Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 10.3.2009 tiistai  (Luettu 1492 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: 10.3.2009 tiistai
« Vastaus #45 : 10.03.09 - klo:14:22 »

Juu, oon kyllä tosi onnellinen, että osuttiin paikalle. Se oli kyllä ihme sattuma, kun sen pienen kylän syrjäisessä paikassa ei tosiaankaan näkynyt missään yhtäkään ihmistä. Kiitos vaan ihanista kieloista murulle (miun lempikukka [:-)] ), vaan eihän tuommoisessa tapauksessa voi muuta tehdä, kuin yrittää. Kyllä siinä ehti ihan karmea olo iskeä, ennen kuin homma oli tehty, kun en ollenkaan ollut heti varma, onnistutaanko me, kun paikka oli sen verran hankala. Olipa suuri helpotus, kun koira saatiin kuiville. Tuommoinen noinkin pieni koira kyllä kangistuu nopeasti.

Onneksi telkkisen koiran tapauksessa oli myös onni matkassa! Hiukan taisi olla kömpelöä toimintaa naapurien taholta...
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #46 : 10.03.09 - klo:14:43 »

Hienoa Sus  [:5]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 10.03.09 - klo:14:46 »

Hienoja koiran pelastamisjuttuja  [:5].
Aivan ihmeellistä, että Sus isänsä kanssa osui paikalle juuri oikeaan aikaan. Johdatusta se oli. Olen vahvasti sitä mieltä. Minä kanssa uskon tuollaisiin asioihin.
Telkkiseltä myös hieno juttu koiran pelastamisesta  [:-)]
Kirjattu

Talvikki

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjois-Karjala
« Vastaus #48 : 10.03.09 - klo:15:22 »

Iltapäivää idästä!  [:-)]

Muutama aste pakkasta ja vielä niitä ennustettuja lumisateita täällä odotellaan  [:-I] Etelän suunnalla näyttää jo aika harmaalta niin, että kohta varmaan satelee.

Töihin menoa tässä odottelen ja taidan oikaista itseni vahäksi aikaa noiden karvajalkojen kaveriksi  [:-)]

Onpa hienoa, että Sus sai Isänsä kanssa koiran pelastettua  [:5]

Mukavaa Tiistaita!  [:-)]
Kirjattu

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #49 : 10.03.09 - klo:15:22 »

Hyvää iltapäivää! [:-)] [:-)]

Ulkona satelee hiljalleen lunta, kova tuuli käy. Pakkasta on pari astetta.

Tänään täytyy lukea kokeisiin. Sääennustus näyttää loppuviikolle lämpenevää säätä. Jospa se kevät sieltä tulee. Se nuori talvehtiva laulujoutsen oli kadonnut sulastaan, luultavasti se on päätynyt pedon suuhun. [:´(]
Hyvää tiistaita kaikille! [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #50 : 10.03.09 - klo:15:28 »

Susille ja Tuimalle Lossimiehelle  [:5], hienoa että sattumalta osuitte paikalle. Mä olen kyllä niin skeptinen että en usko mihinkään johdatukseen missään asiassa, mutta välikö sillä, pääasia että koira pelastui.

Ei muuten oo kovin hyvää aamusta asti keittimen kannussa seisonut kahvi, ja vielä kylmänä juotuna [:8] TOTT
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 10.03.09 - klo:15:45 »

Huomenta.

Mitähän tähän keksis, kun sää on samanlainen, kaikki aamutoimet samanlaiset kuin aina, ajatukset seisoo, kuten aina tähän aikaan ja pää on sama. Ihan sama kuin joka päivä.

No, HYVÄÄ TIISTAITA KAIKILLEN! [:66] :-))

Semmonen juttu kyl, että.... mielestäni aamunavausviesti, siis päivän ketjun avausviesti vois olla jotakin muuta, jotakin iloisempaa, kuin tuo epämääräineen aika tympee hymiö, jota täällä sama henkilö harrastaa ihan säännöllisesti. Kohteliasta olisi laittaa edes jokunen sana, en viitis heti herättyäni ja iloisena Pöntölle tullessa törmätä tuohon ilmeeseen, ja JATKUVASTI. Todella töksähtävä aamun avaus. Ei todellakaan kerro, että "hyvää huomenta". En tiedä mitä henkilö tuolla tahtoo kertoa. [?] [?] [?]

Se siitä. Mun on pitänyt sanoa jo n. 10 kertaa tuo, nyt sanoin. Mukavaa päivää kaikille! [:45]

Sus kiltti, ei ole ollut tarkoitus olla mitenkään epäkohtelias sinua tai muita aamuvirkkuja kohtaan.
Tietääkseni ei ole vielä silloin siihen aikaan kun olen sen hymiön laittanut olisi varhainen aamuyö.
Silloin vasta olen ollut menossa unten maille.

Jostain syystä minua on otettu täällä foorumissa silmätikuksi sen jälkeen kun vaihdoin nimimerkin.
Teidän pitää se ymmärtää että en aina voi olla samaa mieltä kanssanne vaikka te kuinka sitä yritätte minun kallooni takoa.

Minä en ole massaa vaan toimin ihan itsenäisesti.

Jos teitä ottaa kaaliin nämä minun jutut niin älkää vaivatko lukemaan niitä.

Niinkuin Ullu sanoi niin asiasta voi aina keskustella ja väitellä siihen ei kai kukaan kuole.

Niin muuten asiasta toiseen nyt minullakin on sellainen Pönttöpaita josta voin olla ylpeä.
Kiitos siitä Jatelle.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #52 : 10.03.09 - klo:16:05 »

-2,1 ja +16,8
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #53 : 10.03.09 - klo:16:07 »

Aika vaikea vältellä päivän ketjua!

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 10.03.09 - klo:16:12 »

Aika vaikea vältellä päivän ketjua!

Voit hyppää yli mun kirjoituksiani tai hetkeksi sulkea silmät kun katseesi osuu niitten kohdalle. :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #55 : 10.03.09 - klo:16:12 »

Talvikilla mukava kuva, ei vaan taida itse joukkoon mahtua [:-)] [:10] [:10] [:10]

On sitä minullakin kovin outoja aloituksia ollut, pitäisiköhän kaivaa esille ja katsoa onko niistä tullut paljon valivalia [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #56 : 10.03.09 - klo:16:26 »

Kerrassaan ihana kisukuva Talvikilta. Ovat niin kissoja niin kissoja. :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 10.03.09 - klo:16:42 »

Kiva kisukuva. Tuo kameraa lähinnä oleva kisu on niin sarkastinen, niin sarkastinen... [:-DD] Venyttää itsensä kulmasta kulmaan maksimoidakseen tilankäytön.  [:-DD]

muoks. Viittaan tietenkin tähän ketjuun.

http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=14261.0
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 10.03.09 - klo:16:49 »

Talvikki, mihin kohtaan aiot itsesi sujauttaa???  :-))
Ihania kisuja  [:36] [:36] [:36]
Mitkä olivatkaan niiden nimet, jos sitä saa kysyä? Tai kyllä kai kysyä saa, mutta pakko ei ole sanoa  :-))
Kirjattu

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 10.03.09 - klo:16:51 »

Talvikin kisukuva rentouttaa niin, että taidan vetää pitkäkseen minäkin. Selkää oikasen kun niin jomottaa.
 :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.072 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.