Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 19.4.2009.Sunnuntai  (Luettu 1540 kertaa)

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 19.4.2009.Sunnuntai
« Vastaus #15 : 19.04.09 - klo:09:20 »

Huomenia  [:-)]

Ihana kisuli Iipan kuvassa  [:37]

Aurinkoista on ulkona ja tuulee taas jonkinverran, 1,5 plussaa ja yön kylmin on ollut -6,3 pakkasta  :-O  koskahan ne yö pakkaset oikein loppuu  [:-I]
Ruokinnalla on aika rauhallinen meininki tällähetkellä.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 19.04.09 - klo:09:31 »

Huomenta!
Mukava aamulaulu Zeeneriltä ja niiiiiiiiiin ihana kisukuva Iipalta.

Aurinko paistaa ja linnut laulaa  [:-)]. Linnuista puheen ollen, niin ne pitävät minua ihan pilkkanaan. Olen aina pitänyt kameraa mukanani, kun olen vienyt aamuruokaa lintusille, mutta jostain kumman syystä eivät ole poseeranneet minulle. Tänään en sitten ottanut kameraa mukaani. -Olisi pitänyt. Kuulin, kun joutsenet ääntelivät taivaalla ja kohta sieltä tulikin kolme joutsenta matalalla lentäen -ja ihan suoraan minun ylitseni. Tekivät kaarroksen ja tulivat takaisin lentäen taas minun ylitseni. -Ja kamera kotona sisällä  [:-/]. Kyllä otti pattiin.

Kaikesta huolimatta hyvää sunnuntaita kaikille!
Kirjattu

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 19.04.09 - klo:09:57 »

Huomenta Oulusta!

Kylmähkö sää jatkuu vain... pilvistä ja -1 nyt..

eilen oli todella jäätävä tuuli ja nollan tienoilla ylin lämpötila..

Ensi viikolla alkaa pikkuhiljaa lämmetä, mallit näyttäs jopa todella Lämintä Vappua, mutta sinne on aikaa vielä ja ne on vaihdelleet, mutta kovin kylmää Vapusta ei näyttäs tällä hetkellä tulevan..

Leppoisaa Sunnuntaita Kaikille!
 [:9] [:45] [:45] [:44]
Kirjattu
#Jani#

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #18 : 19.04.09 - klo:10:22 »

Pilveilee ja taas tänäänkin näyttää tulevan tuulinen päivä. Orava saapunut tipusten seuraksi ruokinnalle.  [:-)]
Taitaa jo pian olla aamukupposellisen aika ja sitten vaikka pihalle koirulin kanssa kurkkimaan ...

Leppoisaa sunnuntaipäivää kaikille   [:-)] [:-)]             [:45] [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #19 : 19.04.09 - klo:10:30 »

Iipa- sä oot lomalla, nukkumaan siitä  :-))
Aamu menee pilalle nukkumalla!  [:-)]

Meilläpäin sanotaan,että kun nukkuu,niin se on kuin panis rahaa pankkiin.    :-))
Niin,että huomenta nyt vasta.  [:-)]
Pilvinen sää, +3o ja tuulee jonkun verran,mutta ei onneksi niin paljon kuin eilen.
Mesis;mä oon huomannnut ihan saman.Viime viikolla kun vein monta kertaa pyykkejä narulle,niin sini-ja talitintti istua nakottivat ruokintapuussa ihan vapaasti,mutta annas olla,kun on kamera tällingissä,niin heti lennetään pois.   [?]
Ihana kissa iipalta,ihan melkeistä kuin Tikru.   :-))
Kyläreissulle lähdetään kohta naapuripitäjään.
Mukavaa sunnuntaita.   [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #20 : 19.04.09 - klo:10:44 »

+2,8 ja +19,7
Vielä toinen kupillinen aamuteetä ja siten harkinnassa ulos lähtö
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #21 : 19.04.09 - klo:10:48 »

Aamujen aamua, eli hyvää ja aurinkoista huhtíkuun sunnuntaipäivää! [:-)]

Kisu katseli ikkunasta ihmetellen isoja kukkia pienessä kasvissa. Ahkeria ja ihastuttavia kukkijoita nuo vaahtera-auliot.
Ulkona oli aamulla kipakka pikku pakkanen ja ilmavirtaus tuntui hyiseltä.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #22 : 19.04.09 - klo:11:09 »

Aamujen aamua, eli hyvää ja aurinkoista huhtíkuun sunnuntaipäivää! [:-)]

Kisu katseli ikkunasta ihmetellen isoja kukkia pienessä kasvissa. Ahkeria ja ihastuttavia kukkijoita nuo vaahtera-auliot.
Ulkona oli aamulla kipakka pikku pakkanen ja ilmavirtaus tuntui hyiseltä.

Tekiköhän mieli vähän koskettaa tassulla vai riittikö että sai välistä kurkistella ulos [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 19.04.09 - klo:11:13 »

Huomenta..vähän tuolta pilven raosta on aurinkoa odotettavissa..ja sekä sen myötä
lämpöäkin..
Aamu alkoi polilla käynnillä..yöllä rupesi kipsi puristamaan ja sormet turposivat,niin etten nukkunut silmällistäkään..
ei muuta kuin sairaalaan..siellä ystävällinen hoitaja purki siteet kipsin ympäriltä ja laittoi pehmikettä
kipsin ja käden väliin..sekä kietoi löysemmin siteen ympärille.Nyt on puristava ja tuskainen olo takanapäin..
ainkin toistaiseksi..

kivoi kuvia ketjussa...laitetaas yksi pönttöläinen lisäksi..
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jaska

• Vieras
« Vastaus #24 : 19.04.09 - klo:11:13 »

Kaunis kissatutkielma mir:iltä !  [:-)]
 Kamuissa kuraisia tassunjälkiä: http://www.washingtonpost.com/wp-srv/artsandliving/comics/king_mutts.html?name=Mutts

Ja Telkkiselle tsemppiä !  [:1]
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #25 : 19.04.09 - klo:11:20 »

Jarmo, täähän täppää sievästi tassulla joka paikkaan, mutta onneksi ei ole aiheuttanut mitään vahinkoja.  [:-)]   Enemmän multa itseltäni on purkkeja putoillut kuin kisuilta yhteensä. Kyllä se ikkunanäkymä kiinnosti kisua enempi, kuin mun kukkaset.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #26 : 19.04.09 - klo:11:27 »

[:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 19.04.09 - klo:11:39 »

Hyvä kun Telkkinen sai kipsin löysemmäksi. Varmaankin on ollut inhottava tunne. Vera on niin kiva "pönöttäjä"  [:-)].

Mukava kuva Miriltä. Mirin mirri siinä uteliaana ikkunasta katselee  [:-)]. Vai on vaahtera-auliot ahkeria kukkijoita??? Minä onnistun aina ne tappamaan, niin paljon kun niistä tykkäänkin. Ne ei tykkää musta  [:-(].

Ei ole kauaa aikaa siitä, kun ostin meille uuden kahvinkeittimen, ja nyt oli lasikannun pohjassa pitkä pore  [:-/]. Airiko lie ollut asialla, vaikka kyllä minun epäilykseni suuntautuu isäntään, hän kun jäi kahvittelemaan kun minä läksin pois  [:-(]. Voi kelju!!! Onkohan palattava aikaan "ennen kahvinkeittimiä"? Minulla on kyllä oikein kunnon teräskahvipannu. Siihen ei helposti tule poretta pohjaan  :-))
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #28 : 19.04.09 - klo:11:40 »

Sunnuntai huomenta! [:-)]
Täällä tänään puolipilvistä, eli aurinko paistelee vain välillä, mutta nyt on ihan pilvistä. Tuulta on jälleen kovanlaisesti puuskittain.
Mittarissa viime yön alin lukema oli -9,9oC ja nyt +4,5oC.

Äsken juotiin aamupäivän kahvit ja nyt hetken luen viestejä ja sitten jälleen ruuanlaittoon ja syömään. :))

Ihania ja kivoja kuvia tässä ketjussa! [:-)]

Suloista sunnuntaita toivotaan jokaiselle!   [:43]  [:45] [:45]  [:43]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #29 : 19.04.09 - klo:11:42 »

Ei ole kauaa aikaa siitä, kun ostin meille uuden kahvinkeittimen, ja nyt oli lasikannun pohjassa pitkä pore  [:-/]. Airiko lie ollut asialla, vaikka kyllä minun epäilykseni suuntautuu isäntään, hän kun jäi kahvittelemaan kun minä läksin pois  [:-(]. Voi kelju!!! Onkohan palattava aikaan "ennen kahvinkeittimiä"? Minulla on kyllä oikein kunnon teräskahvipannu. Siihen ei helposti tule poretta pohjaan  :-))
Mikä on pore? [:-I]...
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sivu luotiin 0.094 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.