Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 10.3.2009 tiistai  (Luettu 1478 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 10.3.2009 tiistai
« Vastaus #60 : 10.03.09 - klo:16:52 »

Hei, nyt kysyisin yhtä juttua. Minun tekisi mieleni saada tuo kissajuttu, johon Pyris laittoi linkin, tulostettua paperille, mutta ensinnäkin saanko sen tulostaa, ja jos saan, niin miten saan tulostettua vain ja ainoastaan tuon kohdan, tai tuon sivun, ettei tule koko ketju?
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #61 : 10.03.09 - klo:16:53 »

Ei ollut talonmies Pikkarainen kerennyt meille, ihan ite joutu lunta lykkimään. Ihan kunnon kerros oli "kerittäväksi".
Siis päivän voimailu ja kuntoilu harjoitus suoritettu!
Nyt iiiso ämpärillinen mustaa ja kuumaa ja jotain kuitupitoista myös.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #62 : 10.03.09 - klo:16:55 »

Hei, nyt kysyisin yhtä juttua. Minun tekisi mieleni saada tuo kissajuttu, johon Pyris laittoi linkin, tulostettua paperille, mutta ensinnäkin saanko sen tulostaa, ja jos saan, niin miten saan tulostettua vain ja ainoastaan tuon kohdan, tai tuon sivun, ettei tule koko ketju?

Minä kopioisin se Wordiin ja tulostaisin sieltä. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #63 : 10.03.09 - klo:16:55 »

Maalaa hiirellä tulostettava kohta siniseksi ja sit printteristä täppi valintaan
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #64 : 10.03.09 - klo:17:05 »

Maalaa hiirellä se osa tekstistä jonka haluat tulostaa, klikkaa hiiren oikeanpuoleisesta näppäimestä valikko auki ja valitse "kopioi" [:-)] Sen jälkeen mene tekstinkäsittelyohjelmaan, esim. WordPad ja valitse sieltä "liitä". Nyt valitun tekstin pitäisi näkyä ja sen voi myös tulostaa.

[:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 10.03.09 - klo:17:06 »

Neuvokasta porukkaa täällä pönttölässä. Jos ei noilla onnistu, niin ei sitten millään... [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #66 : 10.03.09 - klo:17:14 »

Neuvokkaita olette kyllä kaikki muut paitsi minä  [:17]  :-))
Minulle on nuo tekstinkäsittelyohjelmat aivan outoja juttuja.  [:-I]
Kokeilen joskus varmasti, mutta nyt sulattelen ja mietiskelen vähän teidän neuvojanne, joista iso kiitos kaikille!  [:-)]

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #67 : 10.03.09 - klo:17:24 »

Maalaa hiirellä se osa tekstistä jonka haluat tulostaa, klikkaa hiiren oikeanpuoleisesta näppäimestä valikko auki ja valitse "kopioi" [:-)] Sen jälkeen mene tekstinkäsittelyohjelmaan, esim. WordPad ja valitse sieltä "liitä". Nyt valitun tekstin pitäisi näkyä ja sen voi myös tulostaa.

[:-)]

JESSSSSS!!! Osasin sittenkin, kun oli ihan pakko vaan yrittää  [:-)] KITOOOOOSSS!!!!
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #68 : 10.03.09 - klo:18:16 »

Yllätti kamala makeanhimo äsken. Onneksi löysin kaapista tupla suklaata  [;-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #69 : 10.03.09 - klo:18:21 »

Karkin himo onkin kamala himo...voih,. minulla se menee näiden myötä..Werther's Original ja nyt olen koukussa
näiden coffee uutuuteen.Aina jostain löytyy pussukka...että himot lähtee [:-)] [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #70 : 10.03.09 - klo:18:24 »

Hei auttakees!
Olenkohan tänään lukenut jostain ketjusta siitä Viron metsäkamerasta. Ja susista siellä ja niiden ulvonnasta???
Niin, tuohon on tietysti kenenkään mahdoton vastata ( [:-DD]), mutta onko jossain ketjussa joku niistä kirjoittanut???
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #71 : 10.03.09 - klo:18:26 »

Hei auttakees!
Olenkohan tänään lukenut jostain ketjusta siitä Viron metsäkamerasta. Ja susista siellä ja niiden ulvonnasta???
Niin, tuohon on tietysti kenenkään mahdoton vastata ( [:-DD]), mutta onko jossain ketjussa joku niistä kirjoittanut???

Helppo vastata tähän... tuoltahan ne susijututkin löyty kun jaksaa selata taaksepäin http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=13309.msg371608;boardseen#new
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #72 : 10.03.09 - klo:18:27 »

Vai meinaatkos että joku on TÄNÄÄN niinstä kirjoittanut... siitä en osaakaan sanoa mitään.  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #73 : 10.03.09 - klo:18:36 »

Niin, siis eihän kukaan voi vastata siihen olenko tuon jutun lukenut tänään! [:-DD]
Jostain vaan olen eksynyt tänään juuri tuolle sivulle - löysin sen sitten. Kiitos vinkistä!
Ei meidän kissat hirveästi reagoineet - ehkä koti on kuitenkin niin turvalliseksi koettu asia, että ei suden ulvontakaan saa niitä pelokkaiksi. Hyvä niin.
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #74 : 10.03.09 - klo:18:39 »

Viime viikon lopulla Hangon Syndalesta löytynyt yhden suden jäljet.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.059 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.