No niin, nostetaan taas tämä "lempilapsi" esiin ja pidetään kiinni, että se myös aiheena täällä pysyisi. Aiemmat ketjut ovatkin tainneet painua jo tosi pitkälle. Tärkeää ympäristö- ja kierrätysasiaa löytyy myös Ilmoitustaululta, jonne tärkeimpiä asioita tallennettiin.
Jatketaan tästä. Keskustelua mitä itse voi tehdä ympäristön hyväksi, niitä pieniä ekotekoja, kierrätystä ja neuvontaa tässä ketjussa.
Itse hymistelen täällä tyytyväisenä, sillä meille on nyt vihdoin ja viimein tulossa energiajätekeräysastia työpaikalle, ja ilmeisesti myös biojätteenkeräysastia. Siinä viikottaisen biojätteenmäärän pitäisi olla minimissään 20 kg ja ensi viikolla me tarkistamme tämän asian. Uskon että tuohon päästään. Sitä myös toivon. Tästä asiasta olen hyvin iloinen, olinhan itse sitä asiaa ehdottamassa ja ajamassa eteenpäin. Tähän asti me ollaan kerätty energiajätettä jo osittain, esim lapset päiväkodissa tietävät/oppivat mihin kuuluu jäätelöpaperit ja tikut (askartelun lisäksi). Meidän on nyt helppo siirtyä energiajätteen keräykseen pääpainoisesti koska ollaan sitä jo tehty ja siihen ohjeistettu henkilökuntaa ja lapsiakin siihen opetettu/valistettu. Olen tosi iloinen!!