Lainaus käyttäjältä: Mesiangervo - 12.03.09 - klo:07:57Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 11.03.09 - klo:22:49Lainaus käyttäjältä: zeener - 11.03.09 - klo:22:36Kiemurahäntäkissan tekoon meni pikkasen vähemmän aikaa, kuin aikaisemmin, eli 14,15 Minäkin olen ihan koukussa palapeleihin. Joka päivä on tehtävä päivän palapeli.Mistä löysit tuollaisen "kiemurahäntäkissan"? Onkohan Sinulla sama palapelisivusto kuin minulla?Taas meni lainaus ihan poskelleen Mesis, täältä me sen linkin hiljattain nappasin.Linkin takana on paljon palapelejä, ihan sopivan kokoisia ajankuluksi. Mikäs tässä on vikana, kun teksti ei mene lainauksen ulkopuolelle? Minäkin kokeilen. Nyt on ainakin quote merkin ulkopuolella
Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 11.03.09 - klo:22:49Lainaus käyttäjältä: zeener - 11.03.09 - klo:22:36Kiemurahäntäkissan tekoon meni pikkasen vähemmän aikaa, kuin aikaisemmin, eli 14,15 Minäkin olen ihan koukussa palapeleihin. Joka päivä on tehtävä päivän palapeli.Mistä löysit tuollaisen "kiemurahäntäkissan"? Onkohan Sinulla sama palapelisivusto kuin minulla?Taas meni lainaus ihan poskelleen Mesis, täältä me sen linkin hiljattain nappasin.Linkin takana on paljon palapelejä, ihan sopivan kokoisia ajankuluksi. Mikäs tässä on vikana, kun teksti ei mene lainauksen ulkopuolelle?
Lainaus käyttäjältä: zeener - 11.03.09 - klo:22:36Kiemurahäntäkissan tekoon meni pikkasen vähemmän aikaa, kuin aikaisemmin, eli 14,15 Minäkin olen ihan koukussa palapeleihin. Joka päivä on tehtävä päivän palapeli.Mistä löysit tuollaisen "kiemurahäntäkissan"? Onkohan Sinulla sama palapelisivusto kuin minulla?Taas meni lainaus ihan poskelleen
Kiemurahäntäkissan tekoon meni pikkasen vähemmän aikaa, kuin aikaisemmin, eli 14,15
Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 12.03.09 - klo:10:23Lainaus käyttäjältä: Mesiangervo - 12.03.09 - klo:07:57Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 11.03.09 - klo:22:49Lainaus käyttäjältä: zeener - 11.03.09 - klo:22:36Kiemurahäntäkissan tekoon meni pikkasen vähemmän aikaa, kuin aikaisemmin, eli 14,15 Minäkin olen ihan koukussa palapeleihin. Joka päivä on tehtävä päivän palapeli.Mistä löysit tuollaisen "kiemurahäntäkissan"? Onkohan Sinulla sama palapelisivusto kuin minulla?Taas meni lainaus ihan poskelleen Mesis, täältä me sen linkin hiljattain nappasin.Linkin takana on paljon palapelejä, ihan sopivan kokoisia ajankuluksi. Mikäs tässä on vikana, kun teksti ei mene lainauksen ulkopuolelle? Minäkin kokeilen. Nyt on ainakin quote merkin ulkopuolella No joo, perunpahan taas puheeni, lainaukseen menee omat kirjoitukset vaikka mitä tekisi
Airi iski pöntölle
Lainaus käyttäjältä: Kaarin - 12.03.09 - klo:10:28Lainasin kokeeksi toista tekstiäni. Siinä lainaus onnistui.Tuossa edellisessä lainauksesa sulla on vahingossa se omakin teksti mennyt sinne Mesiksen
Lainasin kokeeksi toista tekstiäni. Siinä lainaus onnistui.