Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 14.3  (Luettu 1861 kertaa)

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
Vs: Lauantai 14.3
« Vastaus #60 : 14.03.09 - klo:16:11 »

Tänä iltana vietetään blinikestejä. Paistetaan itse blinejä ja niiden kanssa sitten nautitaan monenlaista herkkua.
Tietysti aito venäläinen vodka ruokaryypyksi!
 [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #61 : 14.03.09 - klo:16:47 »

Lauantai-illan tervehdys..tai paremminkin alkuillan.Käytiin vähän harmaalokkeja katsomassa ja kiva ylläri
oli palokärki sekä käpytikka samalla reissulla.Äidin luona kun vierailin niin tehtiin Veran kanssa pikkulenkki
hänen metsämaisemissaan...ja siellä nämä linnut meille näyttäytyivät. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 14.03.09 - klo:17:04 »

Oi, Telkkisen Vera on vaihtunut nättiin pikkutyttöön. Mahtaa olla ihan oma lapsuudenkuva?

Kävimme tänään katsomassa pieniä koiranpentuja. Niillä oli juuri silmät auenneet. Ihania ja suloisia olivat  [:36]

Pysähdyimme eräälle sillalle sen verran, että saan ikkunasta kuvattua joutsenia, niin eikös siihen ajanut yksi auto ja sieltä ikkunasta mies antoi meille nuhteita, että "mitä te siihen sillalle olette pysähtyneet". Isäntä sitten vaan selitti, että kuvaamme tässä vaan joutsenet. Lähti onneksi menemään, ettei enempää meitä läksyttänyt. Me ei oltu edes hänen tiellään, kun hän tuli vastakkaisesta suunnasta.  [:-/]

Tällaisen kuvan sain otettua.

Ai niin. Isäntä sai palapelit toimimaan sillä välin kun olin koiralenkillä  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 14.03.09 - klo:17:19 kirjoittanut Mesiangervo »
Kirjattu

talitintti

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #63 : 14.03.09 - klo:17:24 »

Päivää  [8-)]

Aamulla ihana, aurinkoinen kevätkeli mutta nyt tullut jo taivaalle pilviä. Mietin että jaksanko lähteä enää hiihtolenkille  [:-I].
Tämä päivä mennyt melkein kokonaan kirkolla ollessa, oli nimittäin rippikoulun aloitus.  [:-)] Mutta vielä on vapaa ilta jäljellä!  [:5]

Hyvää lauantaita!!
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #64 : 14.03.09 - klo:17:35 »

Alkuiltaa täältäkin. Saunottu on ja nyt vaan leppoisaa oleilua. Makkarin siivous lakanoidenvaihtoineen oli tänään ohjelmassa.
Ahaa, Mesis on jo joutsenia päässyt kuvaamaa, meillä ei vielä ole näkynyt, jos vaan etelävirtausta tulisi, uskon että joutsenetkin kohta palaavat.
Telkkinen on onnistunut palokärjen näkemään, minä edelleen ihmettelen minne meidän palokärkemme on kadonnut. Ei ole edes kuulunut, näkymisestä puhumattakaan. [:-I]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #65 : 14.03.09 - klo:17:50 »

JOKU on piilottanut puikkoni.  [:-/] Niitä ei ole missään. Joka paikkaa olen penkonut. Löysin ihanan ja helpon huivin ohjeen ja olisin sitä kokeillut.
Mulla on kantapäässä haava, eikä lenkkeily oikein luonnistu. Haavan syntyä en oikein ymmärrä, mistä on tullut, mutta ei ole sellainen halkeilujuttu vaan haava poikittain ja kipeä. vali-vali.
Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #66 : 14.03.09 - klo:17:53 »

Ehtoolle täälläkin päivä painumassa.

pljon oli puutarhalla ihanuuksia, meinasin Bonsaihinkin seota, no järki voitti ja mukaan lähti neljä orkkista...montakohan on vuoden päästä hengissä oli ihan pakko saahaa, oon vaikka syömättä.
Peltolenkkikin heitetty ja nyt olis kotijumpan vuoro, ohjeiden mukaisesti. Kuka venyttelis mun koipia.

Monenlaista on pönttöjen päivään mahtunut  [KIPPIS]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #67 : 14.03.09 - klo:17:54 »

Iltaa! [:-)]

Ulkona tuulee, on pilvistä ja +3 astetta.

Kiva kuva joutsenista Mesiangervolla! [:-)] [:-)] Kurjia nuo tuollaiset valittajatyypit. [:-/]

Tänään sain itseäni niskasta kiinni ja ripustin yhden autotallissa lojuneen linnunpöntön puuhun. Otin pöntön pois puusta alkukuusta, koska se oli liian lähellä toista pönttöä. Ny on linnuilla taas yksi pönttö enemmän.
Ei ollut lintujärvellä vielä ketään, vaikka sulapaikka oli jo iso.
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #68 : 14.03.09 - klo:18:05 »

Heippatihei!
Ulkona tihkuilee lunta, välillä kyllä tänään aurinkokin kurkisteli, mutta kovin on talvista vielä.
Päivä kulunut lueskellessa vaikka kyllä haukutkin on silti lenkitetty. Nyt on mureke uunissa täytteineen ja kohta voipi alkaa saunan lämmitykseen.
Mesis on nähnyt paaaaljon joutsenia, ihania! Meidän lähilammella ei niitä vielä ole näkynyt. Toivottavasta palaavat tänäkin keväänä  [:-)]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #69 : 14.03.09 - klo:18:26 »

Ei vielä joutsenia täälläkään. Vieläkin on valoisaa ja voi kun pöllöt olis taas myöhemmin äänessä. Kylvetin just Nupun ja hän tuoksuu suloiselta, puhtaalta vauvalta. [:-)] Sauna on siis edessä ja syöpöttelyä. On ollut niin komeita kuutamoöitä, että saattaa olla, että mennään miehen kanssa yöratsaille. [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #70 : 14.03.09 - klo:18:28 »

Voi , joitsenia, ihana kuva Mesikseltä. [:-)] [:-)]

Mä oon aivan naatti.  Mentiin taksilikan kanssa kauppakeskukseen ja siellä sit kiersimme joka putiikin.  Herrantähen, kun me oltiin hurjalla tuulella. :-))
Pentikissä menin ihan sekaisin, kun oisin halunnut ostaa ihania lasitavaroita.
Soikea lasinen kukkavaasi läks mukaani. Pentikissä sain hillittyä itseni, mut sit muista liikkeistä ostin halvempia jutskuja. 
Papukaijatulppaankimppu ilahduttaa pöydälläni.
Penskana papukaijatulppaaneja olikin enempi tarjolla kuin nykyisin.

Aurinkoa en saanut enää kiinni, niin jätin kuvat ottamatta.  Nyt pikkasen heittelee lumihiutaleita.

Illanjatkoja teille.

Kirjattu

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #71 : 14.03.09 - klo:18:40 »

Kaikkee minäkin menen kattelee ku hotvideoita, munhan piti jumpata  [NUT]

Tämä video oli ensimmäisten joukossa / Onkos kukaan seurannut tämän Christian The Lionin eloa
Mun tuli ihan tippa linssiin ja kurkkua kuristi
http://www.youtube.com/watch?v=zVNTdWbVBgc&hl=fi

meen jumppaamaan jos maltan  [:-)]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #72 : 14.03.09 - klo:19:02 »

[:´(] Ihana-ihana video. Jälleennäkemisen riemua.
Kirjattu

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #73 : 14.03.09 - klo:19:28 »

Tosiaan ihanan itkettävä video! [:-)] Jos tuollaista rakkautta ja kiintymystä löytyy niin ällistyttävää!
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #74 : 14.03.09 - klo:19:34 »

Mesikseltä ihana kuva joutsenista [:-)] [:-)]   täällä olen nähnyt eilen ja tänään järvellä vain kolme joutsenta uiskentelemassa.

Voi kun ihana jälleennäkemisen video Pihalinnulta  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.062 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.