Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 8.3.2009.Sunnuntai  (Luettu 1359 kertaa)

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 8.3.2009.Sunnuntai
« Vastaus #30 : 08.03.09 - klo:09:10 »

Aamua!
Klo 6.15 12 peltopyy-palleroa ruokinnalla  [:-)]
Onnittelut  [:5]  [:-)]
No, nopsaanpas ne "mun" 12 peltopyy-palleroani tepasteli sinne sun ruokinnalle  [:-DD]

Kutsu ne takaisin. Tiputiputipuuuuu... [:-DD]

Juu, hetkisenkuluttua pihalle huutelemaan palleroita kotiin ...  [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 08.03.09 - klo:09:11 »

Huomenta.  Kolme varista ajaa toisiaan takaa puusta puuhu.  :-O :-))  Onkohan kukerteluaika syynä takaaajoon, ei ku lentelyyn?  :-))

Kaksi astetta pakkasta, eikä auringonpaisteesta tietoakaan.
Näin unta et ikkunaan satoi vettä. Jopa olin kuulevinani  vesipisaroiden rapinaa ikkunalaudalla. Onneksi sade oli unta.

En minäkään huoli Airia tänne!
Kultainen mies Mesiksellä.  Joku köriläs ois voinut laukoa pahastikin, kun vaimo pönttöilee kesken aamupapalan laiton. [:-/]

10 min. vielä on pakko odottaa aamukahvia.  Johan tekeekin mieleni kaurajuustoleipää ja mustaa kahvia.  Täytyy mennä tekemään leivät valmiiksi.

Mukavaa naistenpäivää kaikille.  [:44] [:45]

Kirjattu

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #32 : 08.03.09 - klo:09:11 »

Huomenia. [:-)] [:-)]

Pilvistä on ja -2 astetta pakkasta.

Ruokinnalla on tosi hiljaista. Mutta kyllä lintuja on pihassa paljonkin, mutta ne keskittyy laulelemaan ja tutkimaan pönttöjä. Ja naapurilla saattaa olla paremmat ruuat.
Tänään täytyy ulkoilla ja käydä katsomassa sitä talvehtivaa joutsenta.
Hyvää Naistenpäivää kaikille Pönttölän naisille! [:45] [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 08.03.09 - klo:09:17 »

Aamua!
No, nopsaanpas ne "mun" 12 peltopyy-palleroani tepasteli sinne sun ruokinnalle  [:-DD]

On siinä Vuorenmaan (kylä tässä välillä) asukkailla ihmettelemistä kun sunnuntai-aamuna kuuluu kahdesta suunnasta kovaan ääneen tiputiputipUUUUU  [:-DD]

Äkkiäkös ne hankikannolla 23km juoksee...
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 08.03.09 - klo:09:21 »

Aamua!

On siinä Vuorenmaan (kylä tässä välillä) asukkailla ihmettelemistä kun sunnuntai-aamuna kuuluu kahdesta suunnasta kovaan ääneen tiputiputipUUUUU  [:-DD]

Äkkiäkös ne hankikannolla 23km juoksee ....

Kilpa huudantaa aamuisin ja samalla tulee tehtyä äänen avaus  [:-DD]  mutta onhan siinä palleroilla sitten miettimistä että kumpaan suuntaan lähtee kun tiputtelu huutoa kuuluu kahdesta suunnasta  [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 08.03.09 - klo:09:23 »

Muistaakseni peltopyy on lintu.  [:-I] Eikös ne osaa käyttää siipiään?  [:-DD]  Ettei tarvitsisi juosta...
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 08.03.09 - klo:09:25 »

Tarttisin apua. Mitä ihmettä teen väärin, kun en saa avatarta vaihdettua?
Minulla on pienennettynä kuva omissa kuvatiedostoissani. Menen omaan profiiliin ja sen ulkoasuun. Täplä kohdassa lataan kuvan omalta koneeltani. Klikkaan selaa, jolloin kuvat tulevat esille. Kaksoisklikkaan kuvaa ja hyväksyn---"muuta profiilia". Missä kohdassa teen väärin. Ennen se on näin onnistunut, koska olen tämän ohjeen kanssa vaihtanut.
Kirjattu

jaTa69

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 08.03.09 - klo:09:26 »

Muistaakseni peltopyy on lintu.  [:-I] Eikös ne osaa käyttää siipiään?  [:-DD]  Ettei tarvitsisi juosta...

Juoksevat mieluummin kuin lentävät, ite en ole nähnyt niiden lentävän yli 500m yhteenmenoon.
Kai ne tarvittaessa lentävät pitempiäkin matkoja, mutta hiukan niillä on pienet siivet painoon verrattuna.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 08.03.09 - klo:09:29 »

juu, tosi harvoin olen itsekin nähnyt peltopyiden lentävän, muutakuin pikku pyrähdyksiä, yleensä juoksevat ja tepastelevat maatapitkin  [:-)]
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #39 : 08.03.09 - klo:09:35 »

Tsau. täällä ei näy aurinkoa, mutta aika lupsakka keli on. Mulla meni jostain syystä kone eilen jumiin, enkä päässyt minnekään. Mut nyt taas toimii. Rento sunnuntaipäivä tiedossa, mut pyykit kyllä laitan pyörimään.
Iloista päivää! [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 08.03.09 - klo:09:36 »

Minulla on pienennettynä kuva omissa kuvatiedostoissani. Menen omaan profiiliin ja sen ulkoasuun. Täplä kohdassa lataan kuvan omalta koneeltani. Klikkaan selaa, jolloin kuvat tulevat esille. Kaksoisklikkaan kuvaa ja hyväksyn---"muuta profiilia". Missä kohdassa teen väärin. Ennen se on näin onnistunut, koska olen tämän ohjeen kanssa vaihtanut.

Kyllä sen noin pitäisi mennä. Täällä näkyy nyt mustan koiran kuva. Päivitä sivu (näppäin F5) jospa sitten alkaisi näkyä.  [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 08.03.09 - klo:09:37 »

Juoksevat mieluummin kuin lentävät, ite en ole nähnyt niiden lentävän yli 500m yhteenmenoon.
Kai ne tarvittaessa lentävät pitempiäkin matkoja, mutta hiukan niillä on pienet siivet painoon verrattuna.

No tulihan tuokin asia selväksi.  [:-DD] Kummia lintuja, on siivet, mutta eivät ymmärrä käyttää niitä.  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 08.03.09 - klo:09:44 »

Kyllä sen noin pitäisi mennä. Täällä näkyy nyt mustan koiran kuva. Päivitä sivu (näppäin F5) jospa sitten alkaisi näkyä.  [:-)]

Kiiiiiiiitos Pyris!!! Päivittäminen unohtui  [:17]  :-)) Arvaa vaan montako kertaa koitin muuttaa, -ja aina vaan oli kissan kuva  [:-DD]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #43 : 08.03.09 - klo:10:00 »

Hyvää Naistenpäivää   

Kiva avatar Mesiksellä  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #44 : 08.03.09 - klo:10:03 »

Musta kissa mulla vaan mesiksellä... :-O ups f5 auttoi... :-))
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sivu luotiin 0.597 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.