Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 2.4.2009, Torstai  (Luettu 1463 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 2.4.2009, Torstai
« Vastaus #30 : 02.04.09 - klo:12:53 »

Arvuuttelu, -helppo sellainen.
Tulitikkulaatikko on esineen rinnalla, eli pikkuisesta esineestä on kyse.
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 02.04.09 - klo:13:56 »

Sätkäkone uusinta mallia. Tai sitten viipalointikone prinssinnakeille ja babyporkkanoille... tai tableteille... [:-DD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #32 : 02.04.09 - klo:14:15 »

Kaijalta tuli viesti Las Palmasista, +20 kuulemma lämmintä. Kohta heillä matka jatkuu! [KIPPIS]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #33 : 02.04.09 - klo:14:22 »

Laitettaisko Mesiksen koneella lanka neulansilmään... [:-I]

Rupesin värkkään jauhelihakeittoa. Kunnes tajusinkin, että teen jauhelihavihannessosekeiton. Ihan samat ainekset ja sama vaiva, vain yks surr-rurr päälle sauvasurruttajalla. [:-)] Jauhelihat sitte lopuksi sekaan. Niitä en ajatellu soseuttaa. :-))

Kohta lasken tasan tarkkaan paljonko 3,5 litraa keittoa tuli maksamaan, kassakuitit on tallessa. Ilmoitan sitten sen teille TOTT'ina. :-))
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 02.04.09 - klo:14:29 »

Laitettaisko Mesiksen koneella lanka neulansilmään... [:-I]

Ihan oikein Sus. Ja on tosi kätevä laite. Suosittelen kaikille, jotka käsinompelua harrastavat, kuten minä nyt.

Marleena  :-)) :-)), ei siis ollut sätkäkone tms. Pieleen män  :-))
Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 02.04.09 - klo:14:46 »

Iltapäivää Jorolasta. Aurinko paistaa ja on 5 astetta lämmintä. Aattelin tässä pistää koirat hetkeksi tarhaan, mutta sitten satuin vilkaisemaan syöttöpaikalle ja mikäs siellä muu oli kuin fasaani syömässä. Enhän näitä hurttanoita voi silloin laskea ulos kun se kukko tallustaa pihamaalla.
Meillä niitä fasaaneja näkee pihalla harvaksiin, jokusen kerran keväisin.
Onkos kukaan muu innoissaan siitä että on saanut variksen pihalleen.... minä olen  :-)). Tykkään tykkään varekseista.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #36 : 02.04.09 - klo:15:00 »

Mesiksen laitteessa oli jotaki tuttua... voi olla että mulla on joku tuon tapanen jossaki... [:-)]

Kiva kuulla, että Kaijan ja Pasin matka sujuu hyvin. [:-)] Mie en nyt... kerinny mukaan. Kön tuota... niin, rokotukset ois pitäny ottaa jo aiemmin. Oisinhan mie muuten. :-))

Mulla on pari varesta täällä ja saap ollaki. Varekset on hauskoja. :-)) Varakat ja harikset on kaikki hauskoja. Tosin, ehkä, jos niitä liikaa ois niin sitte ei... Naakat ne vasta hauskoja ovatkin. Niitä ei täällä tosin ole. Niistä voi kyllä kuulemma riesanki saada, jos liikaa on...
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #37 : 02.04.09 - klo:15:01 »

Onkos kukaan muu innoissaan siitä että on saanut variksen pihalleen.... minä olen  :-)). Tykkään tykkään varekseista.

Täällä toinen pihavariksesta iloinen [:-)] Pertunmaalla pyöri koko viime viikonlopun varis pihapiirissä. Söi maasta käpytikan pudottelemia rasvapallon murusia ja oli niin kovin arka, että jos meni pihaan niin heti lähti karkuun. Vähän toista kun nämä kaupunkivarikset jotka ei välitä vaikka kulkee ohi puolen metrin päästä. Meillä ei Pertunmaalla edes joka kuukausi saa pihapinnaa variksesta, että sen verran harvinainen se siellä on.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #38 : 02.04.09 - klo:16:47 »

Kotona taas  [:-)]
ja pilvistä on ulkona ja jokunen vesitippa kotimatkalla auton tuulilasiin tipahteli, 6,5 plussaa ja päivän lämpimin on ollut 7,7 plussalla.
Orava siemeniä napostelemassa ja tipusiakin on ruokinnalla ja 2 joutsenta uiskentelee järven sulakohdassa  [:-)] [:-)]

Mukavia kuvia päivän ketjussa  [:-)] [:-)]

Kaijalta tuli viesti Las Palmasista, +20 kuulemma lämmintä. Kohta heillä matka jatkuu! [KIPPIS]

Kiitos etelän lämpöisistä terkuista  [KIPPIS] [:-)] 

Tänään noin 3 tuntia sitten olen ollut hengenpelastajana  :-O   ja ekakerran verta luovuttamassa   [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #39 : 02.04.09 - klo:17:34 »

Ai nii, ettei lupaus unohtuisi. Jauhelihasosekeitto 3,5-4 litraa (vois vaikka vettä lisätä, aika sakeaa kamaa ja reilusti jauhelihaa) hinnaksi tuli n. 4,90 €.

TOTT :-))

Hintaan ei ole laskettu sähkönkulutusta eikä minun työkorvausta. [:-I] :-))
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #40 : 02.04.09 - klo:17:48 »

Hippiäiselle  [:5] [KIPPIS]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #41 : 02.04.09 - klo:17:51 »

Tänään noin 3 tuntia sitten olen ollut hengenpelastajana  :-O   ja ekakerran verta luovuttamassa   [:-)] [:-)]

toivottavasti luovuttaminen ei kestänyt kolmea tuntia [:-DD] [:-DD]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 02.04.09 - klo:17:56 »

Ai nii, ettei lupaus unohtuisi. Jauhelihasosekeitto 3,5-4 litraa (vois vaikka vettä lisätä, aika sakeaa kamaa ja reilusti jauhelihaa) hinnaksi tuli n. 4,90 €.

TOTT :-))

Hintaan ei ole laskettu sähkönkulutusta eikä minun työkorvausta. [:-I] :-))

Et varmaan kerralla kaikkia syö  [:-I] (3,5-4litraa  :-)) ), joten aika edullista on. Ja terveellistä ja hyvää.

Hippiäiselle  [:5]. Miten toimit hengenpelastajana?
Kirjattu

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #43 : 02.04.09 - klo:18:00 »

Hyvää Iltaa! [:-)] [:-)]

Hippiäiselle  [:5] [:5]

Ulkona on puolipilvistä, tuulista ja +6 astetta. Päivän ylin +8 astetta ja yön alin -4 astetta.

Mustarastas saapui tänään pihaan. Lintujärvellä oli mukavasti jo elämää. Joutsenia oli muutamia pelloilla ruokailemassa. Kevät saapuu!
Mahataudilta olen toistaiseksi välttynyt. Toivottavasti vältyn kokonaan.
Hyvää torstaita kaikille! [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #44 : 02.04.09 - klo:18:22 »

Et varmaan kerralla kaikkia syö  [:-I] (3,5-4litraa  :-)) ), joten aika edullista on. Ja terveellistä ja hyvää.

En ihan aikonut kerralla kaikkea vetästä. :-)) Eiköhän tota syödä taas n. kolme päivää. Osan pistän heti pakkaseen. En mie osaa vähempää tehdä. Montahan annosta tossa ois... pitää vissiin guuglata paljonko on yksi keittoannos. Tämä on tärkeää. :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.058 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.