selostuksen Pikku-Haamun edistymisestä.  [:-)]
Terkkuja ja nautinnollisia hetkiä perheellesi.  [:9] [:45]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 619
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #53 : 05.03.09 - klo:13:33 »

Onpas hän söötti  [:36] ja kiitti Kuukkeli kun laitoit kuvat näytille   [:-)]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #54 : 05.03.09 - klo:13:39 »

Voi sua Kuukkeli, mikä Onnenmuru sulla on!!  Ihan emotiaalinen (mun käyttämä hormoonisana [:-DD]) hormooni alkoi mulla hyrräämään. [:-)]
Kiitos, kun laitoit noi kuvat ja kuvaavan selostuksen Pikku-Haamun edistymisestä.  [:-)]
Terkkuja ja nautinnollisia hetkiä perheellesi.  [:9] [:45]
                                                 
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #55 : 05.03.09 - klo:13:41 »

Onpas Kuukkelilla siellä söpö Pikku-Haamu. [:-)] :-))

Kaarin, ei oo levinneet kuvat läppärin näytössä ei. [:-)] Tätä perusväriä haluaisin kyllä säätää ns. lämpimämpään suuntaan, mut en tiedä onko sellainen edes mahdollista. Tietääks kukaan? Kirkkautta sain jo säädettyä, oli liian kirkas ja häikäisi silmiä ihan. Kontrastin säätöäkin haluisin koklata, mutta en ossaa... [NUT] Hiukan tää näyttö käy mun silmiin, mutta voipi johtua osittain mun vääränlaisista rilleistäkin. Mut ois kyllä kiva, jos perusvärisävyä vois säätää. [:-I] On jo sen seitsemäntoista kysymystä sille mun tietsikka-asentajalle...
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #56 : 05.03.09 - klo:13:43 »

Minä onneton pönttöpää erehdyin menemään uuden Prisman avajaisiin Itäkeskukseen,en taas ottanut sitä huomioon että se ei olekkaan mun juttu.
Siellä oli taas semmoisia ihmisiä jotka kävelee kylmän rauhallisesti vaikka toisten yli. Tietysti oli kakkukahvi tarjoilu mutta oli semmoset jonot että eipä tullut mieleenkään jonotella.
Mutta sitten olikin Alkossa maistiaiset niin toki siellä kävin,no,siellä oli vaan alkoholittoman samppakaljan tarjoilu, eikä ollut jonoa. :-))

Luin ensin että ei ollut janoa [:-DD] ja ajattelin että mulla ei varmaan olis todellakaan ollut jano jos alkoholitonta samppakaljaa tarjosivat [:-DD].

Myös Lahdessa avattiin tänään uusi Prisma mutta tuskinpa siellä tulee poikettua.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #57 : 05.03.09 - klo:13:47 »

Ihanat kuvat ja kivat kuulumiset Kuukkelilta! [:-)]
Pikku-Haamu on söpö sirokasvoinen vauveli, varmasti äidin ja isän kullanmuru. Hienoa että pikkuinen on hyväntuulinen ja terve. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 760
  • Itä-Uusimaa
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #58 : 05.03.09 - klo:13:59 »

Kertakaikkisen suloinen Pikku-Haamu  [:-)] [:-)]





http://www.riversongs.com/Flas/today.swf


Tosta linkistä tuli hyvälletuulelle, [:-)] tosin en mä pahallatuulella ollut entuudestaankaan  :-))
Varsinkaan kun tuli  [:45] esille.
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Piipero

  • Seniori
  • ****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 479
  • Kissat jättävät tassunjälkensä sydämeesi
Vs: Torstai 5.3.2009
« Vastaus #59 : 05.03.09 - klo:14:01 »


Olipa ihanat vauvakuvat [:45], kiitos Kuukkeli!
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.334 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.