Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Äänestys

Käytätkö hajustettuja vai hajustamattomia tuotteita esim. pesuaineet, deodorantit yms.?

Aina hajustettuja, jos mahdollista
- 6 (10.2%)
Aina hajustamattomia, jos mahdollista
- 12 (20.3%)
Molemmat kelpaavat
- 14 (23.7%)
Poltan tuoksukynttilöitä
- 10 (16.9%)
En polta tuoksukynttilöitä
- 17 (28.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 30

Äänestys päättynyt: 19.03.09 - klo:09:54

Kirjoittaja Aihe: Hajustegallup  (Luettu 600 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Hajustegallup
« Vastaus #30 : 15.03.09 - klo:16:33 »

Pyykinpesuaine Miniriskiä; ei hajusteita. Iho ei kestä. Pesuainetta tulee annosteltua nykyään tosi vähän. Samassa pukuhuoneessa on yksi tyttö, joka käyttää Omo Totalia tai vastaavaa ja sen haistaa jo käytävälle. Huuhteluainetta en ole käyttänyt enää 10 vuoteen.

Saippuana Dove, joka on aika miedon tuoksuinen eikä kuivata ihoa. Dödö on miedosti hajustettua. Hajuvettä käytän tosi harvoin ja mua inhottaa esim töissä sellaiset, jotka ovat kaataneet puoli pullollista hajustetta päälleen. Joskus on ollut lähellä, etten ole joutunut lähtemään kesken palaverin ulos haukkaamaan happea, kun pelkäsin tukehtuvani  [:-I]

Tuoksutuikkuja ostin "vahingossa" Ikeasta. Ne oli ihan ok, mutta joskus olen saanut päänsärkyä tuoksukynttilästä, jonka piti "virkistää" tai jotain  [?]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 16.03.09 - klo:10:21 »

Tuoksutuikkuja ostin "vahingossa" Ikeasta. Ne oli ihan ok, mutta joskus olen saanut päänsärkyä tuoksukynttilästä, jonka piti "virkistää" tai jotain  [?]

Sähän annoit mullekin näitä Ikean tuikkuja ja joulun alla mä polttelin niitä joka ilta ja niistä tuli kiva mieto tuoksu, ei ollenkaan liian voimakas kun vain pari laittoi yhtäaikaa palamaan.

Hajustetuissa/tuoksuvissa tuotteissakin on hirmuisesti eroja, jotkut tuoksuu tosi voimakkaasti ja toisissa taas on kiva mieto tuoksu. Kerran ostin jotain Ajax-merkkisiä siivousliinoja joissa oli kaamean voimakas tuoksu, en voinut niitä käyttää ollenkaan. Muuten kyllä käytän yleensä hajustettuja tuotteita, mutta en mitään voimakkaita hajuja. Silloin kun migreeni vielä vaivasi mua, niin ainoa hajuvesi mikä sopi oli Chanel5 ja sitä käytän edelleen, sensijaan joku Opium on edelleen kauhistus vaikka en siitä enää migreeniä saakaan.

Pinttynyt lika tai vaikeat tahrat kuten rasva, punaviini, punainen pastakastike ym. ei lähde tavallisilla pyykinpesuaineilla, mutta niitä varten kannattaa ostaa sellaista ainetta kuin Unidrop, se on Farmoksen kotimainen tuote. Sopii kaikkeen siivoukseen, mutta myös pyykinpesuun ja tahranpoistossa on tosi tehokas, eikä jätä vaatteeseen jälkituoksua. Kaijalla on kokemusta tämän aineen tehosta. [:-)]

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #32 : 16.03.09 - klo:13:28 »

Pyykinpesuaineissa molemmat kelpaavat, mutta useammin tulee ostettua miedontuoksuista pyykinpesu- ja huuhteluainetta. Tuoksukynttilöitä en itse osta, saatan polttaa, jos  joku on tuonut miedontuoksuisen. Jouluna saatiin kaksi isoa tuoksukynttilää, joita ei voinut pitää edes palamatta pöydällä, kun haisivat silloinkin tosi vahvalle.
Ja hajuvettä, kyllähän tuota tulee suihkauteltua, raikkaan ja hyvän tuoksuista Kenzon "vesituoksua" niinkuin Aylakin käyttää. On ehdottomasti mun suosikkituoksu, ei tee päätä kipeäksi ja mullon juhlatilaisuuksiin myös samaa sarjaa dödö  :-))
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #33 : 16.03.09 - klo:13:38 »

Pinttynyt lika tai vaikeat tahrat kuten rasva, punaviini, punainen pastakastike ym. ei lähde tavallisilla pyykinpesuaineilla, mutta niitä varten kannattaa ostaa sellaista ainetta kuin Unidrop, se on Farmoksen kotimainen tuote. Sopii kaikkeen siivoukseen, mutta myös pyykinpesuun ja tahranpoistossa on tosi tehokas, eikä jätä vaatteeseen jälkituoksua. Kaijalla on kokemusta tämän aineen tehosta. [:-)]

Niin, piti sitten kertoa julkisesti, että mulla on tapana kipata öljyistä ruokaa päälleni?  [:-DD]
Ei vaan. Tosi keltainen öljy lähti mun ainoista sopivista farkuista tuolla UNIDROPilla. Fairy ei tehonnut eikä Minirisk.

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 16.03.09 - klo:17:30 »

Itseni pesen hajuttomilla, mutta pyykin pesen millä milloinkin.
Hajuvesiä käytän, mutta hajukynttilöitä ei kestä pää särkemättä, eikä wunderbaumeja  [NUT]

Hajuissa on hirveitä eroja, joku hajuvesi saa aivastelemaan.

Kirjattu

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -
« Vastaus #35 : 21.03.09 - klo:19:52 »

Kiitos runsaasta osanotosta tähän galluppiin  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.318 sekunnissa. 28 kyselyä tietokannasta.