Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä siemeniä olet ostanut tälle keväälle istutettavaksi?  (Luettu 184 kertaa)

Hirsjärvet

• Konkari
  • Poissa Poissa

Itse ostin eilen Veriapilaa, Kaunopunahattua, salaattilehtisalaattisekoitus. Pitää käydä vielä laatikolla kurkistamassa mitä ostettiin muutama päivä sitten. Jeps! Löytyi pallohäntäapilaa, perhosniittysekoitus, suomalainen niittysiemenseos- sarjassa oli meille uusia löytöjä: kissankäpälä ja rantakukka.
Lisäksi jotenkin tahamatassuun (minulla iskee aina sellainen siemenhyllyllä näppeihin, pussit vaan liimaantuu näppeihin..) jäi valtikkanauhus ja tupastiarellaa pussit. Vähänä kyllä epäilyttää, että noinkohan onnistuu ja ehtii kukkimaan, mutta kokeillaan nyt kuitenkin!
« Viimeksi muokattu: 30.03.09 - klo:00:18 kirjoittanut Hirsjärvet »
Kirjattu

Onni on hiljainen vieras, usein sen huomaa vasta kun se jo tekee lähtöä.

Tinttiina

• Vieras

Ei ole vielä muita kuin valkoista kosmoskukkaa ja erisävyisiä kehäkukkia.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti

Ostanut en ole juuri mitään, mutta viimevuonna ostamistani kylvin viikonloppuna kesämalvikkia, pikkusamettikukkaa ja mustasilmäsusannaa.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt

Jotain parikymmentä uutta pussia olen kait ostanut. Ainaskin mustasilmä, silkkikukka, kelloköynnös lila ja valkea, lobelia, basilika, akileija, koristetupakka, purppuravaula, tuntokasvi, sievikki, kait muutakin ja muutama vihannes ja juurikaspussi. Ostetuista kärsimyskukka ja stevia ei itänyt, vaikka maksoi maltaita.

Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna

Kelloköynnöstä, kehäkukkaa, krassia useampaa sorttia, ahkeraliisaa, Mustasilmäsusannaa, sitruunabasilikaa olikohan vielä jotain
Kirjattu

Lentsu

• Konkari
  • Poissa Poissa

Moi!

Mä en tänä vuonna ostanut kuin kahden samettiruusumuunnoksen siemeniä. Kokeilin nyt ekaa kertaa valmiita taimia Kodin kukat- nimisestä verkkokaupasta. Taimet tulivat perjantaina ja tänään aion istuttaa ne pikkupurkkeihin odottamaan ulospääsyä.

Ostin Keijunkukan kolmea eri muunnosta (vihreä-, puna- ja beigenvärinen lehti), amppelimansikkaa, amppelitomaattia, oranssia karjalanneitoa ja sain vielä lahjaksi miljoonakelloa.

Koleillaan nyt tänään tällä tavalla, kun mun viimevuotinen tomaattiyritelmäni alkoi kukkia elokuun lopussa  [:-DD] [:-DD] [:-DD]

Mulla on kotona vähän huonot olosuhteet taimien kasvatukselle. Sisällä on liian kuuma ja ulkona liian kylmä. Ollaan kyllä tekemässä parvekkeelle katosta. Jos vaikka sitten ensi keväänä taas yrittäisi itse.  [:57] [:57]

T: Lentsu
Kirjattu
"Elämän tarkoitus on neljäkymmentäkaksi"

Lentsu

Hirsjärvet

• Konkari
  • Poissa Poissa

Hienoja ostoksia kaikilla! Nyt vaan odotellaan mitä alkaa tapahtua, toivotaan ainakin parempaa kesää, viime vuonna ei edes tomatit punastuneet kasvihuoneella kun ei aurinko paistellut. Pelkkää sadetta.

Lentsun keijukukan värimuunnokset kiinnostaa, mutta taitaa jäädä ensi vuodelle. Kaikkea ei voi laitta mitä mieli tekee.
Jore osti pari päivää sitten ihania tumman violetteja soman nukkaisia orvokkeja ja tänään kävin hakemassa niille kaveriksi keltaisia orvokkeja + jotain uutta ruotsintuontia jossa on vaalea fuksian, valkoisen violetin mikä lie sekoitusta. En osaa kuvailla, joten laitan kuvan myöhemmin. Olen nähnyt niitä aikaisemmin vain sisustuslehdessä Maalaisunelmia vai mikäs se oli??

No tässä vielä kuva
« Viimeksi muokattu: 07.05.09 - klo:00:13 kirjoittanut Hirsjärvet »
Kirjattu

Onni on hiljainen vieras, usein sen huomaa vasta kun se jo tekee lähtöä.

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja

Ei siemeniä, ostin Turun kasvitieteellisestä Koreanonnenpensaan ja Keltavuokkoja. Viimevuodelta on paperikassillinen joten ne riittäköön  [:-DD]
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Sivu luotiin 0.245 sekunnissa. 27 kyselyä tietokannasta.