Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tipi  (Luettu 1500 kertaa)

Jaska

• Vieras
Vs: Tipi
« Vastaus #15 : 13.04.09 - klo:11:24 »

Tipiltä ovat tainneet Foorumin säännöt jäädä lukematta:
http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=40.msg342640#new

Hyvä, Tipi taisi lukea säännöt ja vähän muutakin, asiat ovat OK !  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 13.04.09 - klo:13:28 kirjoittanut Jaska »
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 13.04.09 - klo:13:32 »

Tipi, lue ihmeessä nuo Jarmon matkakertomukset. Ne on hienoja nojatuolimatkoja! Ja varmaan antaa pikkuisen perspektiiviä siihen mittarin kalibroinnin tarpeeseenkin  [;-)]
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #17 : 13.04.09 - klo:14:38 »

Nyt taitaa asiat olla selvillä. [:-)]

Myönnetään että kyllä minäkin epäilisin montaa asiaa jos joku vieras kertoisi nähneensä vaikka epäilyttävän aikaisin jotain lintuja tai pyöräilleensä paljon tai kaikkea vastaavaa
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Ayla

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 16.04.09 - klo:12:29 »

Minä kyllä oletan ymmärtäneeni, miksi Tipin mielestä Jarmon pitäisi mennä kalibroimaan pyöränsä mittari. Tässä vaiheessa sivusta seuranneena olen edelleen siinä uskossa, että Tipi syyttää Jarmoa pyörällä ajetun matkan valehtelusta, tai liioittelusta.

Mutta jos kuitenkin ymmärsin väärin ja Tipin tarkoitus ei ollut syyttää Jarmoa valehtelusta, tai liioittelusta, olisi Tipin minusta viimeistään tässä vaiheessa hyvä korjata tämä väärinkäsitys. Minä nimittäin arvelen, että en ole ainoa, jolle jäi viesteistä edellä mainitsemani mielikuva.
« Viimeksi muokattu: 16.04.09 - klo:12:50 kirjoittanut Ayla »
Kirjattu
... Kuvia

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #19 : 16.04.09 - klo:12:53 »

Huoh! Miten joillekin voi olla niin vaikeata myöntää olleensa väärässä. Muistan ite kuinka vihreänä pönttöläisenä olin jopa Tarsigeriin lähdössä viikon matkalle, matkalaukkuja jo pakkasin. Samaten en erottanut edes varpusta peiposta... En silti loukkaantunut, vaikka vakijengi vähän oikaisikin mun "tietojani".
Jarmon kilometrejä en kyllä epäile yhtään, itsekin pyöräilleenä tiedän miten "helposti" ne taitojen karttuessa tulevat.
Mutta, eniten hämmästyttää tämä edestaas huopaaminen ja soutaminen, ensin hyväksytään, sitten vedetään takaisin. Ikäänkuin koko ajan puolusteltaisiin omaa itseä, minä kyllä olin oikeassa jne... ja niin herkästi herneen vetäminen nenään, puolin jos toisinkin.
Heittäkee pois aikuiset ihmiset!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #20 : 16.04.09 - klo:16:52 »

Huh-heijaa, mie oon pihalla ku lumiukko (tosin sulanneena jo).. [NUT]...toivottavasti rauha on laskeutunut pönttölään... [:9]
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #21 : 16.04.09 - klo:17:43 »

Uudelleen luettuani ei minulle jäänyt epäselväksi, mitä Tipi ajoi asiassa takaa. Asiansa tehostamiseksi hän laittoi edellä vertauksen, se ei jättänyt paljon tulkinnan varaa. Mielestäni tähän tilanteeseen tuo esimerkkivertaus oli kyllä Tipiltä ruma teko. [:-//]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 16.04.09 - klo:18:18 »

Minullakin oli tässä ketjussa viesti, että minun osaltani kaikki anteeksi annettu, kun hän sitä niin sydämestään ja katuvaisena pyysi, mutta kun luin hänen uudelleen muokkaamansa viestin (eka viesti), poisti oman anteeksiantoviestini, koska hän ei sitä näköjään kaipaa eikä tarvitse.
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 16.04.09 - klo:20:26 »

Täällähän ei kenenkään ole pakko olla. [:-I]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 16.04.09 - klo:21:45 »

Täälläkään ei ole kenenkään pakko olla. Niinkuin ei missään muuallakaan. Eikä kenenkään myöskään ole pakko loukata ketään eikä aiheuttaa pahaa mieltä.  Jos jollain on niin paha olla, ettei pysty olemaan edes itsensä kanssa, niin silloin voi mennä itseensä ja hakea ammattiapua. UGH. Olen puhunut. Pyry.
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Tassu Tee

• Tulokas
  • *
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 16.04.09 - klo:23:15 »

Ja toki pitää muistaa, että periaatteessa koko maailma voi lukea näitä viestejä.

Herkkishaavanlehden ei kannata paljastaa salojaan, jos ei ole tarpeeksi paksunakainen olemaan välittämättä vastaantulevasta paluttautteesta.
En halua ottaa kantaa tämän ketjun kulkuun, ja olen sitä mieltä, ettei kannata välttämättä sohia ulkopuolelta keskustelua (se ei johda mihinkään). Kahdenkeskinen väittely saattaa saada mielenkiintoisia ulottuvuuksia, joita voipi mielenkiinnolla seurata.
« Viimeksi muokattu: 16.04.09 - klo:23:21 kirjoittanut Tassu Tee »
Kirjattu

Tipi

• Vieras
« Vastaus #26 : 17.04.09 - klo:02:51 »

Hyvä Tassu Tee, puhut asiaa. Totta on, että vaikeaa on vastauksia kirjoitella, kun kymmenen akkaa laudalle hyppää. Sen sijaan älä yhtään epäile, ettenkö sanoistani vastaa, vastaan takuulla, mutta kuten sanoin, kaikille yhtaikaa ei voi.  :-))
« Viimeksi muokattu: 17.04.09 - klo:10:01 kirjoittanut Tipi »
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #27 : 17.04.09 - klo:07:57 »

Hyvä Tassu, puhut asiaa. Totta on, että vaikeaa on vastauksia kirjoitella, kun kymmenen akkaa laudalle hyppää. Sen sijaan älä yhtään epäile, ettenkö sanoistani vastaa, vastaan takuulla, mutta kuten sanoin, kaikille yhtaikaa ei voi.  :-))

Tipi, älä lyhennä Tassu Teen nimeä, koska Tassu on eri henkilö, kuin Tassu Tee.
Kirjattu

Tipi

• Vieras
« Vastaus #28 : 17.04.09 - klo:10:00 »

Hui, aivan säikähdin, joutuiko korttini kuivumaan, vai joudunko vallan vankilaan, kun kielipoliisi puuttui asiaan. Tuossa olin todella huolimaton. Toivottavasti pääsin vain huomautuksella ja voin korjata erehdykseni  [:-)]

Hyvää päivänjatkoa kaikille.   :-))
Kirjattu

Tassu Tee

• Tulokas
  • *
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 17.04.09 - klo:23:23 »

Kiitti Ristolle! On oikeasti tietysti tosi moraalisesti kyseenalaista käyttää  hyväkseen ns. väärää nimimerkkiä!!
Se oli Tipiltä siis vahinko.
Nouhätä [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.057 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.