Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.4.2009 Torstai  (Luettu 1712 kertaa)

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
Vs: 9.4.2009 Torstai
« Vastaus #45 : 09.04.09 - klo:18:34 »

Ihan kiirastorstain tunnelma,kun paikat on kipeenä päivän touhuista.Olis vielä vähän kesken,mutta ei taida jaksaa enää.
Pyykit kuivui kovassa tuulessa hyvin,pesinkin monta koneellista
Mies lähti kitaraa kiusaamaan,mutta en jaksanut lähteä bändäriksi.
Kaikenlaista se Airi on keksinyt tänään.Toivottavasti häipyy pääsiäiseksi Kyöpelivuoren taa.  [:-DD]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #46 : 09.04.09 - klo:19:14 »

Toivo ja Randall kiittelee tsempeistä ja paranemistoivotuksista.  Pitkin iltaa on Toivo juossut pihalla kakilla, voi pientä raukkaa.

Mä tein tänään pelastustyön. Väypoika soitteli koiria ulkoillessa, että joku tuntematon koira seuraa heitä ja vävypojalla oli kova huoli kóirasta. No mä menin paikalle ja nappasin koikun autoon ja soittelin eläinsuojeluyhdistykseen, josta tulivatkin koikun hakemaan. Eikä mennyt kauaakaan, kun eläinsuojeluihminen soitti ja sanoi koiran päässeen kotiinsa.  :-)) Hää oli tuosta lähtenyt, mistä koiran hälle kyytiin toimitin ja Kouvolaan asti oli joku auto seurannut ja viimein oli tullut paikka, jossa olivat saaneet viitottua eläinsuojeluihmisen tien sivuun ja kysyneet samalla, onko tällä löytykoira kyydissä  :-)) koikku oli karannut rivitaloasunnosta, missä tekivät remonttia. Oli ihanaa, kun tarina sai onnellisen lopun. Koikku oli niin luottavainen, että heti huomasi, kuinka se tuli kunnon kodista  :-))
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #47 : 09.04.09 - klo:19:39 »

Muutama pisara putoilee
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #48 : 09.04.09 - klo:19:45 »

Ehtoopuolelle päivä painuu. Jo on monenlaista taas kansalaisille tapahtunut.

Kaarinille kiitokset tsemppauksesta  [:5]
Nyt on varalla viisi kylmäkallea ja kellarista löytyi vielä toinen kylmälaukku. Mikäs tässä nyt on ollessa  :-)) sääkin vielä kylmä.  Mitään oikeeta ruokaa en ole ostanut, ei oo talossa lammasta ei mämmi, ei pashaa yms.  Ruisleipää, rasvaa ja juustoa, kas siinäpä mulla on verraton pääsiäisherkku  [:-P] kera kahvin.

Kuningaskuluttajan testissä tuo Mirin herkkumämmi sai myös parhaat pisteet, täältä ei löynyt kaupasta, muuta en huoli.

Vui nuita Mesiksen saappaita  [:-)] tänään olin oikeestaan ekan kerran kaupoilla ilman kumisaappaita. Piha on ollut tähän päivään asti vesi-muralammikoilla.

Vielä olis paikoille aseteltavaa, jos ryhdistäytyis  [:59]

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #49 : 09.04.09 - klo:20:01 »

Ai pääsiäinenkö se olikin, mä jo vapussa olin. Tein munkkejakin. Höh! No olipahan harjoitusta. No on suklaamunia ja mämmiä sitten että ei pääse pääsiäinen unehtumaan. [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #50 : 09.04.09 - klo:20:03 »

Miten mulla on sellainen mielikuva, että kansakouluaikaan kiirastorstai
oli vapaapäivä. Olenkohan nähnyt unta, vai onkos tämä torstai joskus ollut vapaapäivä.  [:-I]

On sitä ollut vapaata vielä peruskouluaikaankin, ainakin 80-luvun lopulla Keravalla !
Nyt päästiin vain pikkasta aikaisemmin eli klo 14 pois. Eikä mitään hiljaista hetkeäkään pidetty, pikemminkin päinvastoin... [:-I]

No, mukavaa kiirastorstai-iltaa kaikille !  [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #52 : 09.04.09 - klo:20:22 »

No jopas Jarmolta tuli Pääsiäsylläri  [KIPPIS]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #53 : 09.04.09 - klo:20:41 »

Airi kävi meillä aamuyöstä, oli minun kimpussani ja satutti minua selkään. En millään meinannut päästä sängystä ylös. Kävelin melkein kontalleen bussipysäkille, ette voi uskoa miten kipeä mun selkä on. [:´(]
Kävin lääkärillä ja hän sanoi että mulla on Ischias=Noidan nuoli.
Käski vain nyt pääsiäisen aikana levätä paljon ja kielsi kaiken turhan nostamisen.
Jos selkä on vielä kipeä pääsiäisen jälkeen, niin uudelleen vaan sitten lääkärille.
No, mulla on lyhyt matka lääkärille, mä olen työssä terveyskeskuksessa. [:-)]

Aamulla oli todella kylmä tuuli ja myös nyt illalla tulee kovaa.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #54 : 09.04.09 - klo:20:55 »

Olipa riemukas kiirastorstai. Olin mummitettavien luona koko päivän kun vanhemmat olivat töissä. Kaikki mummitettavat olivat kotona.
Askarreltiin, katseltiin leffaa, naureskeltiin ja rupateltiin.
Tuli sitten puheeksi, että tytöt ovat vasta muutaman kerran tänä keväänä pyöräilleet. Siinä sitten mietimme. että Jarmo se vaan pyöräilee aina, säästä ja vuodenajasta riippumatta. Hän siis elää koko ajan sen pyöränsä päällä.
Sitten kysyin lapsilta, että mitenkähän se Jarmo sitten sisällä kulkee......

Arvatkaapas mikä oli vastaus!!!! [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #55 : 09.04.09 - klo:20:56 »

Olipa riemukas kiirastorstai. Olin mummitettavien luona koko päivän kun vanhemmat olivat töissä. Kaikki mummitettavat olivat kotona.
Askarreltiin, katseltiin leffaa, naureskeltiin ja rupateltiin.
Tuli sitten puheeksi, että tytöt ovat vasta muutaman kerran tänä keväänä pyöräilleet. Siinä sitten mietimme. että Jarmo se vaan pyöräilee aina, säästä ja vuodenajasta riippumatta. Hän siis elää koko ajan sen pyöränsä päällä.
Sitten kysyin lapsilta, että mitenkähän se Jarmo sitten sisällä kulkee......

Arvatkaapas mikä oli vastaus!!!! [:-DD] [:-DD] [:-DD]

[:42]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #56 : 09.04.09 - klo:21:00 »

Jarmo, ei sentään sisätiloissa pyörällä! [:-DD]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 09.04.09 - klo:21:02 »

Jospa Jarmo kävelee käsillään sisätiloissa  [:-I] [:-I]
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : 09.04.09 - klo:21:10 »

Jarmo taitelee varmaan sellaisella yksipyöräisellä tai sitten hänellä on potkulauta. [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #59 : 09.04.09 - klo:21:25 »

Hauskoja arvauksia Jarmon sisätiloissa selviytymisen suhteen!

Mutta: tämä ei perustu mihinkään näkö- eikä kuulohavaintoon eikä myöskään aikuisten edes leikkisiin arvailuihin.
Lapset vaan itse miettivät ja tulivat siihen tulokseen, että koska Jarmo ei sisällä voi pyöräillä, niin sisätiloissa hän sitten:

KONTTAA!!!! [:-DD] [:-DD]

Eipä tuo konttauskausi heiltä itseltäkään ole vielä kovin kaukainen asia - mistä lienee sitten päähän pälkähtänyt. Nauroimme makeasti ja päätimme, että kerrotaan tämä sitten Pöntöllä kaikille!
 [:-DD] [:-DD]
Että silleen, "Haimo" -kummisetä! [;-)] [;-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.064 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.