Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 2.4.2009, Torstai  (Luettu 1500 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 2.4.2009, Torstai
« Vastaus #15 : 02.04.09 - klo:10:36 »

+1,7 ja +17,8
Nyt lopultakin ulos
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #16 : 02.04.09 - klo:10:49 »

Huomenta.

Mikä siinä on, kun heräämiseen menee mulla nykyään ainaki kaksi tuntia, eikä kahvikaan auta? Millä te saatte ittenne hereille? Ja miks oon aamusin nykyään kauheen raihnainen, tosi jäykkä, ihaan koskee lihaksia, kun niitä pitää käyttää. Jopa jalkaterät on lakossa ja käveleminen sattuu. :-O Ihan totta, sattuu jalkateriin. Oonks mie tullu vanhaksi? Mut ku tää on nyt alkanu ihan tänä vuonna, voiks ihminen vanheta kymmenen vuotta parissa kuukaudessa? :-O Päivän mittaan olo kyllä vetristyy... Niiiii... kai sitä pitäis ruveta voimisteleen ja venytteleen. Huoh.

Katoppas, aloitin aamun vaituksella, tais mennä vähä väärään osastoon... No, nää oli nää mun akuutit kuulumiset. :-))

Ällä on pysynyt paikoillaan pikaliimalla. Nyt pari päivää. Näppäimen tuntuma on kyllä erilainen, mut kyllä tuota nyt käyttää. Mieluummin oisin uudessa koneessa pitäny kyl ehjän näppäimistön. Harmittaa.

Mukavata torstaita kaikillen! [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 02.04.09 - klo:10:55 »

Huomenta.  Aurinko paistaa vielä (kai) iltapäivään. Sit alkaa satamaan rantää ja vettä, veikkaavat sääprofeetat.

Johan menee nää päivät vilkkaasti.  Tuntuu et äskettäin luin Janin moton: Torstai on toivoa täynnä.  Nyt se oli taas luettavissa.  Vois elon meno himppa hiljentää vauhtia.

Tässä aamunavaukseni. [:-)]

Hyvää torstaipäivää kaikille.  [:45]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 02.04.09 - klo:12:02 »

Juoko kukaan muu kahvia koskaan kylmänä? Mä olen ruvennut keittämään täällä töissä aamukahvia vähän enemmän ja nyt juon kuumana kahvista puolet ja loput jätän jäähtymään. Sitten iltapäivällä laitan kylmän kahvin joukkoon maitoa ja juon sen, että onkin hyvää ja virkistävää.  [:-)]

Olet sisäistänyt sen vanhan sanonnan että kylmä kahvi kaunistaa.

:-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #19 : 02.04.09 - klo:12:07 »

Juoko kukaan muu kahvia koskaan kylmänä? Mä olen ruvennut keittämään täällä töissä aamukahvia vähän enemmän ja nyt juon kuumana kahvista puolet ja loput jätän jäähtymään. Sitten iltapäivällä laitan kylmän kahvin joukkoon maitoa ja juon sen, että onkin hyvää ja virkistävää.  [:-)]

No niin paljoa en kyllä pysty juomaan! [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 02.04.09 - klo:12:07 »

Päivää taas. Tein pellolla pitkän lenkin koiran kanssa. Hanki piti ja kiva oli siinä tallustella. Helikopteri lensi taivaalla. Kuvasin sen, mutta äsken kun katsoin niitä tietsikalta, niin kopteria ei näkynyt lainkaan, pelkkää taivasta vain  [:-I]. Airi varmaan tönäsi juuri kun otin kuvaa.  :-))

Vai on Sus vanhentunut 10 vuotta parissa kuukaudessa  :-O. Se on aika kyytiä se. Ei vaan, kyllä on kamalaa nousta, kun joka paikkaan koskee. Mitäpä tuumisit sellaisesta ajatuksesta, että alkaisit joka päivä tehdä kävellen pikku lenkkejä. Alottaisit ihan pienestä ja lisäisit sitten vähitellen matkaa. Luulen, että minun kohtuullisen hyvä kuntoni ( tähän ikään nähden ) johtuu juuri siitä, että lenkkeilen joka päivä. Kiitos koiran  [:-)]. Tuskin siitä suurta haittaakaan olisi. Tää tuli vaan mieleeni, kun aina paasataan liikunnan tärkeydestä....ja nyt minäkin aloin paasata. Sori  [:-I]. Jokainen silti omalla kohdallaan tietää, mitä voi tehdä ja mikä tuntuu hyvältä.

Mutta minä menen kohta kahville. Kahvihammasta kolottaa kovasti  [:-)] Minä kyllä juon sen kuumana, -aina, ja sen kyllä naamasta näkee.  :-))
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 02.04.09 - klo:12:08 »

No niin paljoa en kyllä pysty juomaan! [:-DD]

[:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 02.04.09 - klo:12:11 »

Ei vaan, kyllä on kamalaa nousta, kun joka paikkaan koskee.

On siinä hyvätkin puolensa. Tietyssä iässä se on merkki elossa olemisesta.  [:-DD] Pääasia lienee kuitenkin että pääsee sängystä ylös, vaikkakin vähän hitaammin.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 02.04.09 - klo:12:14 »

Ai niinhän se olikin  :-)).

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 02.04.09 - klo:12:16 »

Mahtaakohan muuten rusakoilla olla jo poikasia, kun pellolle oli ilmaantunut pikkiriikkisiä papanoita isojen joukkoon?
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #25 : 02.04.09 - klo:12:22 »

Joo, elonmerkkejä on kyllä, varsinkin just aamuisin, kun kropan joka kolkka ilmoittelee ja antaa "merkkejä". [:-DD]

Oon mä nyt yrittäny tehdä kävelylenkkejäkin, tosin aika lyhkäsiä. Mie se en tykkää kävelystä... haiskahtaa urheilulta. [:-DD] No täytyy myöntää, että tää kaamee talvi, varsinkin tammi-helmikuu meni kyllä niin laiskana, ettei mikään mahti saanut mua liikkumaan. Ei vaan hurtsittanut, mikä lie kaamosmasennus. Nyt jo hurtsittaa vähän enemmän ja kyllähän tuo pakkopolkupyöräily onneks pitää kans kuntoa yllä. Sekin jäi talvella vähän rempalleen, kun kaupassakin kävin usein kyyditsijän kanssa kerralla isompii ostoksii tekemässä. Nyt on pakkopolkupyöräilykausi taas alkanut. Maanantaina 8 km ja eilen neljä. No en mä ihan Jarmon tasolle vielä yllä. :-))

Kyl se kunto kevään edetessä taas kohenee. [:-)] Jännä muutes huomata miten polkupyöräily ja kävely käy ihan eri lihaksiin. Hyvä ois harrastaa molempia. Ja sitte kun pääsee pihalle tonkimaan niin kunto kasvaa vahingossa.
Kirjattu

Talvikki

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjois-Karjala
« Vastaus #26 : 02.04.09 - klo:12:24 »

Kyllä se kevät taitaa tänne itäänkin tulla, eka kerran tänä vuonna kuulin aamun auringonpaisteessa Ti-Ti-Tyy, Ti-Ti-Tyy...  [:-)]

Ja nejä joutsenta lensi pihan yli hetki sitten pohjoista kohti, kovasti tuntui heillä asiaa olevaan, sen verran kova kailotus kuului.  [:-)]

Nyt on pilvistä ja harmaata ja mittarissa 3,3 pussaa.  [:-)]

Lähdenpä tästä kuopusta koulusta hakemaan  [:75]

Mukavaa Torstaita!  [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 02.04.09 - klo:12:25 »

Mahtaakohan muuten rusakoilla olla jo poikasia, kun pellolle oli ilmaantunut pikkiriikkisiä papanoita isojen joukkoon?

Jospa rusakoilla on vain hidas vatsa...eli ummetusta.  [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #28 : 02.04.09 - klo:12:35 »

+4,4 aurinko pilvien takana piilossa, yrittää kurkistaa pilvien läpi. Ulkovaatetta päälle ja takaisin kevät ilmaan [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 02.04.09 - klo:12:36 »

Jospa rusakoilla on vain hidas vatsa...eli ummetusta.  [:-DD]

Jaaha, vai sillä tavalla  :-))
Saattaa siellä silti poikasiakin olla  [:-)]
http://www.hesy.fi/info/rusakkoinfo.htm
Kirjattu

Sivu luotiin 0.151 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.