Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kyllä Airi ossaa  (Luettu 1540 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Kyllä Airi ossaa
« Vastaus #30 : 15.03.09 - klo:18:08 »

Voi hyvät hyssykät mitä Airi teki Susulle  :-O. Onneks löysit kotiin.
Minä en uskalla mennä pitkälle metsään, kun suuntavaisto pettää oitis.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #31 : 15.03.09 - klo:18:14 »

Ei tosiaan ole kiva eksyä, ei ainakaan talvella. Ilkeä se Airi kun sillälailla eksyttelee.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #32 : 15.03.09 - klo:18:16 »

Mä tiesin auringosta kyllä suunnan, mutta kun ootin koko ajan, että tulee polulla se käännös vasempaan, mutkun se ei tullut... enkä voinut paksuun lumihankeen polulta poiketa. [:-I] Sit kun ne traktorinjäljet alkoi, valitsin niiden risteyksessä vasemman, kun oikeelle meno ois mennyt aina vaan kauemmaksi ja siis väärään suuntaan. Vähä vaikee selittää, ne traktorinjäljet muuttui sit vaan ympyröiksi, ne oli siellä kaataneet pikkupuita ja vesakkoa, siis myllänneet ja sit ne jäljet vaan loppui. En ois löytänyt enää takaisin risteyskohtaan, oli niin laaja alue. Mä olin kyl tosi pulassa. [:-I] [:17] Vieläki pikkasen pelästynyt.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 15.03.09 - klo:18:19 »

Onneksi olet nyt siellä kirjoittelemassa, etkä metsässä hukassa  [:30]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #34 : 15.03.09 - klo:18:31 »

Juuh... kunhan en tuu kipeeksi, olin kotiinpäästyä suunnilleen viininpunainen, kun se lumessa tarpominen oli niin rankkaa. Voe hyvä Sylvi...

Nyt kun oon saanut purkaa sydäntä ja järkytys vähän lievenee, ni tulee kyllä mieleen vähän huvittavia juttujakin. Kun mun reissu alkoi - tarkoitus oli tehdä vaan lyhyt kamerapyrähdys luonnossa - niin naapurit sattumalta tiesi neuvoa mulle tään polun. Olivat just lähössä kävelylle, joten mentiin yhtämatkaa siihen, mistä polku alkoi. Kun käännyin polulle, huikkasivat mulle vielä iloisesti, että "sähän voi sitten kertoa meille mihin se polku vie". Dodaaaaa......... [:-I] [:-I] [:-DD] Saatanpa kertoakin. [:-DD]
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #35 : 15.03.09 - klo:18:37 »

Kyllä sitä säikähtää, kun mäkin olen herkkä eksymään, niin tiän miltä se tuntuu. Joskus tuttukin maasto tuntuu oudolta, kun aikansa pyöriskelee siellä.
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #36 : 15.03.09 - klo:18:42 »

Huh, olipa hurja juttu Susilla, itekkin olen kerran eksynyt suht tutussa metsässä joka on kaiken lisäksi ihan pikkuinen metsä, mutta tulin ulos ihan väärästä kohtaa enkä heti tajunnut missä olin. Siinä ehtii säikähtää. Onneks mulla oli Punis mukana ja kaksin on mukavampi eksyä  :-))
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #37 : 15.03.09 - klo:19:01 »

Vai sellaista Airi siellä! Tuli sitten sellanen pitempi lenkki tehtyä, että uni maittaa ensi yönä. Onneksi löysit kotiin.
Tulikos kuvia?

Minä olen koetilkkua neulonut kahdella Airin jättämällä sukkapuikolla. Nyt ainakin tiedän minkä numeroiset puikot huomenna ostan, jos se Airi ei illan aikana puikkoja palauta.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #38 : 15.03.09 - klo:19:59 »

Johan on Airi eksyttäny...Susua meinaan. No, olen eksyny niin monta kertaa, että olen oppinu jo sen, että kun eksyn, lähen kotiin.  [:-)]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #39 : 15.03.09 - klo:20:06 »

Juu, mä kans lähin kotiin. :-)) Kyl mää aina mettään mennessä katton missä se aurinko on, se on hyvä "maamerkki", heh heh "maa-". Sienestäessä sen huomaa miten helposti sitä voikaan eksyä. Kun kulkee kierrellen ja kaarrellen ja kääntyillen ja tuijottaa maahan. Sitten kun tsekkaa auringosta, niin se on useimmiten ihan eri suunnassa kuin olis kuvitellut. En mä koskaan loppujenlopuksi sienestäessäkään kovin kaukana kotoa ole tuossa lähimettässä. Mutta ihan väärään suuntaan lähtisin kyllä kotia ettimään helposti, jos ei aurinko ois kompassina. [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #40 : 15.03.09 - klo:20:17 »

Tulikos kuvia?

No jokunen alkumatkasta. Loppumatkasta vähän kuvausinto ehtyi... [:-I] :-))
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #41 : 15.03.09 - klo:21:59 »

Kyllä minunkin pitää olla tarkkana tuossa lähimetsässäkin,että osaa kotiin,kun tuota metsää riittää kilometrikaupalla.
Onneksi Sus pääsit kuitenkin kotiin.   [:30]
Kirjattu

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #42 : 16.03.09 - klo:19:11 »

Voi mikä seikkailu Susilla!  :-O Nyt vähän naurattaa.. :-))

Airi iski täälläkin..tuli varmaan salamatkustajana jollain Finnairin koneella, tai sit niitä aireja on joka maassa omia alalajeja.. [:-DD]
Pesukoneen hanan se rikkoi..vettä tippuu valtavasti vaikka se on tietty kiinni, ja putkimies tulee vasta parin päivän kuluttua..Täytyy pitää koko ajan silmällä ja välillä tyhjentää saavia ja sulkea vesi yöksi.  [:8]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 16.03.09 - klo:19:31 »

Airi tökkii "puukolla" mun nilkkaa [:-//] Sadisti se on [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #44 : 16.03.09 - klo:20:02 »

Airi tökkii "puukolla" mun nilkkaa [:-//] Sadisti se on [:-I]

Airi on kyl ollu viime aikoina tosi tosi ilkeä. Marlen nilkka rauhaan!

Mulla Airi pisti koneen tänään ihan totaalisen juntturaan. No heräs tää taas henkiin, onneks...
Kirjattu

Sivu luotiin 0.173 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.