Voi, Zeener... Sinä se jaksat! Itsekin jaksan melko paljon, mutta joskus vain tuntuu, että nyt tuli liikaa... Tiedän, että ymmärrät, mitä tarkoitan. Vasta nyt olen lähdössä nukkumaan... Periaatteessa olisin voinut lähteä jo vajaa tunti sitten, mutta lueskelin tuota sunnuntain ketjua - hypellen aina välillä täällä muuallakin...
Mutta älä nyt ihmeessä, ystävä hyvä, työksesi ota noita kysymyksiini vastaamisia! Tarkoitin pelkästään sitä, että joskus vain on masentavaa huomata porukoitten kirjoittavan ketjuihin kertoen sitä ja tätä, ja kun heiltä sitten kysyy kyseisestä asiasta tarkemmin, he joko eivät käy koko ketjussa enää lainkaan - tai välitä vastata kysymyksiini. Siitä oli kysymys, eikä se SINUN ongelmasi ole - saati vastausten haeskeleminen sinun tehtäväsi! Osaanhan itsekin kuuklettaa...
Tuohon etikka-astianpesuainejuttuun en siis saanut vastausta, mutta koska minulla yleensä aina on tuo vahvaa sekamehua sisältävä iso lasi esillä tiskipöydällä - joskin lasin alusta suojanaan päällänsä - noita pikkukärpäsiä aina vähintään yksi tai kaksi lentelee siinä lähistöllä. Viime yöksi laitoin 'oman pääni' mukaan lasiin etikkaa, astianpesuainetta ja vettä ja päätin testata. MITÄÄN vaikutusta en huomannut. Askarruttaa. Noita pikkukärpäsiä lentelee siis muutama edelleenkin, mutta lasi ei niitä houkuta eikä aja poiskaan... En ymmärrä. Yritin vain kysellä, jotta mihin se idea perustuu ja miten sen pitäisi vaikuttaa, mutta kun vastausta en saanut, päätin itse edes jotenkin kokeilla. Ei tässä mitään muuta ollut.
Aikaero Italian ja Suomen välillä on siis muuttunut - aivan kuten epäilinkin - siitä, kun itse siellä olen käynyt... Ja siitä on aikaa...
Taas kohta teen ennätyksen valvomisessa... Huh. Eli... Nyt, kun ei enää pakko ole valvoa, luen uusimmat jutut plus nuo testijutut vasta huomenissa ja palailen astialle sitten uudemman kerran.
Koeta sinä, ystävä kallis, jaksaa siellä työssäsi! Aivan tarkkaan en tiedä mitä teet, mutta olettaisin tietäväni jotakin... Jotta aina sinullakaan taatusti ei helppoa ole...!? Joka tapauksessa oikein hyvää loppuyötä sinulle, ja vielä kerran: Koeta jaksaa! Ja KIITOS SINULLE välittämisestäsi!