Yksi ilmoittautuja listoille lisää.
Kaksi vuotta sitten alkoi lääkitys. Alkoi alapainekin huidella sadan korvilla, joten suosiollahan minä niitä lääkkeitä syön - ja kun on vain yksi pilleri päivässä naamaan heitettävänä. Ainoa seikka mikä hämäsi, oli, että beetasalpaaja minullakin oli ollut jo vuosia ennen näitä pillereitä... Siitä huolimatta tuollaisia 195:n ja 105:n lukemia... Ja mää ku en koskaan osaa edes jännittää mitattaessa...
Ohimennen sanoen enemmän ihmettelen, kun täällä aloitetaan diabetes-lääkitys jo, kun paastoarvot alkavat pysyä kuuden pahemmalla puolella... Minulla ne pyörivät tuossa seitsemän kieppeillä, kun lääkitys nyt kesällä aloitettiin...
Mutta noista mittareista. Täällä lekuri kyllä sanoi, että rannemittariinkin voi luottaa... Ja että Omron on ehdottomasti paras. No, minulla on vain rannemittari - eikä edes Omron - ja aina, kun itse mittailen, mittaan moneen kertaan peräkkäin. Vasta sitten omassa mielessäni voin olla varma, jotta tulos on edes suunnilleen oikea. Ja onhan se aina ainakin suuntaa-antava...
Ja Pyris! Pönttöily VOI hyvinkin alentaa verenpainetta, mutta minun vereenpaineeni kylläkin kohoaa, jos pönttöilen yhtäjaksoisesti niin kauan, että leipätyöni ja lähes kaikki muutkin hommani kärsivät...
Mikäs keikka Anskulla tiedossa...? Puhuit siihen tyyliin, että olet täällä jossain siitä jo jotain kertonut, mutta kun minulla on vielä niin kovin paljon lukemattomia ketjuja...