Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 11.3.2009 keskiviikko  (Luettu 2175 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 11.3.2009 keskiviikko
« Vastaus #30 : 11.03.09 - klo:09:57 »

Hyvää huomenta.  Kiitos iipalle väriläiskästä ja sanoista, joihin voimme itse vaikuttaa.
Varpuselle myöskin kiitokset.  [:-)]
Sään harmaus jatkuu.  Pakkasta näytti olevan -4o

Ohjelmassa urheiluliikkeessä käynti.  Käyn ostamassa kuntopyöräni satulaan pehmikkeen.  Peffa kipuilee aina pyöräilyn jälkeen.  Jopa koen pyöräilyn epämiellyttävänä.

Parasta päiväänne.  [:5]  [:45]
Kirjattu

Driver

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 11.03.09 - klo:09:57 »

Keskiviikkoa kaikille tasapuolisesti.

Kaitsun upeen aamunavauksen näin jo yöllä ja suoraan sanottuna purskahdin nauruun, muistissani taannoiset hymiöön liittyvät keskustelut. Heh. Siitä tosin en ole varma, mitä hän halusi ilmaista, kun tuo hymiö nyt vaan on sellainen "en-kerro-lue-rivien-välistä" -hymiö, hyvin moniselitteinen, tulkinta jää jokaiselle itselleen. Siksi niitä eri tulkintoja tuleekin varmaan tuhatkunta. [NUT] :-))

Ämpärit tyhjennetty ja päivänkulkua ihmettelemään. Aurinkoa päiväänne! [:45]

Huomenta.

Mitähän tähän keksis, kun sää on samanlainen, kaikki aamutoimet samanlaiset kuin aina, ajatukset seisoo, kuten aina tähän aikaan ja pää on sama. Ihan sama kuin joka päivä.

No, HYVÄÄ TIISTAITA KAIKILLEN! [:66] :-))

Semmonen juttu kyl, että.... mielestäni aamunavausviesti, siis päivän ketjun avausviesti vois olla jotakin muuta, jotakin iloisempaa, kuin tuo epämääräineen aika tympee hymiö, jota täällä sama henkilö harrastaa ihan säännöllisesti. Kohteliasta olisi laittaa edes jokunen sana, en viitis heti herättyäni ja iloisena Pöntölle tullessa törmätä tuohon ilmeeseen, ja JATKUVASTI. Todella töksähtävä aamun avaus. Ei todellakaan kerro, että "hyvää huomenta". En tiedä mitä henkilö tuolla tahtoo kertoa. [?] [?] [?]

Se siitä. Mun on pitänyt sanoa jo n. 10 kertaa tuo, nyt sanoin. Mukavaa päivää kaikille! [:45]

Nyt ei kyllä ymmärrä miten sama viesti eri kirjoittajalta voi aiheuttaa noin erilaisen tunnelman!  [?]  [?]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #32 : 11.03.09 - klo:10:01 »

Driver, just SE, että viesti tuli käydyn keskustelun JÄLKEEN. Tilanne täysin eri.
Siinä ikäänkuin lainattiin käytyä keskustelua hymiöstä, tai viitattiin siihen.

Kaikki sisäpiiriluulot mun kohalta voi unohtaa. [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 11.03.09 - klo:10:08 »

Kaitsun upeen aamunavauksen näin jo yöllä ja suoraan sanottuna purskahdin nauruun,

Samoin minä  :-)). Ei tuota voi mulla tavalla ottaa kuin huumorilla.

Iipalta aivan ihastuttava kuva ja voimalauseita (vai millä nimellä ne olivatkaan), jotka minun kohdallani ovat ainakin tällä hetkellä tosi vaikeasti toteutettavissa. (siis yksityiselämässä, ei pöntöllä  [:-)] )

Aamuaskareet on tehtynä ja kohta lähdemme ostoksille.

Hyvää keskiviikkoa kaikille!
Kirjattu

Driver

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 11.03.09 - klo:10:10 »

Driver, just SE, että viesti tuli käydyn keskustelun JÄLKEEN. Tilanne täysin eri.

Mutta tälläinen joka ei kahlaa ketjuja lävitse saa kyllä viesteistäsi sen käsityksen, että se mikä mielestäsi on toiselta kirjoittajalta "hauskaa ja huumoria" on toiselta "pelkkää typeryyttä ja jopa v....ua" !

Kuten kaikki valvojat tietävät, niin minusta pelkkä hymiö missä tahansa ketjun kohdassa tai kenen tahansa kirjoittamana on turha!
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 11.03.09 - klo:10:15 »

"Kuten kaikki valvojat tietävät, niin minusta pelkkä hymiö missä tahansa ketjun kohdassa tai kenen tahansa kirjoittamana on turha!
[/quote]"

Minusta ne taas elävöittävät paljonkin kirjoitusta, ja niillä saa huumoriksi tarkoitetun kommentin tuntumaankin huumorilta, vaikka se ilman hymiötä tuntuisi siltä v........lta.
Itse olen käyttänyt paljon ja tulen kyllä vastakin käyttämään, koska minusta ne ovat hauskoja ja piristäviä.
Näin me ihmiset olemme erilaisia.  [:-)]
(Lainaus meni taas poskelleen, kun jätin alku quoten pois)
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 11.03.09 - klo:10:18 »

Varpuselle myöskin kiitokset.  [:-)]

Kiitos itsellesi kun jaksoit lukea  [:-)]
Mietin tuota ihan isseksein, miten helposti sitä tulee annettua negatiivista palautetta,
kun pitäisi antaa vain positiivista.
Kavereille ja ystäville se varmaan onnistuu paremmin, mutta entä läheisille  [:-I]
Jos se roskapussi kotona on viemättä, niin ....
Tein itselleni lupauksen, että en nalkuta niistä tekemättömistä,
vaan pyrin näkemään mitä on tehty.

Toivottavasti löydät hyvän pehmikkeen  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #37 : 11.03.09 - klo:10:24 »

Mutta tälläinen joka ei kahlaa ketjuja lävitse saa kyllä viesteistäsi sen käsityksen, että se mikä mielestäsi on toiselta kirjoittajalta "hauskaa ja huumoria" on toiselta "pelkkää typeryyttä ja jopa v....ua" !

Kuten kaikki valvojat tietävät, niin minusta pelkkä hymiö missä tahansa ketjun kohdassa tai kenen tahansa kirjoittamana on turha!

[:-I] Ehkä ois sitte hyvä kahlata paremmin läpi, koska tuo käsityksesi meikäläisestä män poskellee. Juu miehä se oon käyttänt sanoja "typeryys ja v...lu"

Ei oo hymiöt turhia. [:-)]

Ainoa mitä olen sanonut on, että jatkuva ja toistuva aamun avaus k.o. hymiöllä sanomatta yhtään sanaa ei tunnu kivalta pitkän päälle. En viittis toistaa tätä enää.
Kirjattu

Driver

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 11.03.09 - klo:10:27 »

Minusta ne taas elävöittävät paljonkin kirjoitusta, ja niillä saa huumoriksi tarkoitetun kommentin tuntumaankin huumorilta, vaikka se ilman hymiötä tuntuisi siltä v........lta.
Itse olen käyttänyt paljon ja tulen kyllä vastakin käyttämään, koska minusta ne ovat hauskoja ja piristäviä.
Näin me ihmiset olemme erilaisia.  [:-)]
(Lainaus meni taas poskelleen, kun jätin alku quoten pois)

Kyse oli siis viesteistä missä on pelkkä hymiö ilman tekstiä, tekstin lisänä käytän itsekin paljon.  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 11.03.09 - klo:10:31 »

Sori  [:17]  :-))
Kirjattu

Driver

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 11.03.09 - klo:10:34 »

[:-I] Ehkä ois sitte hyvä kahlata paremmin läpi, koska tuo käsityksesi meikäläisestä män poskellee. Juu miehä se oon käyttänt sanoja "typeryys ja v...lu"

Ei oo hymiöt turhia. [:-)]

Ainoa mitä olen sanonut on, että jatkuva ja toistuva aamun avaus k.o. hymiöllä sanomatta yhtään sanaa ei tunnu kivalta pitkän päälle. En viittis toistaa tätä enää.

Minä taas kirjoitin, minkä käsityksen sain viesteistäsi!!
Siksi varmaan jokaisen kannattaa aika tarkasti harkita mitä ja miten kirjoittaa, koska kukin käsittää tavallaan eikä aina niin kuin kirjoittaja ajattelee! Ja hyvät perustelut perään!  [8-)]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #41 : 11.03.09 - klo:10:37 »

[:-I] Huomenta Lapista! Aurinkoinen paistaa ja yöllä valvotti täysikuu... Pakkasta rapiat -5 paisteessa. Urppareita parikymmentä. Ja väsyttää.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 11.03.09 - klo:10:37 »

Minä lähden nyt keittämään lisää niitä aamuämpärillisiä, ei tätä muuten jaksa.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 11.03.09 - klo:10:38 »

Minä lähden nyt keittämään lisää niitä aamuämpärillisiä, ei tätä muuten jaksa.

:-))
« Viimeksi muokattu: 11.03.09 - klo:10:43 kirjoittanut Kaarin »
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #44 : 11.03.09 - klo:10:40 »

Aamupäivää Lahlest...hieno aamu on tänäänkin valjennut..valkoinen hohtava hanki suorastaan häikäisee..
Illalla lähden ystäväni kanssa vähän vetämään ..she loves you jee jeetä..eli Beatles Storya teatteriin katsomaan/
kuuntelemaan,ehkä laulamaankin,jos siltä tuntuu [:-)] hyvää musiikkia on ainakin tiedossa.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.069 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.