Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikkoa 25.3  (Luettu 943 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Keskiviikkoa 25.3
« Vastaus #45 : 25.03.09 - klo:11:58 »

Kannattipa purkaa huolensa. [:-)]  Pii on ollut mulla unohduksissa.
Kiitos, Tiina. [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 25.03.09 - klo:12:03 »

Kyllä oli mahtava kevätsää ulkona. Kierreltiin koiran kanssa pitkin hankikantoja. -Aivan ihanaa oli.
Tässä lenkkikaverini tarkkana katselee, mitähän lienee nähnyt.... Sanokaas muuten ihan rehellisesti, onko minun koirani liian lihava? Rehellisiä vastauksia sitten, -pyydän  [;-)]. Takatissit sillä roikkuu ihan sen takia, kun joka juoksujen jälkeen tulee kova valeraskaus ja tissit täyttyy maidosta. Ja tämä tapahtuu pari kertaa vuodessa.

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #47 : 25.03.09 - klo:12:12 »

Eikös tuon rotuiset koirat ole aina tukevahkoja?  Rinnanympäryksessä taitaa pikkasen olla liikaa jotain, mut eikös se kuulu asiaan?  [:-DD]
Upee koira sulla on.  [:-)] [:35]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 25.03.09 - klo:12:16 »

Kiitos Kaarin  [:-)]. Saattaa siinä vähän liikaa olla. Olen itsekin sitä katsellut.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 25.03.09 - klo:12:36 »

Kuinka vanha kuusi mahtaa olla? Panin tuohon alas vertailun vuoksi lasten pikkulapion.

Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #50 : 25.03.09 - klo:13:39 »

Ihan solakan näköinen on mesiksen haukku  [:-)] jos kylkiluut tuntuu hyvin,
niin silloin on sopiva.  [:-)]

Kuusi on ainakin 100 vuotta vanha  [:-I]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sus

• Vieras
« Vastaus #51 : 25.03.09 - klo:13:59 »

Nyt seuraan jännityksellä tuliks tää tietsikka VIHDOIN kuntoon... :-O En usko ennenkuin näen... Neljä viikkoa ja päivä on tätä hetkeä ooteltu... [HOT] Harmaita hiuksia on tullu niin paljo, että kai miunki pitäis vaihtaa pää... [:23] Jos samalla vaihtuis ne millin pätkinä olevat hermot... [:29] Ongelmia on ollut noin viisi ERILAISTA...

Vielä toimii... älä ala tökkii älä ala tökkii älä ala tökkii Tietsikkakorjaaja kävi siis äsken.

Kauheaa olla riippuvainen kiireisistä tietsikka-asentajista [:´((] Mänee hermot ku ite ei ossaa [:´((] No TV-kuvan sain etes näkyviin itte... Ku kaksi viikkoa purin hammasta... [:-I]

Joten yrittäkää ymmärtää minua. [:-DD] Sympatiaakin otetaan vastaan. [:-DD]
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #52 : 25.03.09 - klo:14:09 »

ja Sympatiaa ...Ollos hyvä :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sus

• Vieras
« Vastaus #53 : 25.03.09 - klo:14:14 »

ja Sympatiaa ...Ollos hyvä :-))

Kiitos, Minni! :-)) :-))

Vieläki toimii... mua ihan oikeesti jännittää... netin toimiminen siis. Sain vanhan langallisen modeemin tilalle tuon langattoman Wlan-purkin, ongelma oli KAI siinä vanhassa modeemissa...
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 25.03.09 - klo:14:40 »

Airi puhals pilviä auringon eteen.  Nyt on hämärää ja eiköhän lumihiutaleitakin putoile taivaalta.
Ei auta, pihalle on mentävä, muuten seinät kaatuu päälle.

Täytyy kertoa, kuin mä taas kunnostauduin.  Viikonlopulla innostuin perusteellisesti liikuttamaan itteeni.  Seuraavana ja vielä eilenkin oli ei leikatun puoleinen lonkkani kipee ja painava.
Jo pelkäsin ja suorastaan masennuin, et näinkö tässä säma vuosien rääkki käydään uudestaan.
Fysioterapeutti vähän toppuutteli mua ja hieman toruikin, etten sais vaatia iteltäni niin paljoa.
Mut jos tuollaisen asenteen ottaisin, niin sängynpohjalla oisin ollut jo pennusta lähtien.

Mut, nyt näyttää ulkona taas kirkkaamalle. [:45]  Vaatetta päälle ja menox, sano matikainen.   [:70]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #55 : 25.03.09 - klo:14:57 »

Iltapäivää  [:-)]
Aivan poikki ja lenkille piti mennä. Keräänpä voimia ja lähden myöhemmin.

Tiinalle: Vastasin tuonne ikivanhaan ketjuun siitä pölynimurin kapeasuisesta lisälaitteesta.
Pistänpä tähän, niin ei tarvitse etsiä vanhoja. Se on just sellainen, kun siinä linkissä.
Muutama paikka meillä on, joissa se  tuntui oikein hyvältä, mutta ilmankin voi elää ihan hyvin  :-))
Kirjattu

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #56 : 25.03.09 - klo:15:10 »

Iltapäivää! [:-)] [:-)] [:-)]

Ulkona on aurinkoista, tuulista ja -0 astetta. Äsken satoi hieman lunta.

Linnut laulelee. Naakkoja on alkanut käymään ruokinnalla. Ei kiva, ne rohmuaa kaikki ruuat tinteiltä. No, onneksi reviiriään puollustava varis pitää naakat kurissa ja nuhteessa.
Eilen tuli mun uusi sänkyni, se on leveempi kuin edellinen ja hyvin siinä nukkuu.  [:-)]
Hyvää keskiviikkoa kaikille! [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #57 : 25.03.09 - klo:15:19 »

Tiinalle: Vastasin tuonne ikivanhaan ketjuun siitä pölynimurin kapeasuisesta lisälaitteesta.
Pistänpä tähän, niin ei tarvitse etsiä vanhoja. Se on just sellainen, kun siinä linkissä.
Muutama paikka meillä on, joissa se  tuntui oikein hyvältä, mutta ilmankin voi elää ihan hyvin  :-))

Kiitos kun muistit vastata. [:-)] Noin se varmaan on että ihan hyvä mutta ei välttämätön.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Talvikki

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjois-Karjala
« Vastaus #58 : 25.03.09 - klo:16:11 »

Tervehdys idästä!  [:-)]

Aurinkoinen on paistellut melkein koko päivän ja jokunen aste pakkasta lienee. Vähän aikaa sitten vasta alkoi enemmän pilveillä.

Kiireinen päivä ollut kaupungilla asioita hoidellessa ja tunti meni vielä papin kanssa keskustellessa tulevista hautajaisista.

Kun kotiin pääsin oli jo niin nälkä, että hotkin iison lautasellisen makaronilaatikkoa vauhdilla ja nyt mahassa vääntää. Onneksi on "liukuva" työaika ja voin vähän huilata ennen töihin menoa.

Rotevaksi koiraksi mesiangervon koiruli näyttää ihan sopusuhtaiselta, jos vertaan joihinkin näkemiini lylleröihin.  [:-)]

[:72] peukutetaan Susun koneelle, jos vaikka lopulta pelittäisi kunnolla.  [:-)]

Tiinalle lähti "siemenkirje" matkaan.  [:-)]

Mukavaa Keskiviikkoa!  [:-)]

Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #59 : 25.03.09 - klo:16:13 »

Rinnoista jatkan...
Mulla ei oo rinnan alla mitään eikä päässäkään.
Aamun jälkeen en ole suuhuni laittanut kuin vettä ja testaus Tampereella kesti 5,5h ja kait tyhmäksi todettu.
Että voidaan kysyä samaa tarkoittavaa asiaa miljoonalla lailla, oli vaikka mitä muuta tehtävää, haastattelua.
Kiitos teille tuestanne!   [:30]
Viimeistään ensi viikon tiistaina tulee vastaus... kiitos osallistumisesta, valinta ei kohdistunut teihin jne
Mutta kokemus oli taas antoisa!

Mulla oli niin kiva pullea kirjekuori täällä kotona odottamassa, tuli iloinen olo! Ette ikuna arvaa mitä se sisälsi.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.237 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.