Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Torstai 16.4.2009  (Luettu 1060 kertaa)

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Torstai 16.4.2009
« Vastaus #30 : 16.04.09 - klo:19:47 »

Mutta oikein hyvää Jurmon reissua ja toivottavasti jotain hienoa näkyvissä  [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #31 : 16.04.09 - klo:19:54 »

[:1]
Elämyksiä Jurmon reissulle!
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 16.04.09 - klo:20:06 »

[:45] paistannut koko päivän mutta on ollut todella kylmä tuuli. Kävelin puolenpäivän aikaan Stallörs puiston rannalla(Tammisaaressa) ja näin mahtavasti erilaisia vesilintuja, Joutseneita oli paljon,samoin Meriharakoita, Alleja ja Taaveja. Lapasorsiakin oli jonkun verran ja samoin
outoja isoja mustia lintuja( en tiedä mikä lintu oli kyseeessä), olen vielä tällainen vasta alkaja näissä lintu asioissa. Lokkeja oli 3 erilaista.
Jos haluaa vesilintuja bongata niin tänne vaan olette kaikki tervetulleita. [:59]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #33 : 16.04.09 - klo:20:10 »

Crysille [:1]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #34 : 16.04.09 - klo:20:48 »

Noista kissahommista. Kissahan pyydystää luonnollisestikin lintuja ja hiiriä ja kaikenlaista. Sehän on sen luonteenomaista toimintaa. Ei sen kummempaa.

Mutta ihminen, joka on ottanut kissan lemmikikseen ja antaa sen käyttäytyä luonteensa vaatimalla tavalla ja päästää sen sitä toteuttamaan vapaasti luontoon - on vastuuton.
Mikä ihme siinä voi olla, että ei ymmärretä, että kissan paikka ei ole vapaana luonnossa. Ainakaan asutuilla alueilla.
Maalla, missä riittää reviiriä - sen kun vaan - mutta ei asutusalueilla.
Ei kissa siitä kärsi, jos sitä pidetään kotikissana sisällä.
 Siitä se kärsii, jos se saa juoksennella vapaasti toisten pihoilla, joutua alttiiksi kaikenlaisille vaaroille ja naapurien vihoitteluille.   Jos se saa olla rakastavassa kodissa ja sille annetaan riittävästi virikkeitä kotona - siitä se ei kärsi.
Minulla on nyt juuri menossa puolivillikissan pennun sopeuttaminen kotikissaksi/sisäkissaksi. Ei mitään ongelmaa. Kyllähän Toivokin on päässyt ulkoelämän makuun tuolla talon alla asuessaan ja pihoilla vaeltaessaan. Mutta suloisempaa sisäkissaa saapi hakea!
Eikä minun tarvitse olla sydän syrjällään että palaako ulkoreissuiltaan kotiin lainkaan tai missä kunnossa tulee. Ja saanko naapureiden vihat niskoilleni kissani käyttäytymisen vuoksi.

Että kissat kiinni eikä vapaana luontoon!
 [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #35 : 16.04.09 - klo:20:51 »

Mitä kuuluu Hömiksen pojille?
Kirjattu

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 16.04.09 - klo:21:56 »

Jos se olisi minun kissa, pysyisi sisällä.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 17.04.09 - klo:06:42 »

Iltoja  [:-)]

Mulla ollut tässä viimeaikoina vähän suru puserossa, toinen neitokakaduni Keyco kuoli maanantaina  [:´(] Ja Taco nyt vaan ois peilin edessä aina ku mahollisuus, luulee et siel ois kaveri. Pitää kattoa pitäskö hälle kaveri hankkia, vaikka ite ei haluais uutta lintua heti.

Voi Crys  [:´((] Mie oon tosi pahoillani. Halit siulle  [:30]
Kaikesta huolimatta älyttömän mukavaa Jurmon reissua ja elisrikasta  [:-)]
Ja kerrohan terveisiä sille ahkeralle lintuasemalaiselle siellä  [:-)]
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #38 : 17.04.09 - klo:13:52 »

Joutseneita oli paljon,samoin Meriharakoita, Alleja ja Taaveja.

Taaveja? Oisko mun Taavini käynyt vähän reissussa kun olin töissä?  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #39 : 17.04.09 - klo:13:58 »

Kissateemaan liittyen: kissa on tainnut teurastaa tiaisen meidan takakuistilla loman aikana. Rähmäistä höyhenmyttyä laudoilla ja penkin pehmusteella. Se pehmustetyyny ei taida edes mahtua pesukoneeseen.  [:-/]
Lähikauppojen ilmoitustauluilla monet kaipailevat kadonneita kissojaan ja jopa kyselevät, että mahtaako joku loukuttaa kissoja sillä ja sillä alueella, kun heiltäkin on kadonnut kaksi kissaa lyhyessä ajassa. Tekisi mieli jättää vastaus, että jos on vastuuton ja antaa kissansa juosta vapaana, niin turha sen perään on parkua!  [:-//]

Sivu luotiin 0.074 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.