Huomenta.
Mä en saanut yöllä nukuttua, joten rupesin surffaan netissä. Ihan sattumalta osuin äkkilähtö-sivuille ja siellä oli yks älyttömän edullinen matka. Ainoo, että se on jo huomenna aamulla se lähtö, mutta mä varasin paikan! Elämä on ollu niin tylsää, että jotain piti keksiä. Nyt tuli kiire! Mä lähden Gambiaan! Ja ETTE VOI USKOA, se on sama matka ja sama lento kuin Kaijalla ja Pasilla! Soitin sinne matkatoimistoon nyt aamulla varmistaakseni asian, ensin ne sanoikin mun pettymykseksi, että ei se käykään, ei oo hotellipaikkoja vapaana. Ja, että just siks se matka niin halpa olikin.
Mutta hätä ei oo tämän näköinen, mä sanoin, että mut eiku hei, enks mä vois saada yksinkertaisesti lisävuoteen Kaijan ja Pasin huoneesta, ne nääs menee ihan samaan kaupunkiin!!! "Ketkä Kaija ja Pasi?" kysyi matkatoimistovirkailija. "No Kaija ja Pasi Pöntöltä!" sanoin mie. "Ymmärrättehän?" "Ai NE Kaija ja Pasi", sanoi virkailija, "kyllähän se sitten käy", ja niin me lyötiin lukkoon lisävuode heidän huoneeseen, joten Kaija ja Pasi, huomenna aamulla sitten nähdään lentokentällä!
Mä tiedän, että Kaija ja Pasi ilahtuvat suuresti saadessaan hyvää seuraan matkalleen. Tiedoksi: kuorsaan ihan hirveesti, mut ostin teille korvatulpat.