Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 27.4.2009 Maanantai  (Luettu 1372 kertaa)

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 27.4.2009 Maanantai
« Vastaus #60 : 27.04.09 - klo:22:32 »

Hyvää myöhäistä iltaa teille kaikille ja kiitos teille kaikille lohduttavista viestistänne. Olen ollut koko päivän sairaalassa diagnoosia varten. Minulla oli jotain vatsassani, ei ne lääkärit oikein saanut selville mitä se oli. Mulla tulee aika ajoittain kaameita vatsa kouristuksia, ne lääkärit epäilee että minulla olisi haimatulehdus kun minä en siedä sokeria laisinkaan missään muodossa. On kiva mennä kauppaan ostoksille kun pitää lukea jokaisen paketin tuoteselostusta että onko siinä sokeria vai ei.
Tänään piti mennä myös ostaa hammastahnaa ja melkein jokaisessa hammastahnassa oli sokeria. Ajatelkaa makkarassakin on sokeria.
Noh, kohta ei voi syödä kuin lihaa, pitää mennä Mörbyn Kartanon ja ostaa sitä luomulihaa. [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #61 : 27.04.09 - klo:22:46 »

Onko sulle Klettermus vaihdettu joku lääke uudeksi?

Muutama vuosi takaperin sain kamalia kouristuksia.  Ihan kippuraan veti kroppan niiden tullessa.

Sairaalassa yks hoitsu kysyi et olinko kauan käyttänyt yhtä astmalääkettä.
Ynnäsin, niin se se kouristuksen aiheuttaja oli.

Olin syönyt kouristukseen kaikenlaisia vatsaa neutralisoivia lääkkeitä lääkäreiden käskystä, eikä mikään auttanut. Tehtiin vatsatähystyskin, eikä mitään löytynyt.
Kun jätin astmapiipun pois, lakkas kouristukset.  Että sillei!  [:-)]
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 27.04.09 - klo:22:51 »

Onko sulle Klettermus vaihdettu joku lääke uudeksi?

Muutama vuosi takaperin sain kamalia kouristuksia.  Ihan kippuraan veti kroppan niiden tullessa.

Sairaalassa yks hoitsu kysyi et olinko kauan käyttänyt yhtä astmalääkettä.
Ynnäsin, niin se se kouristuksen aiheuttaja oli.

Olin syönyt kouristukseen kaikenlaisia vatsaa neutralisoivia lääkkeitä lääkäreiden käskystä, eikä mikään auttanut. Tehtiin vatsatähystyskin, eikä mitään löytynyt.
Kun jätin astmapiipun pois, lakkas kouristukset.  Että sillei!  [:-)]

Tota astamalääkitys juttua ei ole tullut mun mieleeni, mä käytän Bricanylia ja Pulmicortia, voikos ne kouristukset siitä todella tulla?
Mä voisin kokeilla ja jättää ne astma piiput pois. Ja kerron sitten miten siinä kävi, yv:nä sinulle. [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #63 : 27.04.09 - klo:23:07 »

Klettermus, mitä jos ihan kysyisit tk:sta, aiheuttaako noi sun astmalääkkeet kouristusta?

Oli muuten kumma, et hoitaja tiesi tuon mun kouristusjutun, mut ei lekurit.  [:-I]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #64 : 27.04.09 - klo:23:11 »

Myöhäisehtoota!
Samalla vauhdilla se kevät näyttää tänä vuonna edistyvän kuin viime vuonnakin, ainakin Kaarinin kuvasta päätellen  [:-)].

Ralena oli laittanut haukustaan kivan kuvan  [:-)].

Toivottavasti Klettermuksen vatsavaiva selviää, eikä ole mitään vakavaa.

Meillä on koko illan haissut savu ulkona johtuen tästä
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite/Satakunta/1194617657402/artikkeli/kopteri+ja+armeija+avuksi+kokemaen+metsapaloon.html
Meiltä on tuonne linnuntietä noin vajaa 20 km. Tuuli kävi sopivalta suunnalta.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 27.04.09 - klo:23:16 »

Voi kun eivät paljoa hehkuttais nuista metsäpaloista, etteivät junkkarit kesällä herää niitä sytyttelemään.
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #66 : 27.04.09 - klo:23:18 »

Klettermus, mitä jos ihan kysyisit tk:sta, aiheuttaako noi sun astmalääkkeet kouristusta?

Oli muuten kumma, et hoitaja tiesi tuon mun kouristusjutun, mut ei lekurit.  [:-I]

Juu, voisin mä kysyä kun olen työssä tk:ssa.
Meidän tk:ssa on nykyisin melkein kaikki lääkärit kandeja ja hoitajilla on taas monen vuoden kokemus alaltaan.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.05 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.