Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 15.4.2009 Keskiviikko  (Luettu 1324 kertaa)

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
Vs: 15.4.2009 Keskiviikko
« Vastaus #60 : 16.04.09 - klo:20:53 »

Voipi olla että ennen pitkää tässä asennetta tarvitaankin - saapi nähdä mulla vain lupatarkastajalla! [:-DD]

Huono vertaus, mutta on mulla pottakin sängyn alla vaikka vesiklosettikin on keksitty!
Enkä tuota pottaa käytä! [:-DD]

Odotellaan vaan, milloin ne rupeaa mua pompottamaan!
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #61 : 16.04.09 - klo:21:17 »

Iltaa kaikille! [:-)]
Täällä oli tänään ensin aurinkoista, kuten yökin oli selkeä, mutta iltapäivällä alkoi sitten pilvistyä.
Mittarilukemia, viime yön alin oli jopa -7,30C ja päivän ylin +7,4oC sekä nyt +1,8oC.

Tänään on hoideltu asioita ja sen sellaista ja nyt sitten on jo aika lailla väsynyt olotila.
Menenkin sitten ihan kohta nukkumaan, mutta katsotaan paljonko jaksan lukea täällä sitä ennen.

Mukavaa torstai iltaa toivotaan kaikille!   [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 16.04.09 - klo:22:51 »

Ihan pelkällä hyvällä Hömis. Jos nyt kuitenkin laittaisit sen telkkarin piiloon... Nimimerkki: "Kokemusta on tästäkin asiasta". Potan saat varmaan pitää ilman lupamaksua, mutta en ole ollenkaan niin varma tuosta televisiosta.

Meille tuo telkkarinruppana,  makso aikonaan n. 1500 markkaa, on jo nyt kasvattanut korkoaan moninkertaisesti.   2x100 euron tarkastusmaksut ja siihen etukäteen ja takakäteen lupamaksut sun muut eli sekin värkki on hintasa haukkunu jo varmaan neljä kertaa. Muuten hyvä, mutta kun se on kaikki pakkasen puolella...  [:-I]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #63 : 17.04.09 - klo:17:55 »

Sanoin tv-lupani tänään irti netin kautta.
Mulla on se toosa tuossa eikä lähde mihinkään. Se vaan ei toimi.
Jos ovat sitä mieltä, että sitä ei saa pitää kotona, niin sen kun vaan tulevat ja vievät sen pois. Minä en jaksa sitä kantaa.
Katotaas kuinka tämä näytelmä nyt sitten jatkuu ja kuinka rupeavat pompottamaan.

Tulkoon vaan luvantarkastaja kotiin, tyrkkään tuon toosan sille mukaan! [:-DD]
Hömis  :-))  [KIPPIS]
Kirjattu

Hirsjärvet

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #64 : 17.04.09 - klo:20:23 »

Minulla oli joskus poikamiestyttöaikana rikkinäinen tv makkarin nurkassa. Tv-lupatarkastaja tuli ja kysyi löytyykö tv:tä huusollista, rehellisesti vastasin, jotta kyllä löytyy. Sitten se tarkastaja halusi nähdä sen, sanon, että kammarin puolelle, olkeepa höveliä!
Jotain alkoi raapustamaan lappuun ja mutisi, että jos on toimintakuntoinen tv taloudessa, niin rapsut tulee koska ei ole tv-lupaa. Johon vastasin, että kukas tässä on puhunut toimintakuntoisesta telkusta, en minä ainakaan. Eihän se tarkastaja mitään voinut, vaikka kuinka töpseliä seinään laittoi, niin ei tullut ääntä ei kuvaa. Ei ottanut mukaansa vaikka olisin kyllä antanut. :-))
« Viimeksi muokattu: 17.04.09 - klo:20:41 kirjoittanut Hirsjärvet »
Kirjattu

Onni on hiljainen vieras, usein sen huomaa vasta kun se jo tekee lähtöä.

Hirsjärvet

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 17.04.09 - klo:20:40 »

Vielä lisäyksenä, että kun muutimme Joren kanssa kimppaan, minulla oli vielä pari kuukautta töitä edellisessä palveluspaikassani Upinniemessä, joten piti muuttaa siksi aikaa soluasuntoon vaikka kaikki tavarat olivatkin jo Tikkakoskella Joren kerra.
Kaksi päivää ehdin olla kirjoilla tässä soluasunnossa kun tv-maksuhallinnosta lähestyttiin soitolla, että olenko tietoinen, että tv:tä ei saa katsella ilman tv-lupaa. Kerroin olevani tietoinen, mutta tämä soittanut henkilö oli sitä mieltä, että minulla on tv ja suositteli minulle lämpimästi, että tekisin vain reilusti ilmoituksen tv:stä, koska tarkastaja tulee joka tapauksessa.
On ne innokkaita. Tajusi viimein, että minulla on tv-lupa asunnon osoitteella jossa olen virallisesti kirjoilla ensisijaisesti.
Tv-lupakäyntäntö pitäisi pistää kyllä pikaisesti remonttiin.
Kirjattu

Onni on hiljainen vieras, usein sen huomaa vasta kun se jo tekee lähtöä.

Sivu luotiin 0.138 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.