Tuoksutuikkuja ostin "vahingossa" Ikeasta. Ne oli ihan ok, mutta joskus olen saanut päänsärkyä tuoksukynttilästä, jonka piti "virkistää" tai jotain
Sähän annoit mullekin näitä Ikean tuikkuja ja joulun alla mä polttelin niitä joka ilta ja niistä tuli kiva mieto tuoksu, ei ollenkaan liian voimakas kun vain pari laittoi yhtäaikaa palamaan.
Hajustetuissa/tuoksuvissa tuotteissakin on hirmuisesti eroja, jotkut tuoksuu tosi voimakkaasti ja toisissa taas on kiva mieto tuoksu. Kerran ostin jotain Ajax-merkkisiä siivousliinoja joissa oli kaamean voimakas tuoksu, en voinut niitä käyttää ollenkaan. Muuten kyllä käytän yleensä hajustettuja tuotteita, mutta en mitään voimakkaita hajuja. Silloin kun migreeni vielä vaivasi mua, niin ainoa hajuvesi mikä sopi oli Chanel5 ja sitä käytän edelleen, sensijaan joku Opium on edelleen kauhistus vaikka en siitä enää migreeniä saakaan.
Pinttynyt lika tai vaikeat tahrat kuten rasva, punaviini, punainen pastakastike ym. ei lähde tavallisilla pyykinpesuaineilla, mutta niitä varten kannattaa ostaa sellaista ainetta kuin Unidrop, se on Farmoksen kotimainen tuote. Sopii kaikkeen siivoukseen, mutta myös pyykinpesuun ja tahranpoistossa on tosi tehokas, eikä jätä vaatteeseen jälkituoksua. Kaijalla on kokemusta tämän aineen tehosta.