Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kyllä Airi ossaa  (Luettu 1586 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Kyllä Airi ossaa
« Vastaus #15 : 12.03.09 - klo:17:15 »

Nonni, tulihan se Airin kuva sieltä. Kiitti Pyris. :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 12.03.09 - klo:17:16 »

Airilla on hienot korvikset. Nimeltään EarWings.  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 12.03.09 - klo:17:32 »

Luin tuon koko ketjun ja kyllä aina välillä nauroin ihan vedet silmissä  [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 12.03.09 - klo:19:41 »

Airi kävi minullakin kylässä viime kesänä. Sain viime reissullani Kuusamossa lähtiessäni mukaan pakastettuja marjoja, jotka sitten kotiin tullessani pikaisesti lykkäsin pakastimeen. Laukku, jossa marjat olivat,  oli ollut lentokoneen ruumassa, ja marjarasiat eivät olleet ehtineet sulaa.

No, olin ilmeisesti Airin käskystä sulkenut pakastimen oven huolimattomasti, ja kun seuraavan kerran avasin sen...en ole muuten IKINÄ nähnyt niin umpijäässä olevaa pakastinta. Säilytyslokerot olivat ulkopuoleltakin aivan jään peitossa, joten sulatuksessa vierähti jonkin aikaa. Itse asiassa koko päivä. Että semmoinen tapaus.  [:-I]

Ihan kuin olisin jossakin vaiheessa kuullut naurunkiherrystä selkäni takaa...

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #19 : 12.03.09 - klo:21:59 »

Vai pakasteisiin liittyi Pyriksenkin kertomus [:-DD] , just kun olin, tai siis olen, aikeissa kertoa mun pakastusjutun.

Nimittäin tänäänhän siis sulatin jääkaapin pakastelokeron. Sieltä jään uumenista perältä löytyi yks vanha pussukka ruokaa, en saanut oikein selvää mitä siinä on, mutta jätin sen sulamaan. Aattelin, että syönpä vaikka huomenissa, ettei joka päivä tartte syödä kaalilaatikkoa, kun tuli tehdyksi taas melko huima annos. [:-I]  [NUT] Että laitan ne loput kaalilaatikot nyt vuoasta pakkaseen. Että huomenna syön tästä vanhasta pussukasta ja jos ylihuomenna taas kaalilaatikkoa.

No illansuussa sitten tutkailin jo lähes sulanutta pussukkaa tarkemmin, että mitähän siinä on... ja... lopun kait arvaattekin...

No AIRI oli joskus hamassa menneisyydessä täyttänyt sen pussin.................... KAALILAATIKOLLA. [NUT] [:-DD]
Kirjattu

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #20 : 12.03.09 - klo:22:10 »

Kiitos valaistumisestani  [:-DD]  siis se Naikkonen tunnetään täällä Airina, meillä se on ollut Joku Muu   [:67]  Onhan tuo Airi mukavampi nimitys sille "muijalle"   [:23]  joka minunkin asioitani täällä sotkee ja tavaroitani piilottelee  [:7]
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 12.03.09 - klo:22:31 »

No AIRI oli joskus hamassa menneisyydessä täyttänyt sen pussin.................... KAALILAATIKOLLA. [NUT] [:-DD]

[:-DD] Toivottavasti ei sua ottanut hirveesti kaaliin.

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #22 : 12.03.09 - klo:22:36 »

[:-DD] Toivottavasti ei sua ottanut hirveesti kaaliin.

No mitä nyt vähän "potutti"... Mut aika nopeesti rupes naurattaan. [:-DD]
Kirjattu

anja

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ciao, Firenze, Italy
« Vastaus #23 : 13.03.09 - klo:00:00 »

Airi colpisce ancora = Airi iskee taas!

Pesukoneen hana, vaikka se on kiinni, tiputtaa koko ajan vettä!  [:8]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 13.03.09 - klo:07:04 »

Hauskoja pakastusjuttuja  :-))
Se taas ei ole kivaa kun hanat tippuu, tai vesi hanasta, vaikka se on kiinni.
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 13.03.09 - klo:12:54 »

Onkohan sekin Airin syy, kun kohta alkaa tippumaan räystäätkin?  [:-DD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #26 : 13.03.09 - klo:18:09 »

Meilleiees oo räystäitä  :-O Airi on käyny pöllimässä ne!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 13.03.09 - klo:20:37 »

Se Airi-kulta on tuonut ne räystäät tänne ja kasteli niiden alla minun tuulettumassa olevat matot, saakuti rallaa.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #28 : 15.03.09 - klo:17:44 »

Mie en meinaa kehdata ees kertoa... [:-I] Ai niin, mut eihän se mun syytä ollu, vaan Airin! [:66]

...öhh... äh...  mie läksin kävelylle... ja... eksyin mettään! [:´((]  [:17] Siis tää ei voi olla totta, että se polku ei koskaan loppunut. Mie vaan sitkeesti kävelin länteen aina vaan ja aina vaan ja ei, se polku ei vaan lopu. Mulla oli tarkoitus tehdä semmonen 20 min kiepsahus. Mä kun lähdin kotoa, mä lähdin itäänpäin ja kun tulin takaisin, niin tulin lännestä. [:-I]

Mää siis, siis, tää on pitkä stoori, mut Airi kyl käski kaks kertaa mun kääntyä väärään suuntaan! Loppujenlopuksi polku muuttui traktorinjäljiksi ja kaadetuksi vesakoksi ja umpihangeksi, josta en enää takaisin päin ois osannukaan. Tiätteks että alkoi iskeä jo paniikki ja näin sieluni silmin pelastuspartiot ettimässä mua. Mä en enää voinut tehdä muuta kuin lähteä umpihankea pohrustaan kohti oikeaa suuntaa, auringosta kyl tiesin missä on itä ja länsi, ja vihdoin löytämistäni sähkölinjoista tiesin, että on mentävä itäänpäin. Voimat meinas loppua! Kävelin polveen asti lumessa ties minkä taipaleen ja meinas jo itkukin päästä. [:´((] Jestas! Matalat nilkkurit täynnä lunta ja ympärillä vain paksua umpihankea. Se oli kyl ihan paniikin paikka, en mä noin pahaan pinteeseen ikinä ole joutunut. Ei siihen matkaan loppujenlopuksi mennyt kuin puoltoista tuntia, mut musta kyllä tuntui, että taivalsin ikuisuuden. Kauhia, ONNEKS pääsin kotiin! :-O Kännykkä oli kyl taskussa, no onneks ei tarvinnu turvautua siihen.

Meikäläisen ihana "valokuvausreissu"... Airin kanssa... [:-I]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #29 : 15.03.09 - klo:18:03 »

Nyt se Airi oli jo ihan oikeesti ilkimys. [:7]
Onneksi Sus selviydyit pelkällä säikähdyksellä.  [:1]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.056 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.