Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: kenkiä  (Luettu 399 kertaa)

Tassu Tee

• Tulokas
  • *
  • Poissa Poissa
kenkiä
« : 13.04.09 - klo:18:40 »

Hesarissa oli pääsiäisen aikaan kuva nelihenkisestä perheestä kenkäröykkiön keskellä. En löytänyt kyseista lehtiartikkelia, mutta muistelen, että perheellä oli yli 200 paria kenkiä (Niin, ja olihan tälläkin foorumilla taannoin kenkägalluppi). Kengiksi lasketaan kaikki jalkineet tohveleista korkkareiden kautta monoihin [:-)].
Päätimme kerätä kasaan koko 2-hengen huushollimme kenkävarastot. Tyyliin "on mulla varmaan ainakin 10 paria, jos kaikki lasketaan."  Me ostetaan kenkiä harvoin eikä olla mitään friikkejä.
Ravisteleva totuus paljastui: 158 paria kenkiä eri vuosikymmeniltä  :-O! Vältämme kulutusjuhlaa, emmekä todella osta mitään hetken mielijohteesta, mutta säilömme niitä! Näköjään!
Nyt pantiin kaikki uusiksi, osa UFF:lle ja rähjäiset roskiin.

Suosittelen pientä kevätinventaariota kaikille kaltaisilleni materiahamstereille [:-)].

Ja jos ketä kiinnostaa  :-)) meidän kenkiä!

Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: kenkiä
« Vastaus #1 : 13.04.09 - klo:18:45 »

Kurkkasin kuvaa :-O

Valinnan varaa ainakin riittää [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #2 : 13.04.09 - klo:18:49 »

Tällainen kenkä-gallup löytyy.

http://www.hs.fi/kuukausiliite/
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 13.04.09 - klo:19:25 »

Tassu Teellä kenkä poikineen  [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #4 : 13.04.09 - klo:19:42 »

Meillä on vastaava inventaario tehty ja roskista täydennetty noin vuosi sitten.
Kirjattu

emo

• Vieras
« Vastaus #5 : 13.04.09 - klo:20:38 »

Mä olen tosi huono ostamaan kenkiä,kartan sitä ihan viimeiseen asti.
Mulla on tällähetkellä muutamat ihan yli isot,mun äidin kengät käytössä.
Pitäis kyllä satsata ihan muutamiin laadukkaisiin ja käytännöllisiin kenkiin,ja huoltaa niitä jotta kestäisivät pitkään.
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #6 : 13.04.09 - klo:20:44 »

Pääsiäinen tuli pärjättyä kumisaappailla, yhtenä päivänä vaelluskengät. Kesällä lenkkarit tai sandaalit. Siinä mun käyttökengät  :-))
Kirjattu

Tinttiina

• Vieras
« Vastaus #7 : 13.04.09 - klo:22:03 »

Jopas oli oikea kenkävuori!  :-))

Ja pitihän ne omatkin laskea, kaikenkaikkiaan löysin 9 paria kenkiä. Ei niitä sitten niin kovin paljon ollutkaan. Periaatteessa on yhdet kutakin lajia, eli yhdet kumisaappaat, yhdet kroksit, yhdet lyhytvartiset ja yhdet varrelliset turvakengät, yhdet nastoitetut talvisaappaat, yhdet kesäkelin ja yhdet talvikelin vaelluskengät ja yhdet lenkkarit sekä yhdet korolliset nilkkurit vähän juhlavampaan menoon. Siinä ne. Noistakin on puolet kierrätyskeskuksen löytöjä.  [:-)]
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #8 : 14.04.09 - klo:10:35 »

Eteisessä tällä hetkellä yhdeksät omat lenkkarit, käytän niitä vuorotellen. Saappaita vähän joka lähtöön, kävelykenkiä muutamia ja kesälätysköitä kasa.  Kenkiä tulee ostettua liikaa, ne jää usein kaappiin roikkumaan, ennenkuin niille löytyy käyttöä, aina en sittenkään.
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 14.04.09 - klo:19:30 »

Mullakin on aivan liikaa kenkiä, tossuja ja tanssikengät. Kumppareita en omista enkä ajo sellaisia hakkiakkaan.
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #10 : 14.04.09 - klo:21:22 »

Huiii....siin oli kenkä poikineen.. [NUT]...miuku oon niin pöhkö, jot en raaski heittää, ei niitä kuitekaan tommosta määrää ole....mie hölmö aikoininaan heitin upeita kenkiä huisilaan ja voitte arvata mite nyt harmittaa... [:-P]...oli oikein uniikkikenkii, ku ent. ukkeli teki moisista mainoskuvvii ja miehä sain niitä sit sillee lahjaksi...et minnuu äkköittää oma hölmöyteni...nyky kuvista olen nähnyt aikalailla samanlaisii tantsukenkii...mut menny mikä on menny, ei maha mittää... [NUT]...et sillee...
Kirjattu

Tassu Tee

• Tulokas
  • *
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 14.04.09 - klo:23:17 »

No nyt on kenkäkasa pienentynyt huomattavasti, -uffalle ja roskiin. Ei tässä silti vielä paljastassuin tassutella  [:70]...

Sen verran kierrättelin, että otin vanhoista lenkkareista pohjalliset ja nauhat talteen, kun ei koskaan tiedä,jos ei olekaan varaa kengännauhoihin.. [;-)]
Itseasiassa lenkkareiden irtopohjallisista saa mukavat (jopa lämmittävät) pohjalliset talvi- ja kumisaappaisiin!

Kirjattu

Sivu luotiin 0.069 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.