Heippatirallaa!
Aivan ihana aurinkoine kevätilma tänään. Tein koiran kanssa lenkin pellolla ja katselin taivaalle, kun yli taivaan meni pilvijuova. Muuten koko taivas oli kirkkaan sininen. Ei pilven hattaraakaan missään.
Olipas Iipa laittanut taas mukavat kuvat
. Ja Tlavikin kurre niin somasti syöpöttelee
. Meidän kurreilla oli tänään kovasti kevättä rinnassa. Kaksi kurrea mennä viipotti kuusen juurella ja vähän rungollakin. Jompi kumpi, tai molemmat pitivät vähän samanlaista ääntä kuin kani silloin kun sitä "höntittää"
. Toinen kävi aina tämän tästä turhautuneen oloisena purasemassa maasta törröttävää keppiä. Voi harmi, kun ei ollut kamera mukana
. Se ei ole koskaan, kun sitä tarvitsisi.
Ai Kirsikkakin on alkanut pönttöillä. Tässä Kirsikan kielellä terkut hänelle: kkkkkkkkkiiiiiiiiillllllllliijlijjjjjjj
Sitten minulla olisi yksi kysymys (taas). Tai oikeastaan minun pitäisi varmaan osoittaa kysymys Airille. Siis mihin Airi on hukannut yön aikana minun kirjanmerkkini???
. Ne on AINA olleet tuossa vasemmassa laidassa, ja nyt niitä ei ole. Ne saa kyllä ylälaidasta esiin, mutta silloin ne avautuvat keskelle ruutua. Minä oon aivan kamalasti paljon hämmästynny
. Onkos teillä kirjanmerkit tallella? Niin, minulla on Mozilla.