Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Äänestys

paras lintukirja on...?

Lintuopas - Euroopan ja Välimeren alueen linnut
- 13 (86.7%)
joku muu, mikä?
- 2 (13.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Äänestys päättynyt: 26.04.09 - klo:22:22

Kirjoittaja Aihe: Paras lintukirja - Gallup  (Luettu 309 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Paras lintukirja - Gallup
« Vastaus #15 : 31.03.09 - klo:11:45 »

En oikein voi äänestää mikä on paras, kun ei mulla oo kuin yksi, se on tuo Lasse J. Laineen teos Suomalainen Lintuopas. Olipas hyvä, että tilasin sen aikoinani ihan sattumalta, kun mun piti päästä ulos kirjakerhon jäsenyydestä, ja oli velvoite tilata vielä yksi normaalihintainen kirja. Aattelin vaan, että no lintuopasta mulla ei ole... silloinhan en siis harrastanut lainkaan lintuja. Kirja pölyttyi hyllyssä vuosia... No kävipä niin, että sattumalta ajauduin Pöntölle ja aloinpa harrastamaan lintuja, laitoin ekan talviruokintani ja kylläpäs olikin oppaalle käyttöä! :-)) Sen mukana oli tullut myös CD lintujen äänistä, 99 lajia. Hyvä ostos!

Vuosi sitten sain synttärilahjaksi kirjan Suomen muuttolinnut. Miten onkin jäänyt lukematta... [:16] Mutta NYTPÄ alankin sitä lukemaan, on juuri sopiva aika! (Se nyt ei ole varsinainen tunnistusopas, joten meni vähän off topic.)
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 31.03.09 - klo:12:18 »

Vuosi sitten sain synttärilahjaksi kirjan Suomen muuttolinnut. Miten onkin jäänyt lukematta... [:16] Mutta NYTPÄ alankin sitä lukemaan, on juuri sopiva aika! (Se nyt ei ole varsinainen tunnistusopas, joten meni vähän off topic.)

Mulla on myös toi samainen kirja, ihan mukavaa luettavaa. Siinä kerrotaan mm. mikä on pisin muuttomatka ja kuinka korkealta lintuja on tavattu muuttomatkalla ja kaikkea muuta kivaa spesiaali tietoa.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Aluevalvoja
  • Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #17 : 31.03.09 - klo:13:22 »

Mulla on myös toi samainen kirja, ihan mukavaa luettavaa. Siinä kerrotaan mm. mikä on pisin muuttomatka ja kuinka korkealta lintuja on tavattu muuttomatkalla ja kaikkea muuta kivaa spesiaali tietoa.

Mä ostin tuon Pasille kerran synttärilahjaksi. Ihan mukava oli yöpöytäkirjana!  [:-)]

Sivu luotiin 0.247 sekunnissa. 29 kyselyä tietokannasta.